Gå til innhold

botox i Gøteborg


alicia87

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg bor for tiden i Gøteborg. Interessespørsmål, har du hørt om Göta-klinikken oppleves ved botox? Ønsker anbefalinger om god hudklinikk. Med vennlig hilsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men jeg har lest at mange i Göteborg er useriøse. Det var en artikkel om det på VG og da var Göteborg spesielt trekt fram. Mange har ikke den kompetansen de gir inntrykk av at de har. Vet ikke noe om den du nevner, søk på Google etter erfaringer..

Til sist: ikke ta botox. Det kan gå over i blodet og skape komplikasjoner i kroppen. Du må lese om det. Og hvis du er ung kan fremtredende rynker skyldes mye olje i huden. Jeg hadde fryktelig fet hud og hadde noen rynker i panna. Det glattet seg helt ut med isotretinoin-behandling.

Anonymkode: 78e94...c6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei, men jeg har lest at mange i Göteborg er useriøse. Det var en artikkel om det på VG og da var Göteborg spesielt trekt fram. Mange har ikke den kompetansen de gir inntrykk av at de har. Vet ikke noe om den du nevner, søk på Google etter erfaringer..

Til sist: ikke ta botox. Det kan gå over i blodet og skape komplikasjoner i kroppen. Du må lese om det. Og hvis du er ung kan fremtredende rynker skyldes mye olje i huden. Jeg hadde fryktelig fet hud og hadde noen rynker i panna. Det glattet seg helt ut med isotretinoin-behandling.

Anonymkode: 78e94...c6c

Dette er ganske så tydelig et spam-innlegg, så det er liten vits i å svare 

Anonymkode: 0743e...71a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men jeg har lest at mange i Göteborg er useriøse. Det var en artikkel om det på VG og da var Göteborg spesielt trekt fram. Mange har ikke den kompetansen de gir inntrykk av at de har. Vet ikke noe om den du nevner, søk på Google etter erfaringer..

Til sist: ikke ta botox. Det kan gå over i blodet og skape komplikasjoner i kroppen. Du må lese om det. Og hvis du er ung kan fremtredende rynker skyldes mye olje i huden. Jeg hadde fryktelig fet hud og hadde noen rynker i panna. Det glattet seg helt ut med isotretinoin-behandling.

Anonymkode: 78e94...c6c

OK, takk for svaret! bør lese videre. kan du anbefale noe lignende? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...