Gå til innhold

Ble avvist på grunn av aldersforskjell. Kan jeg prøve en siste gang?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en mann jeg er veldig interessert i å møte igjen. Det har gått nærmere to måneder siden vi traff hverandre (kun vært 1 gang), mye på grunn av ulike timeplaner og corona. Har planlagt treff som ikke har latt seg gjennomføre ved flere anledninger. For noen uker siden fikk jeg en SMS der han forklarte at han ikke klarte å se noe langsiktig forhold på grunn av aldersforskjellen (jeg er 22, han 34). Jeg setter veldig pris på at han tok seg tid til å skrive denne lange og fine meldingen. Jeg har ikke kontaktet han siden den gang.

 

Jeg har veldig lyst til å treffe han igjen og klarer ikke helt å droppe min interesse for han. 

Spørsmålet mitt er: kan jeg spørre han en gang til? 

Jeg er ikke redd for å bli avvist, jeg forstår det og kommer ikke til å mase noe mer. 

Uansett om han avviser meg så er det vel et stort kompliment til han? 

Anonymkode: 9d43e...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva har du må tape tenker nå jeg da?

Jeg hadde chattet en del med ei dame på tinder for ett år siden, men etter noe styr på andre plan ble hun liksom bare lagt i glemmeboken da jeg ikke orket noe. Men for ikke lenge siden sendte jeg på ei melding igjen og forklarte situasjonen og lurte på om hun fremdeles var interessert i å møte meg og det var hun. Så vi møttes for en prat over en kaffe. Satt noen timer å pratet.

Etter hvert under praten fant vi vel ut begge at vi ikke var helt der vi ønsket så vi ruslet etter møtet hver for oss med en lykke til videre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan spørre. Da får du det ut av hodet, men du bør nok belage deg på at han fortsatt synes at du er for ung.

Anonymkode: c04d5...d04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv igjen! 🙂

Men jeg tenker at om han hadde vært virkelig interessert ville ikke aldersforskjellen vært så viktig. (Med mindre han er ferdig med barn, og tenker at du vil ha barn).

Ofte er det lettere å gi en konkret grunn til avslaget, selv om den ikke er korrekt, enn å si at man faktisk ikke er interessert. Jeg vet jo selvfølgelig ikke om det er tilfellet her, men tenker det ofte er det når folk avviser andre pga lange jobbdager, travle dager med mange plikter, aldersforskjell, at de har mye å tenke på osv. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok bare ikke interessert nok. 

Anonymkode: e57ce...352

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei bare nei. Det har gått bare noen uker siden du fikk mld fra fyren. Om han hadde ombestemt seg, ville han ha tatt kontakt med deg. 

Han har avvist deg 1 gang pga aldersforskjellen. Jeg ville ha sett det som mas, hvis du prøvde deg på nytt.

Anonymkode: b0526...c2e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det sikkert er mulig at han vil møte deg, men nå har han advart deg om at han ikke er seriøs. Om du har følelser for han så er du nok kanskje alene om dette, eller du er alene om å ville ta det videre, men han vil kanskje ligge med deg likevel.

Anonymkode: 11ca2...c23

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg møtte en mann jeg er veldig interessert i å møte igjen. Det har gått nærmere to måneder siden vi traff hverandre (kun vært 1 gang), mye på grunn av ulike timeplaner og corona. Har planlagt treff som ikke har latt seg gjennomføre ved flere anledninger. For noen uker siden fikk jeg en SMS der han forklarte at han ikke klarte å se noe langsiktig forhold på grunn av aldersforskjellen (jeg er 22, han 34). Jeg setter veldig pris på at han tok seg tid til å skrive denne lange og fine meldingen. Jeg har ikke kontaktet han siden den gang.

 

Jeg har veldig lyst til å treffe han igjen og klarer ikke helt å droppe min interesse for han. 

Spørsmålet mitt er: kan jeg spørre han en gang til? 

Jeg er ikke redd for å bli avvist, jeg forstår det og kommer ikke til å mase noe mer. 

Uansett om han avviser meg så er det vel et stort kompliment til han? 

Anonymkode: 9d43e...a73

For en rar fyr. Drømmealdersforskjell😍 Sikkert fordi jeg er 34 og jenta jeg digger er 22😂

Anonymkode: 30fe2...33d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han så ikke for seg noe langvarig, men blir sikkert med på en kortvarig fling, eller et ff-opplegg. Så spørs det bare om det passer for deg?  

Anonymkode: 622e5...8bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er nei, hva er det du ikke forstår med det? Respekter avvisningen! Du vil vel bare ha han hvis han vil ha deg og ikke fordi du gir han dårlig samvittighet med å mase og presse han?! 

Anonymkode: abb22...8e5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir bare mas om du  legger deg etter han igjen.

Du burde respektere en avvisning.

Anonymkode: 5337f...38b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan være at han bare brukte det som unnskyldning for avvise deg på en "pen" måte.

Anonymkode: 5074f...4fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig at han er redd for hva venner og familie vil si/mene om aldersforskjellen. I utgangspunktet er jo denne aldersforskjellen gull, om du er litt moden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ts her! 

Han jobber i en av sektorene som er hardest rammet av pandemien og har veldig mye jobb for  tiden. 

Vi er nok på to forskjellige steder i livet og jeg ser heller ingen fremtid i oss. Jeg bare får han ikke ut av hodet. 

Jeg synes heller ikke denne aldersforskjellen er perfekt, jeg vil ikke ha barn i nærmeste fremtid, jeg er i begynnelsen på et 6-årig studie og jeg vil ikke sitte igjen alene som pensjonist blant annet.

Så alt i alt er jeg også klar over at dette ikke er noe å satse på, verken fra min side eller hans. Jeg bare klarer ikke miste interessen.( Vi har ikke ligget sammen, hvis det er viktig)

Anonymkode: 9d43e...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, Ellevill skrev:

Prøv igjen! 🙂

Men jeg tenker at om han hadde vært virkelig interessert ville ikke aldersforskjellen vært så viktig. (Med mindre han er ferdig med barn, og tenker at du vil ha barn).

Ofte er det lettere å gi en konkret grunn til avslaget, selv om den ikke er korrekt, enn å si at man faktisk ikke er interessert. Jeg vet jo selvfølgelig ikke om det er tilfellet her, men tenker det ofte er det når folk avviser andre pga lange jobbdager, travle dager med mange plikter, aldersforskjell, at de har mye å tenke på osv. 

Jo aldersforskjell er faktisk veldig viktig uansett hvor interessert man er. Man tenker gjerne litt lenger enn den første fasen når man er voksen. Det viser bare at han er moden til tross for hvor interessert man er. 
 

 

Anonymkode: faf21...fc2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei Ts her! 

Han jobber i en av sektorene som er hardest rammet av pandemien og har veldig mye jobb for  tiden. 

Vi er nok på to forskjellige steder i livet og jeg ser heller ingen fremtid i oss. Jeg bare får han ikke ut av hodet. 

Jeg synes heller ikke denne aldersforskjellen er perfekt, jeg vil ikke ha barn i nærmeste fremtid, jeg er i begynnelsen på et 6-årig studie og jeg vil ikke sitte igjen alene som pensjonist blant annet.

Så alt i alt er jeg også klar over at dette ikke er noe å satse på, verken fra min side eller hans. Jeg bare klarer ikke miste interessen.( Vi har ikke ligget sammen, hvis det er viktig)

Anonymkode: 9d43e...a73

Og allerede her ser jeg aldersforskjellen mellom dere. Han er. Oksen nok til å avslutte noe som ikke har en fremtid. Du derimot ønsker å kontakte han igjen selv om du heller ikke ser en fremtid. Hvorfor kaste bort tida?

Anonymkode: faf21...fc2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og allerede her ser jeg aldersforskjellen mellom dere. Han er. Oksen nok til å avslutte noe som ikke har en fremtid. Du derimot ønsker å kontakte han igjen selv om du heller ikke ser en fremtid. Hvorfor kaste bort tida?

Anonymkode: faf21...fc2

Jeg ser poenget ditt. Han har nok mer hast med å finne noen enn det jeg har. Jeg kaster kanskje ikke bort noen tid, men det gjør han. Tenker bare at det er dumt å ikke gi det en sjanse, kun på grunn av noe som faktisk er et veldig vanlig «problem» som mange andre får til å fungere. 

Jeg skal tenke litt på om jeg skal kontakte han eller ikke. Jeg vil ikke være masende på han. Tenker hvis jeg sender melding at jeg sier jeg respekter det han sier, men at jeg bare må prøve en siste gang. Han får ta det som et kompliment uansett om det blir ja eller nei. Så skal jeg ikke kontakte mer 

Anonymkode: 9d43e...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan være at han bare brukte det som unnskyldning for avvise deg på en "pen" måte.

Anonymkode: 5074f...4fe

Enig. 

Han er ikke interessert og vil ikke noe med deg og brukeren alderen som en pen måte å si det på. 

Ikke lag deg teorier om at det har med at han jobber mye for tiden osv. Du må bare glemme han! 

Anonymkode: abb22...8e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...