poli10 Skrevet 7. april 2020 #61 Del Skrevet 7. april 2020 3 minutter siden, Tarmegenbolle skrev: Dette blir vi nok ikke enige om Psykologi er interessant stoff både i påsken og ellers. Anbefaler deg det samme. Nesbø skriver såvidt jeg vet ikke sakprosa? Vi trenger ikke å bli enige, da jeg vet fasiten her, nemlig at mennesker påvirkes av ubevisste kognitive prosesser. Jeg leste faglitteratur om vitnepsykologi senest i helgen. Hvem har sagt at Nesbø skriver sakprosa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarmegenbolle Skrevet 7. april 2020 #62 Del Skrevet 7. april 2020 Akkurat nå, poli10 skrev: Vi trenger ikke å bli enige, da jeg vet fasiten her, nemlig at mennesker påvirkes av ubevisste kognitive prosesser. Jeg leste faglitteratur om vitnepsykologi senest i helgen. Hvem har sagt at Nesbø skriver sakprosa? Det fremgår ettertrykkelig at du ikke vet fasiten her. Det bør du lese mer av. Og gjerne bredere. Ikke vet jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poli10 Skrevet 7. april 2020 #63 Del Skrevet 7. april 2020 1 minutt siden, Tarmegenbolle skrev: Det fremgår ettertrykkelig at du ikke vet fasiten her. Det bør du lese mer av. Og gjerne bredere. Ikke vet jeg. OK. Så mennesket påvirkes altså ikke av ubevisste kognitive prosesser...? Det er det du vil hefte ved brukernavnet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarmegenbolle Skrevet 7. april 2020 #64 Del Skrevet 7. april 2020 Akkurat nå, poli10 skrev: OK. Så mennesket påvirkes altså ikke av ubevisste kognitive prosesser...? Det er det du vil hefte ved brukernavnet ditt? Kontrollørenes vurdering påvirkes ikke av om bilen din er ren eller ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poli10 Skrevet 7. april 2020 #65 Del Skrevet 7. april 2020 1 minutt siden, Tarmegenbolle skrev: Kontrollørenes vurdering påvirkes ikke av om bilen din er ren eller ikke. Åpenbart ikke, da bilverksteder i Norge utelukkende rekrutterer menneske som har omprogrammert hjernen sin til å aldri bli påvirket av ubevisste kognitive prosesser. God dag mann økseskaft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarmegenbolle Skrevet 7. april 2020 #66 Del Skrevet 7. april 2020 Akkurat nå, poli10 skrev: Åpenbart ikke, da bilverksteder i Norge utelukkende rekrutterer menneske som har omprogrammert hjernen sin til å aldri bli påvirket av ubevisste kognitive prosesser. God dag mann økseskaft. Vurderingen gjøres på grunnlag av enkeltkomponenters tilstand og for noen punkter fastsatte verdier. Ubevisste kognitive prosesser grunnet skitten bil påvirker ikke dette. God dag mann, økseskaft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poli10 Skrevet 7. april 2020 #67 Del Skrevet 7. april 2020 1 minutt siden, Tarmegenbolle skrev: Ubevisste kognitive prosesser grunnet skitten bil påvirker ikke dette. Og folk innrømmer ikke drap de ikke har begått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarmegenbolle Skrevet 7. april 2020 #68 Del Skrevet 7. april 2020 1 minutt siden, poli10 skrev: Og folk innrømmer ikke drap de ikke har begått. Drap har svært lite med PKK å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poli10 Skrevet 7. april 2020 #69 Del Skrevet 7. april 2020 1 minutt siden, Tarmegenbolle skrev: Drap har svært lite med PKK å gjøre. Hadde du hatt et snev av intellekt, så hadde du for tre sider siden oppdaget at jeg ikke snakker om PKK. Jeg snakker om psykologi, og psykologi er det samme enten man snakker om PKK, drap, skole eller matbutikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarmegenbolle Skrevet 7. april 2020 #70 Del Skrevet 7. april 2020 Akkurat nå, poli10 skrev: Hadde du hatt et snev av intellekt, så hadde du for tre sider siden oppdaget at jeg ikke snakker om PKK. Jeg snakker om psykologi, og psykologi er det samme enten man snakker om PKK, drap, skole eller matbutikken. Denne tråden er i et bilforum, og dreier seg om PKK og om skitten bil kan påvirke kontrollen, noe det ikke kan. Det er ikke langt unna; når du kommer opp bakken, så er du der straks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #71 Del Skrevet 7. april 2020 Vasker aldri bilen før EU, service eller reperasjon, hverken utvendig eller innvendig. Anonymkode: 84649...e60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poli10 Skrevet 7. april 2020 #72 Del Skrevet 7. april 2020 9 minutter siden, Tarmegenbolle skrev: Denne tråden er i et bilforum, og dreier seg om PKK og om skitten bil kan påvirke kontrollen, noe det ikke kan. Det er ikke langt unna; når du kommer opp bakken, så er du der straks. Og psykologi har innvirkning uansett hva man snakker om. Bilmekanikere er, tro det eller ei, ikke det utvalgte folk som ikke tar seg påvirke av ubevisste kognitive prosesser. Du kan bare fortsette og messe om hva du tror, men du tar feil så lenge du ikke anerkjenner psykologiske prosesser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarmegenbolle Skrevet 7. april 2020 #73 Del Skrevet 7. april 2020 (endret) 2 minutter siden, poli10 skrev: Og psykologi har innvirkning uansett hva man snakker om. Bilmekanikere er, tro det eller ei, ikke det utvalgte folk som ikke tar seg påvirke av ubevisste kognitive prosesser. Du kan bare fortsette og messe om hva du tror, men du tar feil så lenge du ikke anerkjenner psykologiske prosesser. Som sagt påvirkes ikke kontrollørene vurdering av enkeltkomponenters tilstand av hvor skitten bilen er uansett om du messer om det natten lang. Endret 7. april 2020 av Tarmegenbolle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poli10 Skrevet 7. april 2020 #74 Del Skrevet 7. april 2020 2 minutter siden, Tarmegenbolle skrev: Som sagt påvirkes ikke kontrollørene vurdering av enkeltkomponenters tilstand av hvor skitten bilen er uansett om du messer om det natten lang. Bare fordi du sier det nok ganger at bilmekanikere ikke påvirkes av ubevisste kognitive prosesser betyr det ikke at det er sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarmegenbolle Skrevet 7. april 2020 #75 Del Skrevet 7. april 2020 Akkurat nå, poli10 skrev: Bare fordi du sier det nok ganger at bilmekanikere ikke påvirkes av ubevisste kognitive prosesser betyr det ikke at det er sant. Om jeg hadde sagt det, så hadde det ikke vært sant, nei. Men det har jeg jo ikke. Det går meget godt frem i tråden hva jeg har sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poli10 Skrevet 7. april 2020 #76 Del Skrevet 7. april 2020 3 minutter siden, Tarmegenbolle skrev: Om jeg hadde sagt det, så hadde det ikke vært sant, nei. Men det har jeg jo ikke. Det går meget godt frem i tråden hva jeg har sagt. Du anerkjenner tydeligvis ikke de ubevisste kognitive prosessene som skjer hos alle mennesker, det kommer særdeles godt frem ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarmegenbolle Skrevet 7. april 2020 #77 Del Skrevet 7. april 2020 Akkurat nå, poli10 skrev: Du anerkjenner tydeligvis ikke de ubevisste kognitive prosessene som skjer hos alle mennesker, det kommer særdeles godt frem ja. Joda, jeg ser da så absolutt dine forsøk på både personangrep og hersketeknikker. Saken er bare det at de betyr så lite når avsender er så til de grader på jordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poli10 Skrevet 8. april 2020 #78 Del Skrevet 8. april 2020 1 time siden, Tarmegenbolle skrev: Joda, jeg ser da så absolutt dine forsøk på både personangrep og hersketeknikker. Saken er bare det at de betyr så lite når avsender er så til de grader på jordet. Teori er teori uansett hvem som sender den. Men du får vel stå der med lista di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #79 Del Skrevet 8. april 2020 3 timer siden, poli10 skrev: Teori er teori uansett hvem som sender den. Men du får vel stå der med lista di I denne diskusjonen er to komplette inkompetente idioter. Det er deg, og mekanikeren som godkjente bilen din som har en feil h•n burde ha sett og gitt merknad på! Anonymkode: befd0...df2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #80 Del Skrevet 8. april 2020 nei, hjelpes, så nevrotisk! ville ikke falt meg inn! Anonymkode: a2705...1ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå