Gå til innhold

Date/kjæreste som lyver


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en tid datet en godt voksen mann. Han sier at han elsker meg, at han savner meg å at han tenker på meg hele tiden. Jeg møtte denne mannen på en nettside for to år siden da jeg var singel etter skilsmisse. 

Jeg logget meg inn med ny bruker på denne nettsiden for noen uker siden fordi jeg hadde en dårlig magefølelse. Og ganske riktig, han er aktiv flere ganger om dagen. Han har også sendt meg meldinger (Han vet jo ikke at det er meg han snakker med) og lurt på om vi skal møtes for deilig sex osv. Han virker i det hele tatt ganske desperat. Han frekventerer også steder der unge jenter søker en sugardaddy. Det fant jeg ut etter å ha snoket på nettbrettet hans, og han har åpenbart gått videre til andre sosiale media med et par av disse unge jenten som er yngre enn meg. Jeg vet ikke om han faktisk har møtt noen. 

Jeg skjønner at ingen kan svare meg på hvorfor han er sånn, men om noen av dere allikevel kunne dele tanker og refleksjoner dere måtte ha om hvorfor han gjør som han gjør, blir jeg glad. Tilbake sitter jeg fullstendig knust, og jeg har mistet all tro på menn akkurat nå, selv om jeg vet at jeg ikke kan dra alle under samme kam. Hva er det som gjør at han holder på sånn? 

Anonymkode: 261e6...49f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syke jævel, bare dropp han ut av ditt liv å vær glad dere ikke flyttet sammen :) 

Anonymkode: 73afb...4c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mist tro på menn! 

Han minner meg om en ung mann i min by som holdt på slik. Han mistet flott kone, hjem og full tilgang til barna sine, bare fordi han var så jævla desperat. Jeg vet ikke hva som feiler han, men jeg vet at han har vært rar helt siden han var barn. Begynte å spørre jenter på sms om hva de har på seg som 12åring liksom. 

 

Anonymkode: f5286...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen mennesker bare er sånn. Både kvinner og menn. Man er avhengig av bekreftelsen og spenningen det gir å møte en ny. Jeg møtte en sånn mann (før internett) jeg var 18, han var 26 og gift. Vi hadde et forhold, han ringte til og med på vei hjem fra sykehuset etter å ha blitt far for første gang og ville møtes for sex. Heldigvis avsluttet jeg forholdet til ham men jeg vet at han fort fant en annen etter meg. Så ble han skilt og flyttet inn til elskerinne nr Gud vet. Men han fortsatte i samme spor allikevel. Jeg har møtt ham på byen ved flere anledninger mange år senere og han går ikke av veien for å prøve å gjennopplive forholdet vårt. Ham kommer ALDRI til å bli en monogam mann, han er ikke i stand til å knytte seg til et annet menneske på den måten man må for å være monogam, eller i det minste prøve sitt beste. 

Anonymkode: 937cd...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...