Gå til innhold

Hva er greit å følge på Instagram?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sjekka nettopp kjæresten jeg har data et lite år. Det var noen lettkleddkontoer ja. 3 av 50 er riktignok ikke mange men. 2 av dem var classy fotografbilder i soft lys men ene er jo ungpike med trusa opp i ræva-opplegg. Singel- greie. Kjenner jeg blir litt skeptisk fordi han er litt sjalu av seg. Han kan tydelegvis koste litt bedre for egen dør...

Anonymkode: b1057...1e1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, AnonymBruker said:

Takk for svar. Ja det var akkurat dette med selvtilliten. Jeg føler meg attraktiv og er fornøyd med utseende mitt. Men det erviktig for meg er at kjæresten min føler det sammen om meg. Og dette var attpå til damer i en helt annen stil enn hva jeg er. Kanskje det som er vondest.. 

Helt enig med at meldiger og kommentarer er og grensen. Hvordan kan jeg se om han kommenterte noen på andres bilder? Har en gammel konto jeg ikke bruker lenger som jeg kan se etter med hvis det er enkelt. Skal ikke bli helt FBI altså🙈

-Ts

Anonymkode: 1e14b...425

Instagram har fjernet muligheten for å se hva de du følger liker og kommenterer. Det er en av grunnene til at jeg er veldig skeptisk. Du må nesten sjekke om han legger igjen kommentarer i offentlig stil ala sjaman Durek. Altså på åpne profiler. Det er hakket værre med de private profilene, og sender han direkte meldinger til disse må du ha adgang til hans tlf og passordet til kontoen.

Anonymkode: 6d207...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Fint å få innspill om dette da jeg ikke er på insta selv. Jeg tror kanskje det jeg egentlig så var søkefeeden hans, men det er vel vel så ille. Jeg skal absolutt ikke gå fra han pga dette, det er ikke en så big deal. Men jeg tror jeg skal ta det opp med han når han kommer hjem.

Anonymkode: 1e14b...425

Om det var masse små bilder så var det utforsk siden som viser bilder insta tror du vil like og bilder/videoer som ligner på de du klikket inn på og sett på eller gitt likes til tidligere. Om det var store bilder i et enkelt spor nedover så er det bilder fra de profilene han følger. 

Anonymkode: 48577...c44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke instagram selv og vet liksom ikke helt hva er vanlig for kjærestepar her?

For meg hadde det vært helt uaktuelt at min mann skulle fulgt sånt. Og han mener det samme.. 

Anonymkode: ee89a...a35

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om det var masse små bilder så var det utforsk siden som viser bilder insta tror du vil like og bilder/videoer som ligner på de du klikket inn på og sett på eller gitt likes til tidligere. Om det var store bilder i et enkelt spor nedover så er det bilder fra de profilene han følger. 

Anonymkode: 48577...c44

Okei da var det nok søkefeeden. Tror jeg så en konto som var i søkefeltet og, jill hardenere eller noe? Kan du si noe om den hvis du søker den opp? 

Ah.. da er det jo egentlig enda verre syns jeg for da er det jo ingen andre som ser at han ser noe av dette. Hvis ikke han følger de, noe jeg egentlig ikke tror da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Annonym1 skrev:

Okei da var det nok søkefeeden. Tror jeg så en konto som var i søkefeltet og, jill hardenere eller noe? Kan du si noe om den hvis du søker den opp? 

Ah.. da er det jo egentlig enda verre syns jeg for da er det jo ingen andre som ser at han ser noe av dette. Hvis ikke han følger de, noe jeg egentlig ikke tror da..

Lett å finne ut hva han følger om dere er venner

Anonymkode: b1057...1e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Annonym1 skrev:

Okei da var det nok søkefeeden. Tror jeg så en konto som var i søkefeltet og, jill hardenere eller noe? Kan du si noe om den hvis du søker den opp? 

Ah.. da er det jo egentlig enda verre syns jeg for da er det jo ingen andre som ser at han ser noe av dette. Hvis ikke han følger de, noe jeg egentlig ikke tror da..

Jill Hardener er en modell som viser kropp og tatoveringer.. Ganske dristige bilder 😮  Hun har 1,7 mill følgere da.. 
Det er visst en såkalt "Trophy wife" står det på hennes konto.. 
Hadde min kjæreste fulgt henne så hadde han fått så hatten passer ;)  
 

Anonymkode: ee89a...a35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig hadde jeg ikke syntes noe om det, med tanke på at det kræsjer litt med mine verdier. 

Anonymkode: 1b330...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lett å finne ut hva han følger om dere er venner

Anonymkode: b1057...1e1

Vet ikke om jeg orker å stalke han.

Anonymkode: 1e14b...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jill Hardener er en modell som viser kropp og tatoveringer.. Ganske dristige bilder 😮  Hun har 1,7 mill følgere da.. 
Det er visst en såkalt "Trophy wife" står det på hennes konto.. 
Hadde min kjæreste fulgt henne så hadde han fått så hatten passer ;)  
 

Anonymkode: ee89a...a35

Hun har også videoer der hun hinter sterkt til sex og runking.

Anonymkode: b1057...1e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jill Hardener er en modell som viser kropp og tatoveringer.. Ganske dristige bilder 😮  Hun har 1,7 mill følgere da.. 
Det er visst en såkalt "Trophy wife" står det på hennes konto.. 
Hadde min kjæreste fulgt henne så hadde han fått så hatten passer ;)  
 

Anonymkode: ee89a...a35

Søren.. Dette sto i søkefeltet, så da vet han tydligvis navnet på en konto han liker å se på? For det dukker vel ikke bare opp i søkefeltet regner jeg med..

Anonymkode: 1e14b...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om jeg orker å stalke han.

Anonymkode: 1e14b...425

Stalke? Er vel bare å bli venner der. 

Anonymkode: b1057...1e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Søren.. Dette sto i søkefeltet, så da vet han tydligvis navnet på en konto han liker å se på? For det dukker vel ikke bare opp i søkefeltet regner jeg med..

Anonymkode: 1e14b...425

Det er bare å søke henne opp i google så ser du hva han ser på. Masse drøye bilder.. Hadde ikke vært mye blid selv om det var mannen her i huset..

Anonymkode: 48577...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare å søke henne opp i google så ser du hva han ser på. Masse drøye bilder.. Hadde ikke vært mye blid selv om det var mannen her i huset..

Anonymkode: 48577...c44

Og nei det dukker ikke bare opp. Henne har han søkt etter bevisst med navn. 

Anonymkode: 48577...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Okapi skrev:

Da må det være noe i det utvidete nettverket ditt som leder deg dit. Jeg tror jeg aldri noensinne har blitt anbefalt å følge en eneste oversiza ræv på Instagram. Går stort sett i venner jeg ikke følger, venners venner, og butikker, foreninger, artister og andre med samme hobbyer som meg.

Ikke hos meg heller!

Kan vel være litt ymse som kommer opp automatisk der man søker, men dit går jeg nesten aldri uansett. Der kommer det vel opp litt forskjellig som «trender» akkurat nå - men også det er vel basert på hva man har klikket på før. Ikke noe lettkledde bilder her hos meg i hvert fall. 

Anonymkode: 13993...db7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, KDNO skrev:

Du eier ikke personen så la han gjøre hva faen han vil.

Eh

Anonymkode: f303c...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke hos meg heller!

Kan vel være litt ymse som kommer opp automatisk der man søker, men dit går jeg nesten aldri uansett. Der kommer det vel opp litt forskjellig som «trender» akkurat nå - men også det er vel basert på hva man har klikket på før. Ikke noe lettkledde bilder her hos meg i hvert fall. 

Anonymkode: 13993...db7

Jeg har ihvertfall aldri søkt på noe sånt, så vet ikke hvorfor jeg får det, irritetende er det ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Keikolina skrev:

Jeg har ihvertfall aldri søkt på noe sånt, så vet ikke hvorfor jeg får det, irritetende er det ihvertfall.

Du kan klikke inn på bildene og velge at du ikke ønsker å se sånt. Får ikke sånt frem lenger etter jeg har gjort det selv. 

Anonymkode: 48577...c44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan klikke inn på bildene og velge at du ikke ønsker å se sånt. Får ikke sånt frem lenger etter jeg har gjort det selv. 

Anonymkode: 48577...c44

Okey takk, det skal jeg prøve 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...