Gå til innhold

Hva betalte du for brudekjolen din? Og hvorfor valgte du akk den summen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kr 400 på eBay ...hadde vært på 2 bryllupsmesser i Norge og prøvd på en del kjoler i København, bare for å være sikker. Likte ikke prisene på noe jeg så, det er jo galskap. La heller pengene i gifteringen. 

5B8387B6-20E1-49B5-8876-E84C9A9E8ACB.thumb.png.0e6dac9dd1a399e775137cc56e68acb7.png

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Betalte nesten 15000 for en del år siden. Hadde ingen sum i tankene, hadde råd og kjøpte den jeg likte best.

Anonymkode: f5971...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bruke bunaden min, så 0 kr. En 50-lapp for strømpebukse om jeg skal regne på hele antrekket.

Anonymkode: d9f22...627

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hehe, en bunad koster vel i utgangspunktet ikke 0 kroner..

Anonymkode: a4161...675

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny brudekjole i salong ligger ofte gjennomsnitt på ca 18-20 000. Det er fakta. Syntes dere det er grusomt mye må dere kjøpe enkle kjoler på nett etter kopi kjoler på nett. Dette er dog gjennomsnitt og man får billigere. 

Anonymkode: 05529...90c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 000 for kjolen

1500 for tilpasning, den var for lang 

1500 sko

1500 slør

1000 tilbehør

💸💸💸💸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at man bruker så mye penger på en kjole man skal bruke en dag... Velvel :)

Anonymkode: f277a...1d1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudekjolen min koster litt over 22 000. I tillegg må jeg betale for slør og tilpasninger. Har prøvd flere flotte kjoler som var langt billigere, men jeg følte meg ikke like fin i disse. 

Er helt enig i at det er mye penger, men jeg har råd til det. Jeg verken røyker eller drikker, og bor "på bygda", så det er generelt sett lite å bruke penger på her. Har også tenkt å svi av 30 000+ på fotograf, og da vil jeg føle meg mest mulig fin og komfortabel på bildene. 😄

Anonymkode: 3c034...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min på finn.no til 2000kr. Vi var i en usikker økonomisk situasjon da jeg kjøpte, så derfor var jeg fornøyd med å finne en så "billig" kjole. Nå lurer jeg på om jeg skal få den renset og selge videre eller evt beholde den selv. Kostnaden for rens blir jo fort mer enn jeg har betalt 😅

Anonymkode: f9a56...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily_88

500,- for kjolen (dollarprisen var lav da, og kjøpt på eBay), 499,- for sko, 1000,- hos frisør (styling, sette opp hår, bryn), smykker fra Bjørklund til 499,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min for 350kr på wish 🙂🙂 følte meg som en prinsesse i den!!

Anonymkode: 2a678...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 000,- i 2010. Den passet og så fin ut. Er veldig overvektig og var begrenset med valg.

Anonymkode: e11b9...685

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Betalte 18000 inkl tilpasninger for selve kjolen, men ble litt tilbehør ved siden av så ble rundt 20000. Det var i 2017.

Ikke unormalt å kjøpe en kjole for 20000 på brudesalong nå om dagen. Det regnes som middels pris, da man stort sett får kjoler fra mellom 10000 til langt over 30000, men det skal jo passe brudens figur+ være noe bruden liker godt selv.

Enn får tak i rimeligere kjoler men da gjerne bestilt på nettet, kjøpt brukt eller at man bare kjøper en vanlig hvit kjole/annen farge. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Betalte 3000,- for en designerkjole til over 40 000,- (fordi den hadde noen flekker, som gikk bort i rens. Kjolen var helt ny med prislappen fortsatt på) 

Anonymkode: eadc8...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjole med alt tilbehør (Slør, sko, kappe (vinterbrud), smykker og tilpasninger) 4400. Helt ny kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 000. Det var det kjolen jeg ville ha kostet. Ville ikke ha noe paljetter, perler, strass, blonder etc, og ville absolutt ikke ha noe polyesterdritt, så utvalget var begrenset.

Anonymkode: 82e1c...eb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte 1500kr på en brukt brudekjole fra finn som var verd 25 000 kr. den var litt revnet i tyllet men det er det ingen som ser.

Endret av kunstnerfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...