Gå til innhold

Ingeborg Senneset

Gjest Saarah

Anbefalte innlegg

Pantoten
*blueberry* skrev (9 timer siden):

Helt enig.

Samtidig så kan mobbere stå frem uten å fortelle mobbeofferets historier. IS kunne fortalt sin side uten å fortelle den detaljerte historien til denne jenta som nå kan bli gjenkjent. Jeg hadde blitt retraumatisert om mine mobbere sto frem med min historie og antagelser om meg i media for å fremme seg selv, selv 30 år etter. 

Ja, synes virkelig ikke det var nødvendig å fortelle konkret hva mobbingen gikk ut på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sweetheaven

Hva er egentlig det opphenget Senneset har for legen Berit Nordstrand, egentlig? Hun løfter stadig fingeren og peker på yrkesetikken bak lege profesjonen, men som sykepleier selv (burde man kalle seg det når man aldri har praktisert yrket? 🤔) burde hun selvsagt gått inn på sin egen yrkesetikk og slutte å dobbelmoralisere andre. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gull vaffel
Sweetheaven skrev (1 time siden):

Hva er egentlig det opphenget Senneset har for legen Berit Nordstrand, egentlig? Hun løfter stadig fingeren og peker på yrkesetikken bak lege profesjonen, men som sykepleier selv (burde man kalle seg det når man aldri har praktisert yrket? 🤔) burde hun selvsagt gått inn på sin egen yrkesetikk og slutte å dobbelmoralisere andre. 

Hun bruker ikke yrkestittelen sin til å selge tvilsomme produkter. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sweetheaven
Gull vaffel skrev (8 timer siden):

Hun bruker ikke yrkestittelen sin til å selge tvilsomme produkter. 

Hva slags produkter er det som er tvilsomme, mener du? Greit nok at Senneset ikke selger produkter, men hennes måte å moralisere på er vel ikke noe bedre. Hun virker generelt å skape debatter på usanne premisser (ref. tidligere poster fra henne). Forøvrig så skal vel sykepleiere fremme helse, og det har hun jo motbevist flere ganger på sine sosiale medier. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
*blueberry*
Sweetheaven skrev (1 time siden):

Hva slags produkter er det som er tvilsomme, mener du? Greit nok at Senneset ikke selger produkter, men hennes måte å moralisere på er vel ikke noe bedre. Hun virker generelt å skape debatter på usanne premisser (ref. tidligere poster fra henne). Forøvrig så skal vel sykepleiere fremme helse, og det har hun jo motbevist flere ganger på sine sosiale medier. 

https://www.nettavisen.no/livsstil/berit-nordstrand-far-sterk-kritikk-for-kostholdsrad-til-barn-og-unge/s/12-95-3424070727

https://www.dagbladet.no/nyheter/lege---hun-er-en-trussel-mot-folkehelsa/72124284

https://www.klikk.no/helse/ernaeringseksperter-reagerer-pa-kostholdutsagn---jeg-trodde-nordstrand-var-lege-hvordan-kan-hun-sta-inne-for-slike-pastander-4534876

Det er oftest påstandene til Berit Nordstrand som får kritikk. Med god grunn. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...