Gå til innhold

Kjøper dere vår/sommerklær? Føler det ikke er noe særlig vits mtp corona..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er masse fine sommerklær jeg kikker på på nettet jeg vil bestille, men føler kanskje det er litt bortkastet pga corona iom man helt sikkert ikke kan møtes i byen for utepils, dra på festivaler, reise på ferie eller omgås venner og familie.

Hva tenker dere?

Anonymkode: c2c2b...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøper ikke, men det er fordi jeg ikke trenger nye sommerklær.

Anonymkode: 28a3e...3b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt shoppestopp siden januar.  Det var jo snø, hagl og iskaldt forleden, i hodet mitt er det for tidlig å handle sommerklær nå, dessuten har jeg så jeg klarer meg. Jeg bruker som regel samme garderobe året rundt, men sandaler/småsko om sommeren og enkle t-skjorter til jeans, gjerne ankellengde. Ikke så veldig fan av blomstermønster, kjoler, hvite/beige klær...typiske sommerklær. 

Anonymkode: 74070...4b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltids godt med noe nytt, og fint å også pynte seg for sin egen del :) Jeg sminket meg og kledde på meg en kjole her om dagen når jeg skulle bake for eksempel, og følte meg bedre med én gang. 

Anonymkode: ecd40...9f3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp ihvertfall fra norske butikker hvis du kjøper noe.

Anonymkode: f3a4b...271

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt bikinki 😁 evig optimist, selv om jeg vet flyet mitt til sydligere strøk blir kansellert.. ✈️

Anonymkode: ecbb6...747

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøper ikke noe, for tror ikke det er noe jeg trenger. Men jeg tenkte å ønske meg en kjole fra Fair and Sqair til bursdagen fordi jeg trenger en hverdagskjole og ønsker å støtte dem.

Anonymkode: 6c486...38f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prioritert å legge mest penger i høst-, vinter- og vårklær tidligere, og i fjor oppdaget jeg at jeg nesten ikke hadde noe som egnet seg for varme sommerdager.

Har jobbet på sommeren i alle år frem til nå, så jeg har ikke lagt merke til at jeg nesten ikke eier sommertøy. Jeg har nok av badetøy og strandtøy, men mangler «hverdagsklær» til sommeren.

I år har jeg kjøpt to par sandaler, og jeg ser etter en fin maxikjole i matt silke. Hadde en fantastisk fin en, har nesten utelukkende brukt den de siste somrene. Ble ordentlig lei meg når den gikk i stykker! Ønsker meg også noen lyse bukser, et par bomullstopper og noen freshe øredobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har det jeg trenger, og ønsker ikke å bruke penger på klær nå. Men det har ingenting med koronaviruset å gjøre.

Anonymkode: 66ebf...564

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler litt nytt, men så har jeg og gått ned 15 kg, så er greit med litt nytt. 

Anonymkode: 6f57d...9f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en lett vår-/sommerkåpe og en fin kjole, som jeg uansett hadde tenkt å kjøpe før korona. Begge deler er ganske klassiske i snittet, så de vil ikke gå av moten med det første.

Uansett så følte jeg det var litt symbolsk å kjøpe noe nytt. Jeg velger å tro at jeg vil få brukt pene klær i sommer, at ting vil være litt friere da. Om man skal forvente at man sitter i karantene i to år framover, så kan man like gjerne legge seg under dyna i total depresjon. Man må heller bevare håpet, glede seg til den dagen hvor man skal ut i sola i sin nye kjole :) 

Anonymkode: e4916...659

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å ha noe fint å  sitte i hagen i om ikke annet.

Anonymkode: 159de...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt meg nye trekkingsko, turer i skogen kan jeg ihvertfall håpe på til sommeren. 

Anonymkode: cb83e...85f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp bestilt et par topper og en ny kjole. Har egentlig nok klær, men ble et par ting likevel.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjøper det jeg hadde planlagt å kjøpe for sesongen. Går gjennom, kaster og rydder, før hver sesong. Bruker jeg det ikke i år, så blir det neste år. 

Men - jeg returnerte to kjoler jeg hadde kjøpt til vårens brylluper. Og jeg klikket hjem tre ekstra freshe, behagelige, joggedresser, og kastet alt som var gammelt og slitt. 

Anonymkode: cf2f1...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir noe men minimalt, skal egentlig til varmere strøk i juli og om det blir noe av trenger ungene masse klær, men orker ikkje handle før vi vet.

Anonymkode: b3341...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt litt kjede-shopping når jeg sitter på hjemmekontor og surfer. Tre bluser/topper til nå. Det var ikke planen, så får se om de blir returnert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...