Gå til innhold

Sur på meg selv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er sur på meg selv fordi jeg har igjen gått i fella. 

Jeg holdt på med en fyr forrige sommer. Vi hadde det fint sammen. Levde livet. Han var der for meg. Jeg var nyskilt og sårbar. Vi holdt på i noen måneder til vi gikk fra hverandre.. Ingen spesiell grunn men vi bare sluttet å møtes og snakke sammen. Slettet han overalt.. Han skrev masse meldinger om at han ville være alene videre osv og ønsket meg lykke til. Ble kjempe såret over situasjonen men gikk videre med livet.

For noen mnd siden begynte han å kontakte meg igjen. Og nå gikk jeg i fella.  Vi begynte å rote  igjen. Han er så snill og grei men jeg bare avviser han.svarer ikke på mld hans. Tankene kommer når vi ikke er sammen  Tenker stygge tanker om han. Og han har jo egentlig ikke gjort noe feil. Er bare redd for å la han komme for nærme meg så jeg oppfører meg som en kjerring mot han! Jeg kan begynne å grine bare jeg tenker på han fordi jeg er så avvisende mot han. Han har spurt om hvorfor.  Men jeg vet jo ikke hvorfor??  Hva skal jeg gjøre? Burde jeg bare slette han og si at det ikke funker? Det er så vondt å være så kald mot han men jeg klarer ikke å slutte!! Hva er galt med meg?? Råd??

Anonymkode: b501f...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke lett, dette med nærhet. 

Anonymkode: ad779...49a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...