Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest petter n
Skrevet

Går det ann å miste følelsene for en du har vært i lag med lenge bare sånn over natta? hun har ikke vist meg at det var noe galt eller sakt noe om det var noe som var feil? kom hjem en dag å sa at hun ikke hadde den rette følelsen for meg lengere. trodde ikke det var muligt, ville jo tru at jeg skulle ha merket det på henne at noe var galt. eller har hun spilt et skuespill?

Gjest L@dy in red
Skrevet

Å vite 100% er umulig for meg, men utfra det som du skriver, så virker det for meg som om dette var godt gjennom tenkt av din kjæreste. Tror ikke hun har vært klar for å si det før nå.

Men har du prøvd å snakke med henne om det; og om forholdet deres?

Komunikasjonen er nøkkelen for et godt forhold, så vist det er noe dere kan gjøre anderledes, så er det viktig at begge to snakker om det. Vær åpen.

Gjest Knust
Skrevet

Det er jeg som er trådstarter i Hva skal jeg gjøre. Jeg opplever det samme som deg akkurat nå.Typen har mistet følelsene for meg. Han fortalte at det skjedde gradvis, men jeg har heller ikke merket stort.Det kom derfor som et stort sjokk på meg. Har ikke helt gått opp for meg heller ennå. Er trist som ****.

Jeg får la tiden vise om han vil ha meg tilbake. Jeg vil uansett ha ham..Men det er ikke vi som bestemmer.

Ønsker deg lykke til videre.

Gjest bare meg
Skrevet

Eg går gjennom noko liknande. men her er det eg som har mistet følelser, mistet alt. For ikkje så lenge siden kunne eg gråte, eg kunne le og være glad i livet, men no er eg kald ,is kald.

Det er ikkje noko kjekt å se mannen min i øyene og sier at eg ikkje har de følesene som eg burde og forslå en pause. men eg veit ikkje ka anna eg kan gjøre.

Vi har unge heime som merke at alt ikkje er som det burde og mine tanker er hos de.

sorry at eg legge ut min historie. men ville fortelle litt om min erfaring. Det skjedde ikkje overnatt men kom krypende som en mørk kald skygge som la seg over hjertet mitt. Eg lure på om eg nokon gang kjeme til å føle igjen??

Hilsen Bare meg.

Gjest L@dy in red
Skrevet

Til dere som ikke føler det dere ønsker å føle. Hvorfor skal man på død og liv løpe etter følelsene. Det viktigste må være å følge hjertet. Selv har jeg opplevd å bli lurt av bare føle, derfor sier jeg lytt til hjertet og bruk hode.

Sunn fornuft må man ha lov bruke. :-?

Gjest guestt
Skrevet

Petter N, hva mener du med lenge? Du må nesten fortelle litt mer hvis vi skal gjette riktig :)

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet
Jeg har selv vært i en slik situasjon, men det var jeg som ikke lengre var interessert i daværende type. Vi hadde vært sammen i nesten 5 år, og det siste halvåret skranta det (for min del). Men jeg sa ingenting, gikk jo rundt og trodde det skulle gi seg. Men så ba jeg om en pause, med forklaringen at følelsene var litt sånn manglende. Jeg visste vel allerede da at det var over for min del, og etter to måneder så gjorde jeg det slutt.

Så jeg følte jo at det skranta en del før jeg sa noe. Derfor ble det så mye lettere for meg å takle også, for jeg hadde bearbeida følelsene mine i lengre tid allerede...

Hva var det som skranta, hva var grunnen?..

Nysgjerrig - har värt der selv. Men da var det at mannen var lite tilstedevärende og etterhvert mistet jeg alt av nödvendige fölelser.

Men kan slikt skje i ett forhold som fungerer fantastisk. bare fordi man plutselig föler mindre - uten grunn?

Skjer det?

Skrevet

Tviler veldig på at følelsene hennes har forsvunnet "over natta" - dette har hun nok tenkt på i noe tid og ikke greid å ta det opp med deg før hun følte alt håp var ute. Ikke vet jeg hvorfor, men kanskje for å ikke uroe deg unødig i tilfelle hun falt ned på motsatt beslutning?

Gjest petter n
Skrevet

Hei igjen.

jeg vil jo selv si at det kansje ikke har skjedd "over natta" men hun sier dette selv. jeg har ikke noe forståelse for dette men får liksom ikke noe forklaring heller fra henne på dette. eller er det sånn at vis hun først har sakt det så "tørr" hun ikke å gå tilbake på det heller? Det hadde vært bedre vis hun hadde vist tegn på at noe var galt! alt var bra til og med sexsen, helt fantastisk. kom bare en dag og fortalte dette til meg som at dette skulle være helt normalt! det er vell bare å godta dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...