Gå til innhold

Første gang hos han - antrekk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp til antrekk. Skal treffe en mann som jeg kun har et seksuelt forhold til. Til vanlig treffer jeg han ute. Da går jeg ofte med skinnbukse eller skjørt og høye hæler. Dette er festantrekk for meg. Til vanlig pynter jeg meg lite, er veldig ordinær. 

Nå skal jeg hjem til han. Aner ikke hva jeg skal ha på meg. Bukse og sko er vanskeligst. Noen tips? 

Anonymkode: e83b4...7d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanlig klær, en jeans og noe annet.

Under kan du ha på stay-ups 🙂 

Min elsker digger strømper...så da er standard for meg under jeans og skjørt, mens vi starter å kos oss i sofaen med kyss og klining.

Anonymkode: 85b0d...a56

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid på meg skjørt/kjole og stay-ups. Det er penere (og tas veldig godt imot), og i tillegg er det mer praktisk. Jeg opplever at stay-upsene gjerne vil beholdes på så lenge som mulig, så ta forbehold om at de kan bli ødelagte og ta med deg et ekstra par. 

Jeg har vanligvis på meg støvletter. De skal jo av med en gang uansett, så jeg tenker ikke så mye over det.

Anonymkode: 7b240...ea2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du er blid og nystelt, så hadde jeg ikke brydd meg så mye når du åpna døra. Liker kroppsnære klær som viser figuren,  og gjør det lett å kjenne midjen og rumpa når jeg holder rundt henne.  Jeans og bluse, eller en lett hverdagskjole er fint. Kos dere! 

Anonymkode: d86e2...d67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...