Gå til innhold

Kommenterer deres menn antrekkene deres?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i uke 23 og kanskje ekstra hårsår om dagen. Føler meg skikkelig fin, for er slank og det er kun magen som har poppa. Men siste tiden så føler jeg at jeg omtrent kun kan bruke 4 plagg i skapet fordi hver gang jeg prøver å kle meg litt etter min smak og «kulere» så får jeg kommentar fra samboer: «skal du gå SÅNN??». Sist var det kombinasjon av noe som tydeligvis i hans øyne var sigøynersjal med veske som ikke passet til. I dag var det grått tøyskjørt høyt oppe i livet med svart topp der 2-3 cm av magen synes (området godt over navlen), og jeg skulle ikke bruke det sammen med han. Jeg blir faktisk lei meg for greia er jo at jeg føler meg fin og så blir veldig nedtur når hans mening kommer uten at jeg spør. Da blir det å skifte tilbake til den typ eneste kjolen han liker på meg.

Anonymkode: d98bb...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du bare 4 plagg i skapet som ikke viser hud eller gir assosiasjoner til sigøynere? 

Anonymkode: 7311f...79f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du bare 4 plagg i skapet som ikke viser hud eller gir assosiasjoner til sigøynere? 

Anonymkode: 7311f...79f

Nei, dette var jo bare eksempler. Men jeg har veldig lyst til kanskje ikke bare kle meg utelukkende straight og kjedelig. Lurer på hva samboere til motebloggere feks tenker. Hvorfor skal alle kle seg kjedelig og helt likt? Det må da være lov å eksperimentere med både form, fasong og farge om man er en jente som er moteinteressert? Poenget er jo også at jeg ikke alltid har kjempe lyst til å gå i enkel skjorte og jeans eller svart kjole på livstid? Men helt forståelig om du er blant slike da.

Anonymkode: d98bb...e4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Romilo skrev:

Gi faen i hva han mener da, din mening som teller, ikke hans.

Jo det kan jeg jo. Jeg vet ikke hvorfor jeg tar meg nær av det. Burde være litt tøffere og gi mer F. Er jo egentlig en bagatell og han mener det jo ikke vondt. 

Anonymkode: d98bb...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ikke mener noe vondt hvorfor sier han det da?? Tenk litt på det.

Anonymkode: e3d72...9e5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, dette var jo bare eksempler. Men jeg har veldig lyst til kanskje ikke bare kle meg utelukkende straight og kjedelig. Lurer på hva samboere til motebloggere feks tenker. Hvorfor skal alle kle seg kjedelig og helt likt? Det må da være lov å eksperimentere med både form, fasong og farge om man er en jente som er moteinteressert? Poenget er jo også at jeg ikke alltid har kjempe lyst til å gå i enkel skjorte og jeans eller svart kjole på livstid? Men helt forståelig om du er blant slike da.

Anonymkode: d98bb...e4c

For å si det forsiktig, klær som er kule på en slank person er ikke alltid like kledelige når man ser ut som en baseball. 

Hvorfor kjøper dere ikke noen stilige gravidklær sammen? 

Anonymkode: 7311f...79f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men han liker det jeg har på, elsker kjolene mine, og joggebuksene er helt ok, elsker han

og ja, jeg kan prompe mens jeg sitter med han😂

Anonymkode: 28f1c...fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her er jo ikke noe hyggelig. Hvis han ikke har noe fint å si om antrekket ditt får han vel holde det for seg selv. Det er klart det ville ha gått inn på meg også. Jeg ville ha forsøkt å si at det er du som skal gå med det og det som er viktig er at du føler deg vel i det. 

Jeg dater en som har heeeelt forskjellig klesstil fra meg. Det kunne uansett aldri ha falt meg inn å kommentere noe negativt om det han går med. Han er ren og stelt, og trives med det han går i. 

Anonymkode: f63dd...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skal si noe i retning av at hvis han ikke har noe hyggelig å si, så kan han holde kjeft? Eller begynn å stortute, hormoner vet du, skremme ham til å skjerpe seg.

Anonymkode: 9efcf...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er gravid i uke 23 og kanskje ekstra hårsår om dagen. Føler meg skikkelig fin, for er slank og det er kun magen som har poppa. Men siste tiden så føler jeg at jeg omtrent kun kan bruke 4 plagg i skapet fordi hver gang jeg prøver å kle meg litt etter min smak og «kulere» så får jeg kommentar fra samboer: «skal du gå SÅNN??». Sist var det kombinasjon av noe som tydeligvis i hans øyne var sigøynersjal med veske som ikke passet til. I dag var det grått tøyskjørt høyt oppe i livet med svart topp der 2-3 cm av magen synes (området godt over navlen), og jeg skulle ikke bruke det sammen med han. Jeg blir faktisk lei meg for greia er jo at jeg føler meg fin og så blir veldig nedtur når hans mening kommer uten at jeg spør. Da blir det å skifte tilbake til den typ eneste kjolen han liker på meg.

Anonymkode: d98bb...e4c

jeg er mann og har selv kommentert slik på en av exene mine

det er bedre at vi sier det en at vi går rundt med dere og rett og slett er flau over hva dere går med. exen min kledde seg som en hore noen ganger, jeg ba henne kle på seg.

slutt å vær så svak, sensitiv og emosjonel, det er så latterlig svak egenskap og ikke tåle noe, men det er vell mange kvinner i et nøtteskall. om han gir deg en slik beskjed så bare vær glad for at han er ærlig med deg

Anonymkode: 10146...421

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette her er jo ikke noe hyggelig. Hvis han ikke har noe fint å si om antrekket ditt får han vel holde det for seg selv. Det er klart det ville ha gått inn på meg også. Jeg ville ha forsøkt å si at det er du som skal gå med det og det som er viktig er at du føler deg vel i det. 

Jeg dater en som har heeeelt forskjellig klesstil fra meg. Det kunne uansett aldri ha falt meg inn å kommentere noe negativt om det han går med. Han er ren og stelt, og trives med det han går i. 

Anonymkode: f63dd...bbb

da er du svak. helt sykt hvor langt ned i kjelleren man skal gå fordi samboeren sier et pledd ikke er fint

er så patetisk og se når kvinner skal bli helt hysterisk og sensitiv av små ting. det er bedre at menn gir beskjed enn at vi ikke vil bli sett offentlig med dere

Anonymkode: 10146...421

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, han kommenterer antrekkene mine når han synes jeg ser fin ut.

Men sier du fra da? Jeg skjønner at det er trist, men dette må kommuniseres. Hvis han da begynner å krangle og stå på sitt i lang tid (utenom umiddelbar forsvarsmodus) om at han absolutt må få lov å snakke stygt om det du går i, da har du virkelig grunn til å bli sur, men kommuniser!!

Anonymkode: ca9f9...b12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

For å si det forsiktig, klær som er kule på en slank person er ikke alltid like kledelige når man ser ut som en baseball. 

Hvorfor kjøper dere ikke noen stilige gravidklær sammen? 

Anonymkode: 7311f...79f

Man har heldigvis forskjellig smak! Jeg synes det er koselig med klær som framhever magen, og synes ingen har noe med å kommentere andres antrekk negativt på den måten. Ikke partner heller. Hadde selv sagt at jeg ikke fant meg i å få sånne kommentarer og at jeg går i det jeg vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt innafor å kunne si til partneren at visse klær ikke ser bra ut, men da må det gå begge veier og sies respektfullt.

Jeg vil tusen ganger heller få høre det enn å gå i noe som kjæresten synes er pinlig eller stygt.

Men jeg skjønner at du blir lei deg, Ts, for dette med å si ifra om klær er noe man må være enige om er greit å si. Eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde spurt helt konkret hva han mente var problematisk med antrekket mitt, så slapp jeg å lure på det.

Her kommenterer han klærne mine av og til, stort sett positivt. Hvis han synes noe ser rart ut så nevner han det også, men det er bare hans mening, og jeg går uansett i akkurat hva jeg vil. Egentlig tror jeg han er litt misunnelig på at jeg er kvinne og står mye friere i klesstil enn det han gjør selv 😛 Han har også mange forslag til hva han mener jeg kan gå med, men det er stort sett kjoler som jeg mener passer bedre til moren hans :ler: 

Anonymkode: f4bed...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

da er du svak. helt sykt hvor langt ned i kjelleren man skal gå fordi samboeren sier et pledd ikke er fint

er så patetisk og se når kvinner skal bli helt hysterisk og sensitiv av små ting. det er bedre at menn gir beskjed enn at vi ikke vil bli sett offentlig med dere

Anonymkode: 10146...421

Slik psykisk terrorisering som du holder på med har ingen godt av, og det er flust av flotte mannfolk å velge mellom som ikke holder på sånn. Dette her vitner om mindreverdighetskomplekser og behov for kontroll over partneren sin. 

Anonymkode: f63dd...bbb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min gjorde det av og til. Enten når han synes jeg var fin eller om han absolutt ikke likte det jeg gikk med, men jeg fortsatte å gå med det jeg ville. Stort sett sa han ingenting.

Jeg ville egentlig bare fortsatt å ha på det jeg ville. Spesielt om man ikke kan si ting på en finere måte enn "skal du gå sånn?" og ikke har gode grunner til at et antrekk ser fælt ut. At det ikke er hans personlige preferanse må han nesten leve med. Ville sagt ifra om at det er du som bestemmer hva du vil ha på og at du ikke liker måten han sier ting på.

Det skal ikke være sånn at du må gå med den samme kjolen bare fordi det er det eneste plagget han liker.

Jeg synes det kan være hyggelig å ha på plagg jeg vet at partner liker, men jeg setter ikke pris på at en partner skal kontrollere hva jeg har på meg.

Anonymkode: 74a69...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.... 

Jeg har også skjørt som til vanlig skal stoppe i livet. Det gir inntrykk av en smal midje. Men det ser heilt dust ut nå som jeg har mage...

Såg en dame som hadde skjørt som var inntilsittende og stoppet på toppen av magen/ rett under puppene. Det var fint, men skjørtet var trolig klaget for gravide og derfor ble det bra. Et skjørt som stopper midt på magen kan fort se litt sånn.. Merkelig ut.. 

Synes personlig det er vanskeligere å kle meg nå som jeg er gravid. Man ser fortere tykk ut, teltaktig ut eller annet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...