Gå til innhold

Mann som "liker" å gjøre meg fysisk vondt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det virker som om kjæresten min liker å påføre meg smerte på "gøy". Ikke noe voldsomme angrep, men små ting som å bite meg hardt, holde meg fast mens han biter meg, klyper meg, tar kvelertak på meg. Jeg tror ikke at han oppriktig ønsker å skade meg eller at jeg skal ha det vondt, men virker som at han kanskje tenner på å ha en eller annen form for kontroll over meg. 
Det merker jeg under sex også at han holder meg mye fast, han slår meg hardt på rumpa eller på brystene, han biter meg i brystvortene, øret eller i armen. Han lugger meg. Under oralsex holder han ofte i hodet mitt fast slik at han kan få penis dypt inn i munnen på meg. 
Det er som sagt ikke bare under sex han er slik heller, i dag tok han "på gøy" en pute over ansiktet mitt og holdt den der i flere sekunder. Han er mye sterkere enn meg, og det vet han, og det liker han å vise. Det er ikke alt jeg reagerer på, noe synes jeg også er greit, og jeg liker å lekeslåss litt og jeg liker å ha litt røffere sex av og til. 
Han sier ofte på tull "hmm, nå har jeg lyst til å påføre deg litt smerte", og så holder han meg fast og så gjør han et eller annet som er vondt, etterpå sier han "neida, jeg bare tuller, jeg vil aldri gjøre deg noe vondt", og så er han snill og kjærlig, men han har jo på en måte allerede gjort meg noe vondt, for det han gjør ER faktisk ganske vondt. 

Jeg tenker at jeg kanskje har bidratt litt til dette ved at jeg ofte ler i situasjonen, jeg vet ikke hvorfor, for det er ofte kjempevondt, men likevel så reagerer jeg med å le, og det er først etterpå at jeg reagerer skikkelig. 

Altså er dette normalt? Jeg er som sagt ikke tvil om at han er glad i meg, men tror kanskje at han har et eller annet rart tenningmønster?

 

Anonymkode: 15e86...5d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke orket det der, og hadde kanskje spurt om hva grunnen var.. Det er noen som tenner på å påføre andre smerte, og noen som tenner på å bli påført smerte. Det kan hende han ikke helt tør å åpne seg om dette, og tester det ut for å se reaksjonen din. Jeg ville snakket litt med ham om det.. 

 

Anonymkode: 23686...394

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er helt normal. Egentlig tror jeg du søker mer å la ham ta kontrollen helt fra deg, og nytelsen er sterkere ikke sant? Å bli dominert er en befrielse..  Vært lenge sammen? Din første dominante mann? 

Anonymkode: 89e42...ba5

Men i himmelens navn. Han gjør det uten tillatelse! Om du har noen som helst slags kunnskap om BDSM så kan du de reglene. 

Anonymkode: 6681c...5ec

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørres ut som det kan bli slitsomt i lengden

Endret av Sunset90
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis, du har funnet en mann uten empati og med lav forutsigelse for konsekvenser. 

 

Anonymkode: 3b411...c83

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er helt normal. Egentlig tror jeg du søker mer å la ham ta kontrollen helt fra deg, og nytelsen er sterkere ikke sant? Å bli dominert er en befrielse..  Vært lenge sammen? Din første dominante mann? 

Anonymkode: 89e42...ba5

Ikke vært sammen lenge nei, kun et par måneder. 

 

 

3 minutter siden, Sunset90 said:

Hørres ut som det kan bli slitsomt i lengden

Ja, det har blitt verre nå nylig. I begynnelsen var han ikke så ille, men merker mer og mer at han tøyer strikker for hvor langt han kan gå. Jeg reagerer ofte med latter når jeg opplever smerte, det betyr ikke at jeg liker det. Men det kan hende at han misforstår siden jeg reagerer på den måten jeg gjør. 
Forrige uke beit han meg så innmari hardt og til blods - jeg har fortsatt et stort blåmerke etter ett av bittene, jeg viste det til han etter at han var ferdig med å bite. Da ble han faktisk litt lei seg og beklaget seg og sa at han skulle aldri gjøre det igjen. Så begynte han å bite meg mer "forsiktig", men det blir gradvis hardere og hardere, tror ikke han klarer å kontrollere seg. 

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Grattis, du har funnet en mann uten empati og med lav forutsigelse for konsekvenser. 

 

Anonymkode: 3b411...c83

Empati har han nok, jeg merker at han er glad i meg. 

Anonymkode: 15e86...5d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en person som DIGGER sånt. Kan godt si jeg er gal osv, men folk er forskjellige og liker forskjellige ting. 

Problemet her er at du ikke liker det, og det burde du veldig klart og tydelig kommunisere til typen din og gjøre grensene dine ekstremt tydelige. 

Evt, så kan du bare dumpe han.

Anonymkode: 8308d...c95

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke normalt at kjæresten din gjør deg vondt. du sier han gjør det på "gøy" syns du det er gøy?

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke normalt og du bør si fra til han at du ikke syns det er gøy! 

Anonymkode: 661d4...9b6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke vært sammen lenge nei, kun et par måneder. 

 

 

Ja, det har blitt verre nå nylig. I begynnelsen var han ikke så ille, men merker mer og mer at han tøyer strikker for hvor langt han kan gå. Jeg reagerer ofte med latter når jeg opplever smerte, det betyr ikke at jeg liker det. Men det kan hende at han misforstår siden jeg reagerer på den måten jeg gjør. 
Forrige uke beit han meg så innmari hardt og til blods - jeg har fortsatt et stort blåmerke etter ett av bittene, jeg viste det til han etter at han var ferdig med å bite. Da ble han faktisk litt lei seg og beklaget seg og sa at han skulle aldri gjøre det igjen. Så begynte han å bite meg mer "forsiktig", men det blir gradvis hardere og hardere, tror ikke han klarer å kontrollere seg. 

Empati har han nok, jeg merker at han er glad i meg. 

Anonymkode: 15e86...5d6

Du dette er faktisk veldig alvorlig. En person med normalt utviklet empati biter ikke en annen til blods. 

Her er det så mange varselsignaler at du bør komme deg bort med en gang. Ikke vent og se om dette blir bedre. For når han nå både biter og lekekveler uten godkjennelse fra deg, kan det neste bli alvorlig skade.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpenbar psykopat, og det vil komme flere tegn etterhvert. Her er det bare å raske med seg beina og komme seg bort.

Anonymkode: 24959...89f

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom deg vekk.

Dette har absolutt ingenting med BDSM å gjøre og jeg blir helt kvalm av innlegget til en her i tråden som prøver å normalisere denne typen oppførsel.

En sånn type som det der kan finne på å drepe deg til slutt. 

Anonymkode: 95411...4a5

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit om begge er med på det, og at dette er avklart på forhånd.

Du må være helt tydelig på at du ikke liker slikt. Hverken under sex eller ellers. Og du må IKKE late som du er med på leken!!

Respekterer han ikke det, så er han ikke til å stole på, og du bør vurdere om du vil være sammen med han på tross av dette. Og evt hvordan han i såfall er som far.

Anonymkode: a7a35...889

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han høres ut som en psykopat!

At du bare spør her om det er normalt, viser at han har så grådig overtak på deg. Kom deg bort før han virkelig skader deg!!! Han kommer til å bli livsfarlig over tid.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gir jo helt feil signaler når du ler. Og det er jo ganske in at jenter ikke tør å stå for seksualiteten sin, og vil bli dominert. Han tror kanskje at du er der? 

Så slutt å le, og snakk med ham!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer om du sier at dette ikke er ok? Om han ikke respekterer det, men avfeier det eller sier det er bare humor, ligg unna.  

Anonymkode: df302...020

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke vært sammen lenge nei, kun et par måneder. 

 

 

Ja, det har blitt verre nå nylig. I begynnelsen var han ikke så ille, men merker mer og mer at han tøyer strikker for hvor langt han kan gå. Jeg reagerer ofte med latter når jeg opplever smerte, det betyr ikke at jeg liker det. Men det kan hende at han misforstår siden jeg reagerer på den måten jeg gjør. 
Forrige uke beit han meg så innmari hardt og til blods - jeg har fortsatt et stort blåmerke etter ett av bittene, jeg viste det til han etter at han var ferdig med å bite. Da ble han faktisk litt lei seg og beklaget seg og sa at han skulle aldri gjøre det igjen. Så begynte han å bite meg mer "forsiktig", men det blir gradvis hardere og hardere, tror ikke han klarer å kontrollere seg. 

Empati har han nok, jeg merker at han er glad i meg. 

Anonymkode: 15e86...5d6

Å være glad i noen er ikke ens med empati. 

Empati er å sette seg i andres sko, forstå hvordan andre mennesker vil bli behandlet, hva som er rett og galt. 

F. eks så hadde jeg aldri funnet på å ta kvelertak på kjæresten da jeg ser for meg at han hadde syntes jeg var helt koko og sykt plagsom. (ikke at jeg en eneste gang i livet har følt trang til å ta kvelertak på noen). Om jeg hadde lyst å ta kvelertak, så hadde jeg ikke gjort det fordi det er plagsomt for han. Det er det som er empati i dette tilfellet.

 

Anonymkode: 3b411...c83

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...