Gå til innhold

liker ikke romantisk sex med fremmede


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke gira på sånn romantisk sex med fremmede/ one night stands da mener jeg kyssing/klining og at der er mer en bare sex, Hos meg føler jeg ikke at romantisk sex passer med one night stands eller folk man har sex med  av og til  men mer når man er i er forhold osv der kyssene gir meining og betyr noe, Når jeg har sex med fremmede liker jeg og være dominerende og liker selvsagt ikke klinings under sexen, bare meg som føler det slik? 

Anonymkode: b5b4a...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke gira på sånn romantisk sex med fremmede/ one night stands da mener jeg kyssing/klining og at der er mer en bare sex, Hos meg føler jeg ikke at romantisk sex passer med one night stands eller folk man har sex med  av og til  men mer når man er i er forhold osv der kyssene gir meining og betyr noe, Når jeg har sex med fremmede liker jeg og være dominerende og liker selvsagt ikke klinings under sexen, bare meg som føler det slik? 

Anonymkode: b5b4a...694

sist ikke minst er og når fleste liker og kose med den de hadde one night stand

Anonymkode: b5b4a...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

eg er ikke gira på sånn romantisk sex med fremmede/ one night stands da mener jeg kyssing/klining og at der er mer en bare sex, Hos meg føler jeg ikke at romantisk sex passer med one night stands eller folk man har sex med  av og til  men mer når man er i er forhold osv der kyssene gir meining og betyr noe, Når jeg har sex med fremmede liker jeg og være dominerende og liker selvsagt ikke klinings under sexen, bare meg som føler det slik? 

Jeg synes også det er mye mere intimt å kysse og kline enn å ha oralsex, kyssing og klining gjør jeg ikke før jeg er forelska😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Jeg synes også det er mye mere intimt å kysse og kline enn å ha oralsex, kyssing og klining gjør jeg ikke før jeg er forelska😉

oral sex er annerledes ja, Klining og kyssing er mer i en annen side for meg. 

Anonymkode: b5b4a...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

oral sex er annerledes ja, Klining og kyssing er mer i en annen side for meg. 

ONS er vel mere for spenning og for dem som vil ha ut litt seksuell frustrasjon. Men jeg er like spent hver gang hvilken godlyd som kommer ut av dem... Kan hende jeg kysser dem etterpå som takk for den deilige sexen da, men det blir jo litt annerledes enn råklining🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Bamseklemmer skrev:

ONS er vel mere for spenning og for dem som vil ha ut litt seksuell frustrasjon. Men jeg er like spent hver gang hvilken godlyd som kommer ut av dem... Kan hende jeg kysser dem etterpå som takk for den deilige sexen da, men det blir jo litt annerledes enn råklining🙄

Æsj skal aldri ha ons mer venter heller på noen en kan vise følelser til. Sykt digg 

Anonymkode: bb5e1...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Æsj skal aldri ha ons mer venter heller på noen en kan vise følelser til. Sykt digg 

Mulig det, men mange starter med en ONS før man blir kjærester, så fremt du ikke er kristen da🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Mulig det, men mange starter med en ONS før man blir kjærester, så fremt du ikke er kristen da🙄

Tror jeg ikke noe på etter 4 ONS. 

Anonymkode: bb5e1...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror jeg ikke noe på etter 4 ONS. 

Anonymkode: bb5e1...90f

Ikke e med fwb heller tror ikke på det der heller. Det skulle jo være større sjanse enn ONS 

Anonymkode: bb5e1...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg ikke noe på etter 4 ONS. 

Hmmm, vet ikke hva jeg skal si jeg, jeg mener følesene kommer bedre frem under og etter sex, det er da jeg løsriver meg fra alt, og kan fort kysse for å bevise min intresse, kysser hun like godt tilbake har vi jo en viss kjemi å bygge på. Det er nok derfor jeg aldri holder igjen på noe, hvis jeg ser muligheter for en kjæreste🤐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Mulig det, men mange starter med en ONS før man blir kjærester, så fremt du ikke er kristen da🙄

Du tar feil. Forhold starter med forelskelse og vennskap

Anonymkode: 2459e...0c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tar feil. Forhold starter med forelskelse og vennskap

Ingen av oss tar feil! Vi er bare forskjellige, din rekkefølge er ingen fasit på å finne kjærligheten🙄

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tar feil. Forhold starter med forelskelse og vennskap

Anonymkode: 2459e...0c1

Holder en knapp på denne gitt 👍🏻😂

Anonymkode: bb5e1...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer ikke på meg. Er kvinne. Er det romantisk å kysse? For meg er klining en del av sexen. 

Anonymkode: 0a134...ead

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo heller ikke naturlig å være rommantisk med en fremmede da!... 

Anonymkode: f245e...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Jeg synes også det er mye mere intimt å kysse og kline enn å ha oralsex, kyssing og klining gjør jeg ikke før jeg er forelska😉

oralsex: ting kan smitte. ville ikke gitt eller fått oral ved ons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...