Gå til innhold

Hva betalte du for brudekjolen din? Og hvorfor valgte du akk den summen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde satt makspris for meg selv på 2000kr, for mer enn det følte jeg ikke jeg kunne forsvare å bruke. Ønsket også kjøpe brukt for å prøve være litt bærekraftig.  Så satt autosøk på finn på brudekjoler i min størrelse med makspris 2000. Dukket opp en jeg likte godt etter et par uker til den prisen og den passa heldigvis perfekt. 

Så spørs det bare når jeg får brukt den da, 🙈

Anonymkode: deddc...548

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde satt makspris for meg selv på 2000kr, for mer enn det følte jeg ikke jeg kunne forsvare å bruke. Ønsket også kjøpe brukt for å prøve være litt bærekraftig.  Så satt autosøk på finn på brudekjoler i min størrelse med makspris 2000. Dukket opp en jeg likte godt etter et par uker til den prisen og den passa heldigvis perfekt. 

Så spørs det bare når jeg får brukt den da, 🙈

Anonymkode: deddc...548

Har du ennå ikke brukt den? 2000 høres ut som grei sum

Anonymkode: d0be8...100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen kostet 18600. Det blei den summen, fordi eg elsket den kjolen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kostet 11000,-. Den satt nydelig på og jeg likte stoffet, fargen og slepet godt.

Anonymkode: 339bd...3f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min kostet 11000,-. Den satt nydelig på og jeg likte stoffet, fargen og slepet godt.

Anonymkode: 339bd...3f6

Hva fikk deg til å betale så høy sum? 

Anonymkode: d0be8...100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva fikk deg til å betale så høy sum? 

Anonymkode: d0be8...100

Synes du det var mye for en brudekjole? Jeg spør fordi jeg ikke har peiling altså, datteren vår skal gifte seg snart, hun fant en til 20 000 kroner... 

Anonymkode: b4a7a...4f6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Har du ennå ikke brukt den? 2000 høres ut som grei sum

Anonymkode: d0be8...100

Jeg skulle gifte meg i april, så bryllupet ble selvfølgelig utsatt :)

Syntes også 2000 er passe sum for en kjole til en dag. Jeg har en dyr kjole og det er bunaden. Om ikke jeg en kjole jeg likte så ville jeg brukt den. Men jeg synes egentlig det var mye å velge i brukt til 2000kr. Fant også en brudekjole jeg likte ok til rundt 1000kr på HM.no som kunne være backup

Anonymkode: deddc...548

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Synes du det var mye for en brudekjole? Jeg spør fordi jeg ikke har peiling altså, datteren vår skal gifte seg snart, hun fant en til 20 000 kroner... 

Anonymkode: b4a7a...4f6

Eg sto mellom den eg valte, og en til over 20 000. Men det var noe med følelsen av å ta på den kjolen eg valte, før eg såg meg selv. Når hun festet noen nåler så den ble strammet inn, var jeg ikke i tvil. Hadde lett betalt meir for samme kjole. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kostet 23 000 med skredder og slør. Jeg synes kjolen var kjempefin og satt nydelig på, men jeg hadde nok aldri brukt den summen nå i dag. 

 

Anonymkode: 42198...8f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde satt makspris for meg selv på 2000kr, for mer enn det følte jeg ikke jeg kunne forsvare å bruke. Ønsket også kjøpe brukt for å prøve være litt bærekraftig.  Så satt autosøk på finn på brudekjoler i min størrelse med makspris 2000. Dukket opp en jeg likte godt etter et par uker til den prisen og den passa heldigvis perfekt. 

Så spørs det bare når jeg får brukt den da, 🙈

Anonymkode: deddc...548

Bra at du gikk for gjenbruk 😊👍🏻

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var fra 1930-tallet, og jeg betalte 3000 kr for den. Fant den i en antikvitetsbutikk helt tilfeldig, og jeg falt pladask. Vet ikke om den opprinnelig var brudekjole, men den hadde alt som skulle til, med blonder og silke og fasong. 

Ene venninnen min lånte den i sitt bryllup, og hun stylet helt perfekt. Ikke noe fare at hun lånte den da vi giftet oss i forskjellige land før vi ble kjent. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde to, betalte til saman 6500, ein lang og tung til kyrkje og middag, og ein kortare til festen etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal gifte meg i bunaden som jeg fikk i gave fra mine besteforeldre, som begge er gått bort ❤️

Anonymkode: 23b31...930

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min brudekjole brukt til 1.000,-, men må nok bruke noen tusenlapper til på skredder (den er alt for lang for meg) og rensing🤭 I tillegg har jeg tenkt til å endre litt på den da jeg har brukt den to ganger på mannekengoppvisning. Dvs flere i familien har allerede sett den🙈 Blant annet ønsker jeg å ha en tettsittende blondegenser/body under.

Anonymkode: a640a...e89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor jeg valgte akkurat den summen? Fordi det var det den kjolen jeg ville ha kostet. Jeg valgte jo ikke summen, jeg valgte kjolen.

Anonymkode: 2dcf7...cbb

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Betalte 16000 kr fordi det var det kjolen jeg ville ha kostet. Da er ikke summen for tilpasning, slør eller tilbehør tatt med. Regner med det ender på over 20 000 kr totalt. 

Endret av addict
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte nærmere 30 000. Skulle aldri i verden bruke så mye, og ville helst ha kjøpt brukt. Men, det var kjolen jeg falt pladask for, og jeg hadde muligheten- så da gikk jeg for det som fikk meg til å føle meg vakrest mulig. Hadde gjort det igjen.  

20 000 må man resten regne med, hvis man ikke kjøper brukt, eller noe veldig enkelt. 

Anonymkode: 6078d...fab

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 123 kr på wish 😁

Anonymkode: c2826...54d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...