Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har noen der ute hatt sex med en person som du vet har brystmelk? Og dere damer, liker gutter dette om det er første date? Selv har jeg møtt en dame som hadde svære pupper og fremdeles brystmelk 7 år etter en fødsel. Og hun likte å ha det, og det synes jeg var dritt deilig - aldri opplevd det. Men måten hun trykket på puppene og det sprutet ut når man hadde sex- og hun gjorde det hele tiden - som en vane lissom. Erfaringer ?? 

skal sies at hun brystpumpet eller sugde på sine egne pupper så melk skulle komme ut slik at det ikle forsvinner. Hun mente det var kvinnelig og likte å ha det fast

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, Ozlo34 skrev:

Har noen der ute hatt sex med en person som du vet har brystmelk? Og dere damer, liker gutter dette om det er første date? Selv har jeg møtt en dame som hadde svære pupper og fremdeles brystmelk 7 år etter en fødsel. Og hun likte å ha det, og det synes jeg var dritt deilig - aldri opplevd det. Men måten hun trykket på puppene og det sprutet ut når man hadde sex- og hun gjorde det hele tiden - som en vane lissom. Erfaringer ?? 

skal sies at hun brystpumpet eller sugde på sine egne pupper så melk skulle komme ut slik at det ikle forsvinner. Hun mente det var kvinnelig og likte å ha det fast

Ingen erfaring med dette på første date gitt, haha. Men da jeg hadde melk og jeg og mannen hadde sex så kunne det sprute ut av puppene mne da jeg fikk orgasme. Ganske weird. 

Anonymkode: 4d453...a55

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ingen erfaring med dette på første date gitt, haha. Men da jeg hadde melk og jeg og mannen hadde sex så kunne det sprute ut av puppene mne da jeg fikk orgasme. Ganske weird. 

Så kult😇 herlig!!!

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme skjedde med kona når hun hadde melk. Hun syns ikke noe særlig om det, og hadde derfor alltid på seg bh og ammeinnlegg. 

Anonymkode: dc25c...6f4

Skrevet

Det eneste jeg vet om er at brystmelk hjelper mot sveisblinde øyne🙄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...