Gå til innhold

Lyserosa utflod


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hallo

Er det noen som vet hva lyserosa utflod kan bety? Er tre dager ca på overtid og har hatt lyserosa utflod litt av og på siden i går og kun på papiret.. Skjønner ingenting har aldri hatt sånn før 

Anonymkode: 4fd81...a5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du tatt graviditetstest siden du er tre dager på overtid? Jeg pleier å få lyserosa utflod dagen før mensen kommer. Men jeg har også hatt småblødninger i noen dager fra den dagen jeg ventet mensen de gangene jeg har vært gravid. Så siden du aldri har hatt det før, og i tillegg er på overtid, ville jeg mistenkt graviditet. 

Anonymkode: 628f9...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det sist jeg var gravid, mistet dessverre noen dager senere

Anonymkode: dfedb...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tatt graviditetstest nei, kunne det vært festeblødning? 

Anonymkode: 4fd81...a5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått det mange ganger i forbindelse med menstruasjon. Har hatt håpet oppe hver gang, men nei. Flere av gangene har vært på overtid - noe som er uvanlig for meg og

Anonymkode: 79310...0ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva jeg skal tro.. Vi har prøvd i to år, og mensen har alltid kommet som en niagarafoss enten om det har vært før eller senere. Så enten nå når vi har sluttet å prøve eller så er det kroppen som finner nye måter å kødde med meg på.. Får ta en test, takk for svar :)

Anonymkode: 4fd81...a5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hva jeg skal tro.. Vi har prøvd i to år, og mensen har alltid kommet som en niagarafoss enten om det har vært før eller senere. Så enten nå når vi har sluttet å prøve eller så er det kroppen som finner nye måter å kødde med meg på.. Får ta en test, takk for svar :)

Anonymkode: 4fd81...a5a

Lykke til :) Jeg vil ikke gi deg falske forhåpninger heller, vi prøvde også i to år før vi fikk første barn, og kroppen rakk å finne på mye tøys i løpet av de to årene. Men det var jeg over som hadde blødninger ifbm. graviditet da det endelig skjedde. Siden min mens pleier å starte slik, trodde jeg først at det var den som kom. Men det tok seg aldri ordentlig opp. Jeg fikk forklart av gynekologen at det antagelig var en "hormonell blødning", som skyldtes de store hormonelle endringene som skjer i kroppen ved graviditet. 

Anonymkode: 628f9...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til :) Jeg vil ikke gi deg falske forhåpninger heller, vi prøvde også i to år før vi fikk første barn, og kroppen rakk å finne på mye tøys i løpet av de to årene. Men det var jeg over som hadde blødninger ifbm. graviditet da det endelig skjedde. Siden min mens pleier å starte slik, trodde jeg først at det var den som kom. Men det tok seg aldri ordentlig opp. Jeg fikk forklart av gynekologen at det antagelig var en "hormonell blødning", som skyldtes de store hormonelle endringene som skjer i kroppen ved graviditet. 

Anonymkode: 628f9...8d7

Oppdatering :) hadde ikke blødd noe i natt, hadde til og med sex og var fortsatt rosa. Tok en dusj og skulle til butikken for å kjøpe test. Bilen startet ikke, og gikk inn.. Så kom mensen med stor M. Klumper og vondter... 😊 Dette var noe nytt. Nå skal jeg ikke tro noe som helst før jeg sitter med babyen i armene 😊 

Anonymkode: 4fd81...a5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oppdatering :) hadde ikke blødd noe i natt, hadde til og med sex og var fortsatt rosa. Tok en dusj og skulle til butikken for å kjøpe test. Bilen startet ikke, og gikk inn.. Så kom mensen med stor M. Klumper og vondter... 😊 Dette var noe nytt. Nå skal jeg ikke tro noe som helst før jeg sitter med babyen i armene 😊 

Anonymkode: 4fd81...a5a

Det var lei å høre. Lykke til videre, håper du slipper å vente så mye lenger på både positiv test og baby i armene. 

Anonymkode: 628f9...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var lei å høre. Lykke til videre, håper du slipper å vente så mye lenger på både positiv test og baby i armene. 

Anonymkode: 628f9...8d7

Takk for det ❤️

Hehe ja det var en fin start på dagen.. Mensen og at bilen ikke startet 🙂 

🙂

Anonymkode: 4fd81...a5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...