Gå til innhold

.


Gjest danielk95

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når noen sier du ikke får sove over med de er det klar tale på at du skal reise hjem om det ikke er redd opp en avtalt ekstra seng til deg et annet sted i boligen. Mener hun noe annet må hun faktisk kommunisere ordentlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun mente at du skulle legge deg på gjesterom eller sofa? Men skjønner at du ikke følte deg velkommen til å bli.

Så egentlig har dere begge litt rett. Hun ba deg ikke om å dra, men hun fikk deg til å føle deg så pass uvelkommen når hun ikke tilbydde deg å bli. Kanskje dere ikke er kommet så pass langt i forholdet at dere er så intim at dere sover sammen. Men hun hadde tilbudt deg annen soveplass om hun virkelig ønsket at du skulle bli.

Men om dere har et seriøst langvarig forhold, så er nok dette ett tegn på at ikke alt er så bra mellom dere  kanskje trenger dere bare noen dager fra hverandre?

Anonymkode: f355c...18b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar sofaen. Er åpenbart at dere hadde en uoverensstemmelse før leggetid så hun ikke ville ligge tett inntil deg, det er lov. Men å dra hjem uten man har løst krangelen er bare å eskalere krangelen enda mer så jeg skjønner hennes side jeg. 

Anonymkode: a0dd3...b24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurt hva h*n mente jeg skulle gjort. 

Det eneste logiske her var jo å dra hjem. Om hun mener du skulle gått og lagt deg med henne likevel, eller sovet på sofaen (det har jeg aldri gjort tross 15 års samliv), er hun ganske ustabil. 

Anonymkode: 37f33...a27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...