Gå til innhold

Når partner ikke vil ha analsex, men kan gjøre det for min del


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bør jeg bare droppe det da? Han sier han tror det blir vondt for meg. Og at han egentlig ikke har så lyst. Han tenker på avføring ved analsex. Så da tenner han nok ikke på det? Kanskje best jeg bare sier vi ikke trenger og prøve? Jeg har ikke stort behov for det, men hadde vært litt spennende å prøve. 
Når han er negativ til analsex, så er det vel liten sannsynlighet for han vil rimme meg? 
Har også lyst å oppleve det. 
Når jeg snakker med han om analsex, merker jeg at han synes det er flaut og vanskelig å snakke om. 
Dere menn som ikke har lyst på analsex, hvorfor? Hadde dere klart å bli kåt/hard til dette kun for hennes del? Ville dere ønsker at dama ga slipp på tanken og sa dere ikke trengte og prøve? 

Anonymkode: 0d3cc...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt innafor å spørre. Ikke innafor å mase videre om man får negativ respons. 

Du er ekstremt egoistisk og lite empatisk om du lar andre gjøre ting for deg som du vet de ikke har lyst til. Særlig om du vet at han kommer til å gjøre noe han ikke har lyst til fordi han er glad i deg.

Anonymkode: 56e89...bd9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt innafor å spørre. Ikke innafor å mase videre om man får negativ respons. 

Du er ekstremt egoistisk og lite empatisk om du lar andre gjøre ting for deg som du vet de ikke har lyst til. Særlig om du vet at han kommer til å gjøre noe han ikke har lyst til fordi han er glad i deg.

Anonymkode: 56e89...bd9

Snakk om å overdrive.

Hvis du innbiller deg at et 40 års samliv med sex vil fungere , hvis man ikke er villig til å prøve ulike ting partneren ønsker så er du på viddene.

Det er ikke verre enn at man prøver det en gang og så finner ut at nei det her var ikke noe for meg. Det gjelder ikke kun analsex.

I alle fall når den andre syns det er ok å prøve fordi han/hun vet at partneren har veldig lyst til det. Da er det tilbakestående og vri det manglende empati og egoisme når det er snakk om voksne mennesker i en trygg relasjon. 

Anonymkode: bc3e3...a3d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...