Gå til innhold

Alle gode ting er 4!🥰❤️


Hopptimisten

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Hopptimisten skrev:

Tusen takk❤️ Man blir litt skrullete og overnervøs når man har opplevd det før!😬 Er så redd for at det ikke skal gå denne gangen heller, selvom jeg tenker at det sikkert er usannsynlig med en MA og 3 SA på rad! 
Så morsomt at vi er like langt! Håper vi kan følge hverandre hele veien☺️ Har du dagbok? 

Jeg har ikke dagbok, og jeg er 7 uker i dag så det er vel ganske likt☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Ugle83 skrev:

Jeg har ikke dagbok, og jeg er 7 uker i dag så det er vel ganske likt☺️

Ja, det er veldig likt! Jeg er 7+2 i dag☺️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh så spennende det blir på fredag!! Håper sååå du kommer med en skikkelig gla'rapport her da! 🤞🤞🤞
Jeg bare føler nervene dine veldig godt..! Vet selv ikke om jeg noensinne tør dra på en TUL igjen... Men man må jo igjennom det, som du vet. Men jeg tenker også at det faktisk må finne en grense på hvor mye man skal igjennom. Og nå er det din tur å bli mamma! Dermed basta :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli så spennende med TUL! Skjønner du er nervøs nå før du får sett❤️ Husker jeg også var på TUL i uke 7 sist, var så nervøs for at dem ikke skulle finne spira og at ting ikke skulle være bra at jeg skalv og spydde før timen 😅 Men så godt det er å få bekrefta liv og at hjerte dunker😊 og jeg har så stor troa på at du får oppleve det❤️ Og etter man har sett hjerte dunke så mener jeg å ha lest at da er det bare 1 eller 2 % for å miste😮 dette kommer til å gå bra🤞🏻🤞🏻 Heier på spira di🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten @Amatariel og @Love90!🥰 Mye av frykten min ligger i at jeg har vært på TUL 3 ganger før og det har utelukkende vært negative opplevelser! Sist graviditet var jeg på TUL i uke 8 og fikk se et bankende hjerte, men da ble fosteret målt til 5+2! Visste allerede da at det var en dårlig beskjed og på ny TUL uka etter så var det ingenting der😭 Var også på TUL i første graviditet etter ca 10 uker, fikk da konstantert tom fostersekk😭 Er så redd for at noe lignende skal skje igjen! Sist jeg satt å venta på UL satt jeg å hakket tenner og var drit nervøs😱 

Men jeg håper du har rett i at deg må finnes en nedre grense på hvor mye man skal igjennom! Må jo bare komme meg igjennom, og håpe på å få se et bankende hjerte❤️

Endret av Hopptimisten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hopptimisten skrev:

Mye av frykten min ligger i at jeg har vært på TUL 3 ganger før og det har utelukkende vært negative opplevelser!

Ja herregud, noe annet ville vært rart!! Du har jo aldri opplevd det motsatte. Jeg har hatt 4 aborter av 7 svangerskap, så jeg syns -det- er en shitty odds. Har all medfølelse for deg og det du skal igjennom. Skal du ha med deg noen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (På 26.8.2020 den 22.06):

Ja herregud, noe annet ville vært rart!! Du har jo aldri opplevd det motsatte. Jeg har hatt 4 aborter av 7 svangerskap, så jeg syns -det- er en shitty odds. Har all medfølelse for deg og det du skal igjennom. Skal du ha med deg noen? 

Gleder meg til å få det overstått😅 Jeg håper mannen min får blitt med! 

Endret av Hopptimisten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, i natt drømte jeg at jeg hadde ny SA😱 Eg vel sikkert fordi jeg gruer meg til TUL i morgen🙈 Hvem vet, kanskje det er tegn på at det går bra😅🤞🏼 Våknet i natt med en skikkelig kvalmebølge også, slet litt med å sovne igjen fordi jeg var så kvalm😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Hopptimisten skrev:

Uff, i natt drømte jeg at jeg hadde ny SA😱 Eg vel sikkert fordi jeg gruer meg til TUL i morgen🙈 Hvem vet, kanskje det er tegn på at det går bra😅🤞🏼 Våknet i natt med en skikkelig kvalmebølge også, slet litt med å sovne igjen fordi jeg var så kvalm😅

Lykke til!! Kvalme er jo et godt tegn iallfall 💜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser alt jeg har for positive nyheter på TUL ❤️ Vet også hvordan det føles å være redd for ultralyd, it sucks 😣❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på ultralyd i morgen ❤️ Jeg heier på deg og spiren din. Denne gangen skal det bare gå! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til imorgen! Nå er det din tur og nå skal dette gå din vei❤️ Det fortjener du virkelig nå! Krysser alt jeg har for at du skal gå ut av ultralyden så glad at du nesten svever når du går🤞🏻🥰 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så nervøs og spent på dine vegne at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg..! Håper virkelig du ikke har time helt på slutten av dagen, men at du allerede har vært inne og sett verdens fineste bønne ♥

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herregud, nå er jeg så glad🥰 Alt så fint ut på TUL i dag, og ble målt til ca 7+1/7+2🥰❤️😭 klarer nesten ikke tro det😱❤️❤️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk :strix:
Alle gode ting ER virkelig fire!! Nå skal det gå veien for deg altså :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...