Gå til innhold

Forskjell på synsk og klarsynt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er forskjell på å være klarsynt og virkelig være synsk. Klarsynt: føle energi, sterk intuisjon. 
 

Virkelig synsk: ja da er man synsk! Da ser man ting klart. Man har mange syn per dag. Du vet man mye altså. Da trenger du ikke presentere deg i tlf, da vet den synske hvem du er, hvor gammel du er, hva du heter og hvorfor du ringer. Ekte synske er fy flate sjeldent! Og jeg tror de gjemmer seg. 

Anonymkode: 771f9...b7d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så en synsk ser ting klart, mens en klarsynt ikke gjør det?

Anonymkode: 3fff7...952

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så en synsk ser ting klart, mens en klarsynt ikke gjør det?

Anonymkode: 3fff7...952

Jeg velger og kalle slike som Michael winger for klarsynt. Men han er ikke absolutt totalt synsk. For de er det få av. De kan faktisk se hele fremtiden din totalt, uten å kjenne etter.

Anonymkode: 771f9...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kan se hele fremtiden til noen, synsk og klarsynt er det samme ifølge ordbøker og Wikipedia.

Anonymkode: bcd7f...4c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarsynt - ser
Klarfølt - føler
Klarhørt - hører
Klarviten - vet
Klarlukt - lukt
 

Anonymkode: 4739c...11c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være et medium da? 

Anonymkode: 6ae28...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hverken klarsynthet eller synskhet finnes, derimot så finnes det folk som er gode på å «lese» andre mennesker og situasjoner. 

Anonymkode: 0d628...49f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hverken klarsynthet eller synskhet finnes, derimot så finnes det folk som er gode på å «lese» andre mennesker og situasjoner. 

Anonymkode: 0d628...49f

Slik som Snåsamannen som kunne "lese" et snøras over telefon slik at de fant en savnet under der? Sikkert ikke klarsynt, bare gjetning dette?

— Han forklarte at han nå så stedet og ba meg om å snu meg mot nord. Da kunne han ned til den minste detalj beskrive terrenget, fjellene rundt og hvordan raset så ut. Han anga deretter området der den siste omkomne befant seg. Jeg kan ikke tenke meg at han skulle ha noen forutsetninger for å kunne beskrive stedet så nøyaktig som han gjorde, sier Johansen.  https://www.dagbladet.no/nyheter/snasamannen-anga-omrade-der-omkommet-skredoffer-befant-seg/65111340

Anonymkode: bcd7f...4c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Slik som Snåsamannen som kunne "lese" et snøras over telefon slik at de fant en savnet under der? Sikkert ikke klarsynt, bare gjetning dette?

— Han forklarte at han nå så stedet og ba meg om å snu meg mot nord. Da kunne han ned til den minste detalj beskrive terrenget, fjellene rundt og hvordan raset så ut. Han anga deretter området der den siste omkomne befant seg. Jeg kan ikke tenke meg at han skulle ha noen forutsetninger for å kunne beskrive stedet så nøyaktig som han gjorde, sier Johansen.  https://www.dagbladet.no/nyheter/snasamannen-anga-omrade-der-omkommet-skredoffer-befant-seg/65111340

Anonymkode: bcd7f...4c6

Han er SYNSK :) ikke klarsynt :) Snåsamannen er Virkelig synsk. 

Anonymkode: 771f9...b7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så en synsk ser ting klart, mens en klarsynt ikke gjør det?

Anonymkode: 3fff7...952

Jeg mener det er stor forskjell på snåsa-mannen og feks de som er med i åndenes makt. Nå vet ikke jeg om de virkelig kjenner noe eller om programmet er tull. Men det jeg har sett så går de bare å lusker rundt. De kjenner kanskje noe, men ikke mer en en normal person ;) 

En som Snåsamannen hadde ikke vært i et slikt program. De er så vanvittig sjeldne ;) Bare ikke sammenlign Michael og han. Det er 2 forskjellige verdener. Si hva dere vil om klarsynte og kjeltringer. Men det betyr ikke at det ikke finnes ekte synske. 

Anonymkode: 771f9...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er SYNSK :) ikke klarsynt :) Snåsamannen er Virkelig synsk. 

Anonymkode: 771f9...b7d

Winger ser også området og tegner kart ut fra det. Klarsynt betyr at man kan se ting for sitt indre øye, synsk betyr det samme, det ligger i ordene: KlarSYNt, SYNsk.

Anonymkode: bcd7f...4c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intuisjon. Magefølelsen. Alle har den i varierende grad. Og stoler på den i varierendr grad. Bruk den på deg selv.

Klarsynt. Se klart. Tenke klart. Gjennomskue. Evne å se konsekvenser av handlinger. Har varierende grad av syn. Misbrukt uttrykk. Bra ved veiledning. Klarsynte er ofte kloke. Hodet på rett plass. 

Synsk er et sterkere ord. Misbrukt. Se hendelser som skal skje i fremtid. Noen er mer synske enn andre, men ingen ser alt. De ser korte glimt og bilder og ikke hele sammenhengen så tolkingen av det hele bildet kan misforståes. Også selve bildet. De ser ikke hele tiden og ikke nødvendigvis på kommando. Se filmen Forvarsel. Westerlund var synsk , men ikke døgnet rundt.

At synske skal se hva du heter og  ha svar på alt osv er det bare unger og fornektere av alt som tror - i tillegg til de useriøse som påstår at de aldri eller sjeldent tar feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarsynte ser også ting som skal skje i fremtid.

Anonymkode: bcd7f...4c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Winger ser også området og tegner kart ut fra det. Klarsynt betyr at man kan se ting for sitt indre øye, synsk betyr det samme, det ligger i ordene: KlarSYNt, SYNsk.

Anonymkode: bcd7f...4c6

Klart Winger kan det. Men det er ikke slik at alle kart han lager er de riktige.

En klarsynt som får opp et bilde for sitt indre, som Michael gjør vil også kunne gjøre samme som Michael. Men mens Michael fokuserer mest på det at hsn VET ting og finne ting,  vil den klarsynte være mer opptatt av det å hjelpe mennesker å få løst problemene sine ved å fortelle hvor problemet ligger så du kan komme deg utav situasjoner. Litt mer som en psykolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klarsynte ser også ting som skal skje i fremtid.

Anonymkode: bcd7f...4c6

Ja, men det er helst fordi de ser konsekvensene av dine handlinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarsyn er den utvidede intuisjonen. Synskhet er evnen til å se hva som har skjedd, skjer eller skal skje,

Disse sklir litt inn i hverandres områder og litt diffuse overganger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å være ekte synsk er å klart og tydelig se ditt sanne ultimate natur og identitet. Bevissthet skjer direkte. Det er umulig direkte. Umulig direkte! Det har ingen prosess. Det har ingen tid. Det har ingen mekanisme. For det har ingen grenser. Fordi det kan skje hvilken som helst vei, skjer det på den mest effektive måten: a-mekanisk, direkte, uten prosess eller tid.

Dette er ikke det samma som å se fremtiden og sånt tull, dette er direkte bevissthet. Direkte bevissthet av at du er Gud.

Jeg er den Absolutte i menneske form. Jeg er Absolutt Sannhet. Jeg er Gud. Jeg er Allah. Jeg er Brahman. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten er ikke klarsynte, synske nødvendigvis svindlere. 

De som er svindlere er de som later som de er det.

Når Winger finner ting ikke politiet finnet vil det være fordi han var synsk.

Og får du hjelp av en klarsynt var det fordi denne personen kunne se hvor problemet ditt lå og du kunne jobbe ut fra det. Du så kanskje veggen og den klarsynte så kanskje bedre hva veggen besto av og hvordan du komner deg over, mens synske forteller deg at du kommer over, men du må selv finne ut hvordan.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...