Gå til innhold

Hvordan vite om ha er riktige for deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han er veldig rar i blandt. Blir sur uten grunn, blokkerer meg når han blir sur. Nå har vi begge passordene til hverandre så det er ikke veldig mye som skjer mens Jeg er blokkert. Men det er den følelsen 

jeg elsker han, vi har vært i forhold kjempe lenge. En god del år. (5)

vi skulle egentlig Forlove oss og flytte sammen til neste år. Men jeg er så usikker om jeg vil ha han.

Jeg vet at mennesker sliter med ulike ting, noen blir sur fort osv osv.

Men hvordan kan jeg vite hvor grensa er? Hvordan kan jeg vite om han er den rette?

Anonymkode: fc343...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At han blokkerer deg uten grunn er ikke helt bra akkurat.

Det er noe irriterende rett med setningen "når du vet, så vet du". Jeg bare vet det med min kjæreste, men hadde aldri den følelsen med eksen. 

Anonymkode: 696e6...a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fem år er ikke kjempelenge. Men det vil være kjempelenge å bruke fem år til med han og innse at det var bortkastet. Han behandler deg ikke bra, og det er utrolig umodent og stygt å blokkere kjæresten sin. Et godt forhold skal man også kommunisere godt. 

Anonymkode: a5810...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

At han blokkerer deg uten grunn er ikke helt bra akkurat.

Det er noe irriterende rett med setningen "når du vet, så vet du". Jeg bare vet det med min kjæreste, men hadde aldri den følelsen med eksen. 

Anonymkode: 696e6...a37

Jeg føler han er den rette for meg, men feilene han gjør... samtdiig Forstår jeg ingen mennesket er perfekt.  Men hvor er grensa liksom 

Anonymkode: fc343...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...