Gå til innhold

Sier dere til folk at dere prøver?


Gjest Wasabi

Anbefalte innlegg

Gjest Wasabi

Dette kan jo variere alt ettersom hvor lenge man har prøvd.. Men sier dere til venner/familie/folk at dere prøver?

Vi har bare prøvd i 2-3 mnd og holder det helt for oss selv enda. Jeg er veldig fristet til å fortelle det til mine nærmeste venninner, men da jeg for dem lenge har vært "anti-gravid" så liker jeg å ha den hemmeligheten for meg selv en stund. Det samme i forhold til mamma som jeg ellers forteller det meste til. Tror likevel at når det klaffer så greier jeg ikke å holde kjeft mer enn en dag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så og si alle vet at vi prøver! Jeg har ikke angret på at vi fortalte det, selv om babyen har latt vente på seg (prøvd nesten 1 år).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VI har prøvd i 2 måneder og har fortalt det til nære venner, men ikke til familien ennå. Dem kan få vite det når det skjer, tror det kan bli litt mye stress hvis alle visste det hos oss.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ja, alle våre venner vet at vi prøver nå og det ligger helt åpentlyst i kortene.

Min kjære har ønsket seg barn lenge nå, noe alle vet, og siden vi nettopp har giftet oss og alt er på plass m.h.t. jobb så er det jo ikke noe å vente med lenger :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vi skal prøve nå og har fortalt det til noen venner og familien min. Foreldrene til samboeren min har vi ikke fortalt det til enda, men søstern hans.

Foreldrene får vite det med engang vi har fått det til.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en veldig åpen person og det er gjerne ikke alltid like positivt :o Siden jeg for et år siden fortalte at vi skulle slutte på pillen til sommeren vet jo alle det hehe.

Jaja, liker og dele mine gleder og bekymringer med mine venner jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn er jeg også....... :-) Litt dumt, for det blir liksom ikke noe overraskelse nå da. Men gjort er gjort, og vennene våres synes det er hyggelig så da er det jo bra :-)

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestevenninna mi veit det, søstera mi og mamma. Har kommet fram tilfeldig egentlig. Jobben må for all del ikkje vite det, det blir nemlig litt krise viss eg må være borte mer enn en mnd. Kollegaene og sjefen min blir nok glad på mine vegne, men kvier seg til å ha vikar...

Til Wasabi: føler med deg, eg har også alltid vært "anti-barn" pga karriere, men er i et forhold hvor eg måtte inngå kompromiss. Gleder meg likevel selvsagt nå som det er bestemt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nærmeste vennene vet det, og svigermor også faktisk. Hun maste så mye om barnebarn, noe som ble veldig slitsomt siden vi sliter litt med å få det til pga p-sprøyten. For å få henne til å slutte å mase (og til tider såre oss) valgte jeg og si at vi hadde vært prøvere i nesten et år. Har ikke vært noe mas om det siden da. Og vi får fortsette prøvingen som vi vil.

Tester om 4 dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nærmeste vennene vet det, og svigermor også faktisk. Hun maste så mye om barnebarn, noe som ble veldig slitsomt siden vi sliter litt med å få det til pga p-sprøyten. For å få henne til å slutte å mase (og til tider såre oss) valgte jeg og si at vi hadde vært prøvere i nesten et år. Har ikke vært noe mas om det siden da. Og vi får fortsette prøvingen som vi vil.

Tester om 4 dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til G.A!!

Jeg er også en sånn fryktelig åpen person så de fleste rundt oss vet det! Venninnene mine har visst det helt fra starten, mange på jobben min vet det pga de begynte å bli verre symptomjegere enn meg selv :ler: Sånn er det bare når man jobber i helsevesenet og man er flest kvinner, vi har et kjempebra arb.miljø og snakker med hverandre om det meste!

Men foreldrene våre vet ingen ting enda, vet at de venter fælt på å bli besteforeldre men de maser heldigvis ikke! Har lyst til å overraske dem skikkelig hvis det klaffer en dag...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Vi holdt prøvingen helt for oss selv veldig lenge, men nå vet de nærmeste vennene at vi venter på assistert befruktning og at vi har prøvd i over to år. Familiene våre vet derimot ingenting. Og sånn skal det være til vi får en god nyhet å fortelle en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Vi har ikke sagt det til noen,og har heller ikke tenkt å gjøre det før den dagen jeg evt blir gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våre nærmeste venner vet at vi prøver på nr to. Men det er mange som spør om når nestemann kommer! Sånn er det vel når en har en på fire år :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi har ikke sagt til noen at vi skal begynne å prøve så snart kroppen min er klar for det, men det er nok mange som mistenker det ettersom vi nettopp giftet oss og er i "den rette alderen".

Hmm.. når jeg tenker meg om røpet visst mannen min seg i utdrikningslaget sitt når han sa at han fryktelig gjerne ville ha barn så fort som mulig... Men jeg forteller nå alle når jeg har mensen så de ikke forventer seg noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...