Gå til innhold

Gjette på nub-shot og andres erfaring med nub theory


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på tidlig ultralyd i uke 12+4, noen som har satt seg inn i nub theory som har lyst til å gjette kjønn? :) Flere som har satt seg inn i nub theory som vil dele sine erfaringer? Har det stemt for dere? For de som ikke kjenner til teorien: https://www.momjunction.com/articles/nub-theory-gender-prediction_00398324/

Skjermbilde 2020-03-30 kl. 12.08.47.png

Skjermbilde 2020-03-30 kl. 12.10.30.png

Skjermbilde 2020-03-30 kl. 12.47.25.png

Anonymkode: 65973...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville sagt jente her! Vinkelen er nokså parallell med ryggraden! Selv fikk jeg jente selv om vinkelen var mer enn 30 grader opp i uke 11. Så unntak finnes også såklart😃

Anonymkode: 5f28e...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare tull, det går ikke an å se. Bruk heller tiden din på noe mer interessant, lærerikt eller nyttig :)

Anonymkode: f5a6c...496

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Ville sagt jente her! Vinkelen er nokså parallell med ryggraden! Selv fikk jeg jente selv om vinkelen var mer enn 30 grader opp i uke 11. Så unntak finnes også såklart😃

Anonymkode: 5f28e...fff

Nub teorien er ikke sikker før ca 13+0

Anonymkode: 9d536...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si jente. Du ser tydelig gaffelen...

Anonymkode: 7f4ad...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det helt klart er en gutt. Ev. så er det en alien, og de har ikke kjønn.

Anonymkode: 689d4...112

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en liten gutt, gode nub bilder :)

Anonymkode: 8f65a...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ultralyd i uke 11+6 mente jordmor det var gutt. I følge strictly nub theory på Facebook var svarene jeg fikk ca 50% jente og 50% gutt. 
ramsy theory tilsa gutt. 

ordinær ultralyd - tydelig gutt

ultralyd i uke 24 - veldig(!) tydelig gutt 

Anonymkode: 9a91e...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nub-teorien er seriøs, og gir bedre svar jo lenger man har kommet i svangerskapet. Etter uke 12 skal det ofte være mulig å se. Men det bør være en profesjonell som er godt trent i det som tyder. Jeg syns det ser ut som en gutt, men jeg er absolutt ikke profesjonell. 

Vi hadde tidlig ultralyd 11+4, og da var det for tidlig. Ut i fra vinkelen på nub'en (den stod litt opp ifht. ryggraden) kunne det kanskje være gutt, sa han som utførte ultralyden. Men han sa også at det var for tidlig, så det kunne nesten like gjerne være ei jente. Det var jente. 

Anonymkode: 76afc...a02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her!

Nub theory er ikke bare svada altså (heller ikke før fullførte 13 uker), for de som måtte tro det :) Hvis man klikker seg inn på lenken jeg delte, ser man en studie publisert i et skandinavisk gyn/obs-tidsskrift gjort av 496 kvinner der sensitiviteten på bestemmelse av kjønn var på 92 % for kvinner som hadde fullført 12 uker (slik tilfellet mitt er). Selv tolker jeg bildene mine som jente, i og med at nub-en er parallell med ryggraden. Blir spennende å se på OUL om en knapp måned! Takk for svar!

Anonymkode: 65973...920

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Blir spennende å se på OUL om en knapp måned! Takk for svar!

Ikke glem å fortelle hvordan det gikk, er så spennende! 

Anonymkode: 8f65a...cb5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...