Gå til innhold

hevn:)

^me^

Anbefalte innlegg

har dere hevnet dere på exer?

nå har ikke jeg vert i sammen med noen andre enn sambo men hadde han vert utro eller noe sånn hadde jeg vel hatt en kjempestor trang til og rasere leiligheten (etter alle mine ting er ute jah!) hans skikkelig (slik som på musikk videoen til kelly clarkson - since u've been gone.)

det hadde vert en kjempe stor lettelse tror jeg men tror aldri jeg egentlig ville ha gjort det..

noen av dere single som noengang har tatt hevn eller har hatt planer om og gjøre noe grusomt?

tror dette kan bli et artig tema:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pleier

Ja har tatt "hevn", min sambo fikk besøk av sin ex, når jeg var i konfirmasjon på andre siden av landet. Jeg viste ikke at ex dama hans var i Norge (hu bor i sverige), eller at hu hadde vært på besøk hos oss. Han fortalte det ikke tiol meg da jeg kom hjem heller. Men jeg fikk vite det av farmoren min 5 dager etter som fortalte at det hadde vært ei jente hos oss i flere timer. Gjett jeg var forbannet.

Hevnen min bestod av at jeg fant alle bildene av han og henne på og klippet dem i så små biter og strødde de utover gulvet. Den som reagerte med mest sinne fordi jeg klippet de var ex dama hans. fordi han måtte jo få ha minner av henne. (Den hurpa)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spinnvil| i i

Var på fest med typen/eksen i helga. Langt pokker i voll oppi skauen. Vi kranglet og jeg gikk. Det er 5km til hovedveien, og sikkert et par mil helt hjem til meg. Traff på en kranbil som skulle oppi skauen for å starte en bil. Typen/eksen ba fyren plukke meg opp så jeg skulle slippe å gå. Men han hadde tenkt at han også skulle sitte på. Yeah right :tunge1:

Det var ikke taxi og oppdrive der heller da, og han bor en halvtimes gange forbi der jeg bor. Fikk nok kjølt seg ned på den gåturen han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Etter jeg fant ut han var en utro dritt gjorde jeg noe skikkelig barnslig ja. Ikke så big deal sikkert, men det at han engasjerte seg og ble skuffet var nok for å gjøre meg glad.

Visste han var glad i blink og å sjekke damer der, var tilogmed "singel" der inne mens vi var sammen, så jeg lagde en falsk profil med en pen dame på bildet som nettopp hadde flyttet hit fra stavanger, avtalte og møtes på byen og så han gledet seg i gjesteboka si.

Så kom meg og venninner til stamsted på byen og "tilfeldigvis" møtested for dem for å se en skuffet ex.

Fysj så simpelt og barnslig, men det gjorde godt! Neste dag så jeg i dagboka hans masse skuffelse og leiseg fjes!

Ville ikke gjort det om jeg ikke fant ut han hadde dyppet nissen sin i andre damer mens vi var sammen, samt rotet med ei nå bekjent av meg, mens vi dreiv på og han lurte meg til å tro det skulle bli oss igjen. Huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort akkuratt som deg også towelie. Falsk profil, med bilde av ei skikkelig søt jente jeg fant på nett (modelbyrå). Vi var skikkelig på flørtern og så avtaltes vi å møtes. Han fikk seg en lang tur, for han måtte da dra til en annen by ca 45 min unna. Jeg møtte ikke opp for å se ansiktet da han fant ut at han hadde blitt "stood up". Men jeg ringte og lurte på hva han gjorde. Han ville ikke fortelle meg det, så jeg spurte bare hva han gjorde i kongsvinger. Og jeg hørte da at hjernen grublet lenge. Før han forstod at jeg hadde "hevnet" meg.

Er vist ganske hevngjerrig jeg :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tristere enn sint

Skulle ønske jeg hadde litt mer "bitch" (i POSITIV mening! :) ) i meg jeg også.

Da det ble slutt med exen, pga hans intense flørting med andre som resulterte i utroskap, var jeg bare trist istedet for sint. Han stakk av fra huset vårt og bodde hos elskerinnen sin i noen dager mens jeg pakket sakene mine, og jeg delte broderlig souvenirene vi (jeg) hadde kjøpt da vi var på ferie i utlandet sammen, pluss mange av bildene vi (jeg) hadde tatt, og la alt i en pen dunge på senga hans slik at han skulle ha fine minner fra årene vi levde sammen.

:evil: blir litt sint på meg selv som gjorde det så komfortabelt for ham. Burde tatt meg sammen og blitt SINT istedet for trist. Men jeg er mer introvert av natur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hehe Pleier "great minds think alike" eller noe slikt :P

Kom på at ei venninne var jo med på dette også, og hun fant en adresse for denne dama han skulle møte da, som var på Lund (i kristiansand) og han gikk tilogmed opp dit men der bodde det et gammelt ektepar fant vi senere ut av :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe Pleier "great minds think alike" eller noe slikt :P

Kom på at ei venninne var jo med på dette også, og hun fant en adresse for denne dama han skulle møte da, som var på Lund (i kristiansand) og han gikk tilogmed opp dit men der bodde det et gammelt ektepar fant vi senere ut av :D

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Mindy

Jeg har ikke hevnet meg på noen og tror vel ikke jeg kommer til å gjøre det heller. Men, jeg hørte eller leste en god en et sted. Dama hevnet seg på typen ved å putte masse reker inne i gardinstengene. Etterhvert begynte det å stinke men det var umulig å finne ut hvor stanken kom fra. Huset måtte jo nesten rives ned :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hjertesukka

- Synes jeg selv hadde en god en for mange,mange aar siden,men idag hadde jeg nok ikke gjort det.

Min exmann sa at han skulle til England noen dager, men gjennom jobben hans fant jeg ut at han var nok ikke der, han var i Bergen. Med elskerinne.

Jeg bar ut hans dyre yndlingsfrakk paa plenen og satte fyr paa den.

Da han kom hjem, spurte han hvor frakken hans var blitt av. Jeg sa at jeg sendte den til England, siden det sikkert var kaldt der.

Har aldri sett noen saa perpleks og lang i maska. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bassanova
Ville ikke gjort det om jeg ikke fant ut han hadde dyppet nissen sin i andre damer mens vi var sammen' date=' samt rotet med ei nå bekjent av meg, mens vi dreiv på og han lurte meg til å tro det skulle bli oss igjen. Huff![/quote']

Jøss, du er skikkelig konspiratorisk altså. Farlig farlig! Minn meg på å alltid stryke *deg* med håra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Den beste hevnen er den de venter på skal skje, fordi de vet man er i stand til å finne på noe, men som aldri skjer.

Og at man er bare happy og lykkelig utad selv om man er knust over noe de gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest L@dy in red

Jeg er av den oppfatning av at hevn ikke fører noe med seg for noen parter. Det gjør bare vondt verre og ondskapsfult er det også. Om en ex har gjort noe urett, så blir ihvertfall ikke situasjonen bedre av den grunn, om man velger å hevne seg.

Jeg mener at å tilgi er det beste man kan gjøre, ikke for andre, men for seg selv.

Gå videre og se fremover.

Selv har jeg tidligere vært sammen med en psykopat av en mann. som prøvde å syke meg ned, han skulle hevne seg på flere områder og alt det som hører en psykopat med, ble jeg påført.

Så jeg vet virkelig hva det vil si å bli behandlet som en dritt for å si det mildt. :angry:

Han er tross alt far til mitt barn, og selv om jeg ikke har noe til overs for denne mannen, så for meg er det å være stygg mot mitt barn, vist jeg behandler faren til barnet på en dårlig måte, eller hevner meg. Han er jo glad i sin far, tross alt.

Idag har jeg har det bedre enn på lenge, og ja jeg har tilgitt ham og gått videre i livet. Har aldri hatt det bedre, og vet at jeg vil få det bedre i det nye forholdet til ny mann etterhvert også.

Jeg er av den oppfatning at hevn fører med seg mye bitterhet, noe som kun går utover en selv. Det er roten til alt vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adelaide

Jeg hevnet meg på ex'en ved ligge med så og si alle vennene hans og flere medlemmer av familien hans, og alle fikk vite at de var bedre utstyrt enn ex'en min. Etterpå sendte jeg ham bilder og fortalte hva jeg hadde gjort. Jeg fikk også noen veninner av meg til å lure ham til å begynne å røyke og prøve stoff.

>:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hevnet meg på ex'en ved ligge med så og si alle vennene hans og flere medlemmer av familien hans, og alle fikk vite at de var bedre utstyrt enn ex'en min. Etterpå sendte jeg ham bilder og fortalte hva jeg hadde gjort. Jeg fikk også noen veninner av meg til å lure ham til å begynne å røyke og prøve stoff.

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest L@dy in red

Det sier meg ingenting om han, men derimot ser jeg på deg som en hore med stoooooooor H. For å si det mildt. Har ikke mye selvrespekt og selvtillit skjønner jeg. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...