Gå til innhold

Hvor strenge tiltak ville du godtatt?


Gjest Sprettballen

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når dødstallene nærmer seg halve befolkningen, og resten blir kronisk syke, er et strengt regime en billig pris for å hindre total utryddelse.

Anonymkode: 3af94...531

Er det du som satt og løy i den andre tråden om hva Bent Høie hadde sagt på pressekonferansen i dag?

Anonymkode: 2a86f...44b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det du som satt og løy i den andre tråden om hva Bent Høie hadde sagt på pressekonferansen i dag?

Anonymkode: 2a86f...44b

Nei, jeg har aldri uttalt meg om hva han sa, og jeg ha heller ikke hørt hans utsagn.

Anonymkode: 3af94...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Overvåking vil jo da bare medføre trygghet. Og tenk hvor fantastisk det blir i fremtidens kunne rekonstruere en hver beveglsei detalj.

Anonymkode: 3af94...531

Hvis du tror det når man sliter litt med slikt så vet du ikke hva det innebærer. Bare jeg hører en bil utenfor så må jeg sette meg opp og sjekke at det ikke er politi som vil hente meg. Selv om de ikke har noen grunn til å gjøre det. 

Enda verre er det for de i full psykose. De vil jo da ha rett i sine vrangforestillinger om at de overvåkes. Så forestillinger om at de forfølges og at de har spesielle oppgaver sendt fra Gud blir jo like sant for dem siden den ene forestillingen til en viss grad stemmer. 

Anonymkode: 07962...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når dødstallene nærmer seg halve befolkningen, og resten blir kronisk syke, er et strengt regime en billig pris for å hindre total utryddelse.

Anonymkode: 3af94...531

Halve befolkningen😂? Hvordan skal dette være mulig😂?

Anonymkode: 90f54...402

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Halve befolkningen😂? Hvordan skal dette være mulig😂?

Anonymkode: 90f54...402

Vent og se......

Anonymkode: 3af94...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vent og se......

Anonymkode: 3af94...531

Jeg spør hvordan det er mulig? Har du ikke noe svar, vitner dette om eventyrtenking og svada.

Anonymkode: 90f54...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spør hvordan det er mulig? Har du ikke noe svar, vitner dette om eventyrtenking og svada.

Anonymkode: 90f54...402

Det jeg mente med svaret, er at kan ta litt tid, men ekstrapolerer du dødstallene, vil du se at dette er fullt mulig til slutt.

Anonymkode: 3af94...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som må til selvfølgelig. 

Anonymkode: 0c8ab...84c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det jeg mente med svaret, er at kan ta litt tid, men ekstrapolerer du dødstallene, vil du se at dette er fullt mulig til slutt.

Anonymkode: 3af94...531

Vis meg gjerne en utregning på dette, der du "ekstrapolerer" tallene😂

Anonymkode: 90f54...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
På 4.4.2020 den 1.00, AnonymBruker skrev:


Samboeren min har hverken lappen eller bil, og er avhengig av buss for å komme seg til og fra jobb. 

Hun jobber med koronapasienter på sykehus. 

 

Anonymkode: 8fb7a...1ce

Hun kan ta drosje, det ville vært atskillig billigere for det offentlige, og medført mindre smittefare. Bussdriften går med 10-20 millioner i underskudd pr uke, i de største byene. Blir mange drosjeturer av disse summene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Paramount skrev:

Hun kan ta drosje, det ville vært atskillig billigere for det offentlige, og medført mindre smittefare. Bussdriften går med 10-20 millioner i underskudd pr uke, i de største byene. Blir mange drosjeturer av disse summene.

Gi deg. Bussene går nettopp for slike som må på jobb. Er alle andre som anbefales å droppe bussen. Om hun skal ta taxi må de skru ned prisen, for taxi er dyrt

Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vis meg gjerne en utregning på dette, der du "ekstrapolerer" tallene😂

Anonymkode: 90f54...402

Dommedagsprofetene her inne gir ikke opp.. Selv nå alt er åpnet igjen og det kun fins ett og annet tilfelle vil de fortsette, da kommer teoriene om at viruset planlegger å mutere til en kraftigere variant osv..

Anonymkode: 019be...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dommedagsprofetene her inne gir ikke opp.. Selv nå alt er åpnet igjen og det kun fins ett og annet tilfelle vil de fortsette, da kommer teoriene om at viruset planlegger å mutere til en kraftigere variant osv..

Anonymkode: 019be...7cc

Ja, det ble veldig stille da de "ekstrapolerte" tallene ble etterspurt...

Anonymkode: 90f54...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal akseptere tiltakene. Dette Corona viruset er såpass alvorlig, og handler ikke bare om en selv. Dette handler om alle og vi skal ta vare på alle. Så uansett hvilke tiltak som kommer, så aksepterer vi det. Noe annet er egoistisk. 

Anonymkode: 78f5c...b82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de tiltak som oppfattes som helt nødvendige.

Anonymkode: f30be...2ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...