Gå til innhold

Exn hans 😣😣


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lang historie kort. 
typen har ei ex som han var venn med etter forholdet dems pga de har felles venner. Hun har alltid trodd det kom til å bli dem igjen (han som gjorde det slutt). 
vi har vært sammen i 7 mnd nå og drevet på over 1år.  I begynnelsen kjørte hun rundt her jeg bor, ringte han hele tiden uten ar han tok telefon og klikka fullstendig da hun fant ut om oss. Hun har sagt masse stygge ting som er jug om meg til dems felles venner så dem ikke skal like meg osv... hun fortsetter enda å ringe han.. kjører etter oss om hun ser oss. Følger etter oss ute på byen for å lage kvalme i fylla osv...... hun tar rett å slett ikke hintet om at han ikke ønsker kontakt med henne (slettet hun fra ista, snap, face osv) hva gjør han/vi??

hun sender også stygge meldinger til meg rett som det er med "dritt" hun skal ha hørt jeg har sagt om henne.. som ikke stemmer, hun prøver virkelig alt hun kan for å lage kvalme.... er så sliten å lei av å fader ikke kunne gå på kjøpesenter uten at hun skal følge etter oss om hun ser oss😣😓

 

Anonymkode: ca207...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du skulle snakke med en voksen om dette?

Anonymkode: efc70...d16

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du skulle snakke med en voksen om dette?

Anonymkode: efc70...d16

Vi er i begynnelsen av 30 årene...🤷🏼‍♀️

Anonymkode: ca207...6d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig at du lagrer alt av kontakt og unngår å snakke med henne personlig eller på telefon. Samle bevis på det hun gjør. Det kan være det eskalerer og politiet må involveres 

Anonymkode: baaf6...f68

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært noen slike tråder, og det er skrevet at det er lettere å få politiet til å ta en telefon til vedkommende nå. Kom en ny stalker lov for ikke lenge siden. Søk det opp i Norges Lover. Ikke sikkert hun syns det er så kult om politiet ringer og ber henne komme inn for en prat.. Som over, samle litt bevis, si fra at politiet er neste og så gjør alvor av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør ha i bakhodet at han kan ha mer kontakt med henne enn du tror. Kan være en grunn til alt dette... for det virker som det er mer ved denne historien enn det du skriver. Du skriver at de har vært venner på grunn av felles bekjentskaper, hvordan det vennskapet egentlig har vært, har du bare hans ord for. Vet om en som sjonglerte lenge med to stykker, og så ble det full krig når de to til slutt skjønte sammenhengen.

Anonymkode: a9a33...163

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...