Gå til innhold

Hvordan oppfører en tispe med urinveisinfeksjon seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tispene vår er begynt å tisse mye oftere på tur. Men ofte ser det ikke ut som om det kommer noe særlig ut engang, men hun står lenge på samme sted i tissestilling? 
Ser ikke ut som hun har vondt, men hvordan merker en på en hund at de har smerter ? 
Hun drikker heller ikke mer enn normalt ..

Anonymkode: 1ef9d...bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min tispe prøvde å tisse uendelig mange ganger ute, uten at det kom noe, da hun hadde urinveisinfeksjon. Hun tisset også flere ganger inne. Sånn virkelig tømte seg! Hun ville også ligge helt i fred, ville ikke kose eller være nær meg. Hun hadde tydelig veldig vondt. Veterinæren sa at blærekatar føles ut som om du må sprengtisse hele tiden. Og at å faktisk få tisset kan være smertefullt, men blæra føles like full ut etterpå.

Hvis en tispe plutselig tisser mye ute, kan hun jo også ha løpetid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2020 den 21.46, Dropi skrev:

Min tispe prøvde å tisse uendelig mange ganger ute, uten at det kom noe, da hun hadde urinveisinfeksjon. Hun tisset også flere ganger inne. Sånn virkelig tømte seg! Hun ville også ligge helt i fred, ville ikke kose eller være nær meg. Hun hadde tydelig veldig vondt. Veterinæren sa at blærekatar føles ut som om du må sprengtisse hele tiden. Og at å faktisk få tisset kan være smertefullt, men blæra føles like full ut etterpå.

Hvis en tispe plutselig tisser mye ute, kan hun jo også ha løpetid?

Ååå kan det være pga løpetid? For hun har faktisk løpetid no😅. Bare 2 løpetiden hennes så jeg er ikke helt inni det der enda😅

Anonymkode: 1ef9d...bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da vil jeg tro det er derfor. De blir ofte opptatte av å snuse alle steder og tisse for å si at "Her er jeg!" under løpetiden. Mange tisper vil også oftere ut når de har løpetid 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...