Gå til innhold

Når lukker livmortappen seg etter EL?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet?👐🏼

Jeg tafser ikke men kjenner lett over. 

Jeg hadde positiv test på onsdag og vi fikk ikke hoppa i høyet igår!! Igår var den litt åpen og idag var den veldig åpen. Så håper ikke det er forseint :(

Anonymkode: 56ea3...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tafsa litt når jeg var prøver. Synes den kjentes åpen ut hele tiden jeg😩 men ble jo gravid. Den kjentes åpen ut da også.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anjatapinjata skrev:

Jeg tafsa litt når jeg var prøver. Synes den kjentes åpen ut hele tiden jeg😩 men ble jo gravid. Den kjentes åpen ut da også.. 

Min er som regel lukket, men den har vært åpen i 3 dager nå, usikker på når jeg faktisk har eggløsning da jeg gikk tom for tester og den var positiv i flere dager🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 56ea3...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.4.2020 den 19.24, Anjatapinjata skrev:

Jeg tafsa litt når jeg var prøver. Synes den kjentes åpen ut hele tiden jeg😩 men ble jo gravid. Den kjentes åpen ut da også.. 

Når fikk du positiv test? 

Jeg er 11 DPO nå og min kjennes litt mer åpen ut nå enn for et par dager siden. 

Fått tre negative tidlig-tester, 8, 9 og 11 DPO. 

Har nesten ingen symptomer, kun litt ømme pupper (ikke sånne store og tunge med synlige blodårer om mange beskriver det som)

Anonymkode: 17e5d...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når fikk du positiv test? 

Jeg er 11 DPO nå og min kjennes litt mer åpen ut nå enn for et par dager siden. 

Fått tre negative tidlig-tester, 8, 9 og 11 DPO. 

Har nesten ingen symptomer, kun litt ømme pupper (ikke sånne store og tunge med synlige blodårer om mange beskriver det som)

Anonymkode: 17e5d...1f0

Fikk positiv 

31.03 

01.04

02.04 

også gitt jeg tom for tester:( 

Ifølge den appen jeg legger inn tester er jeg 9 dpo og forventer mensen om 1 uke og en annen app som heter Min kalender (som pleier å være mest korrekt) forventer jeg mensen om 3 dager, inne på den appen kan man ikke legge inn tester så vet ikke hvilken jeg skal forholde meg til🙈🙈 

Hadde sikkelig med eggløsningsslim 01.04 og 03.04 og livmortappen var åpen 01.04, 02.04 og 03.04 så var den lukket 04.04

 

Ble mange datoer nå😂 Men håper du forstår😝

Jeg tror jeg er forstoppa, går surr i dagene men tror det var noen dager siden sist. Sist jeg var gravid var det det eneste tegnet, nemlig forstoppelse. 

Eller så har jeg hatt ømme pupper etter 2dpo og nå begynner de å bli sikkelig tunge å🤭 Men det kan åsså vare mensen tegn hos meg😩

 

Anonymkode: 56ea3...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når fikk du positiv test? 

Jeg er 11 DPO nå og min kjennes litt mer åpen ut nå enn for et par dager siden. 

Fått tre negative tidlig-tester, 8, 9 og 11 DPO. 

Har nesten ingen symptomer, kun litt ømme pupper (ikke sånne store og tunge med synlige blodårer om mange beskriver det som)

Anonymkode: 17e5d...1f0

Jeg fikk postiv test 4dager etter ikm. Ble enig med samboer når vi skulle teste. Var kvalm fra 4dager før ikm, eller 8dager dpo. Men det var eneste symptomet jeg hadde. Testet kun en gang og den ble positivt etter 1sek😊 

Siden jeg tafset noe, så kjente jeg oppi der rundt ikm, å da var det en "bul" på baksiden av tappen som aldri hadde vært der før. Ellers føltes tappen ganske åpen ut. Var gravid da. 

Endret av Anjatapinjata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...