Jump to content
Lindsay Bluth

Påske og slanking

Recommended Posts

AnonymBruker

Jeg bar alt snopet i boden i kjelleren da jeg alt tirsdag begynte å spise av marsipanen :fnise: Det var kjempeeffektivt! Så nå tar jeg med meg vekt og skål, måler opp det jeg kan spise innafor kaloribudsjettet, og så tar jeg kun det med opp:P Så jeg unner meg litt, men jeg ønsker ikke å gjøre som da jeg var nærmere 90kg på mine 170cm og spiste 200g potetgull + dipp, og en hel pose med marsipan/sjokolade hver dag :overrasket: Grøss! Jobber med noe flere er inne på her, og ikke tenke på mat som kos. Så jeg har gjort andre koseting som å laget påskepynt osv i stedet:)

Anonymkode: cf257...471

Fortsetter under...

addict

Det forundrer meg at det fortsatt finnes folk som tror de har funnet den eneste riktige veien til Rom og er helt overbevist om at det ikke finnes andre måter å gjøre ting på. 

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bar alt snopet i boden i kjelleren da jeg alt tirsdag begynte å spise av marsipanen :fnise: Det var kjempeeffektivt! Så nå tar jeg med meg vekt og skål, måler opp det jeg kan spise innafor kaloribudsjettet, og så tar jeg kun det med opp:P Så jeg unner meg litt, men jeg ønsker ikke å gjøre som da jeg var nærmere 90kg på mine 170cm og spiste 200g potetgull + dipp, og en hel pose med marsipan/sjokolade hver dag :overrasket: Grøss! Jobber med noe flere er inne på her, og ikke tenke på mat som kos. Så jeg har gjort andre koseting som å laget påskepynt osv i stedet:)

Du går i den klassiske kose-fella, ser du det selv?

Anonymkode: 8b6fe...ab0

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du går i den klassiske kose-fella, ser du det selv?

Anonymkode: 8b6fe...ab0

Med at jeg spiser litt snop i påska mener du? For meg handler kosefella mer om de absurde mengdene jeg snakket om, ikke at man spiser litt ved helligdager osv. Snopet jeg spiser er mer tillegsmat, kosen er eggeskallene jeg har malt, eller skjørtet jeg sydde eller filmen jeg så.