AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #1 Del Skrevet 4. april 2020 Hvorfor har vi den når vi har K og S? Det er jo en helt meningsløs bokstav. Den skaper heller bare masse forvirring med feilstavelser. Hvorfor ikke bare fjerne den? Anonymkode: 9edfd...5d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #2 Del Skrevet 4. april 2020 Den er et poeng i andre språk, i likhet med q. Anonymkode: cfbc0...b8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #3 Del Skrevet 4. april 2020 Jeg trenger den i navnet mitt. Anonymkode: 32d50...ab2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #4 Del Skrevet 4. april 2020 Hei jeg heter sharlotte? Eller sjalotte? Vet ikke om jeg liket det. Anonymkode: 8e561...1bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #5 Del Skrevet 4. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hei jeg heter sharlotte? Eller sjalotte? Vet ikke om jeg liket det. Anonymkode: 8e561...1bd Har du smakt på "karlotte"? Kanskje det kunne vært tingen for deg hvis vi tar bort C-en. 😄 Anonymkode: 37e69...f99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #6 Del Skrevet 4. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du smakt på "karlotte"? Kanskje det kunne vært tingen for deg hvis vi tar bort C-en. 😄 Anonymkode: 37e69...f99 Haha vakkert ! 😉 Anonymkode: 8e561...1bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #7 Del Skrevet 4. april 2020 Cecilie blir også nydelig, sesilie? Utenom navn, og noen få låneord, så er det ikke en bokstav vi trenger, sånn egentlig - men det ville blitt helt merkelig å fjerne den, fordi navn er tross alt en stor del av språket på sin måte. Anonymkode: 37e69...f99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #8 Del Skrevet 4. april 2020 30 minutter siden, AnonymBruker said: Hei jeg heter sharlotte? Eller sjalotte? Vet ikke om jeg liket det. Anonymkode: 8e561...1bd Kun en vane. Champagne skal jo egentlig hete sjampanje på norsk. Som det sies over er c, som q (og w, x og z) arv fra andre språk. Anonymkode: 84154...445 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #9 Del Skrevet 4. april 2020 19 minutter siden, AnonymBruker said: Cecilie blir også nydelig, sesilie? Utenom navn, og noen få låneord, så er det ikke en bokstav vi trenger, sånn egentlig - men det ville blitt helt merkelig å fjerne den, fordi navn er tross alt en stor del av språket på sin måte. Anonymkode: 37e69...f99 Kun en vane det også, går an å hete Sesilie. Sissel er en variant av samme navn. Gva med Cissel? Går også an å hete Cilje. Anonymkode: 84154...445 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå