Gå til innhold

Dårlig sædkvalitet, trege svømmere osv.. man blir gravid likevel men kan man se på ett menneske om..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

..man kommer fra en dårlig celle? Høres kanskje rart ut men om sædkvaliteten er litt dårlig, kan utfallet bli det også da?

da mener jeg mindre begavede mennesker/ sykdommer i kroppen en eller annen gang i livet, utseende etc.. 

vet ikke om d er bevist .. men tanken bare slo meg.. ettersom vi sliter .. mange tanker som melder seg.. dumme tanker sikkert 😞

Anonymkode: 97dcc...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dette en form for aprilsnarr?😂

Anonymkode: 0654e...65e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette en form for aprilsnarr?😂

Anonymkode: 0654e...65e

Det er et helt kurant spørsmål Ts kommer med. Du er veldig uvitende hvis du tror spermkvalitet og "feil" på fosteret ikke har noen sammenheng. 

Ts: Dessverre kan det se ut som om det er en sammenheng der, men det betyr jo ikke at det MÅ bli noe feil med fosteret. Nå bare gjetter jeg, men kan det være at dårlig spermkvaliteten kvalifiserer til flere ultralyder etc? Det er jo en fordel å kunne følge godt med på utviklingen for å se det tidlig dersom noe er (synlig) galt. Les mer om temaet her: https://forskning.no/medisinske-metoder-sykdommer/saedkvalitet-og-sykdomsrisiko/1062728

 

Anonymkode: d3826...ef5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Og de kan være dårlige en måned og bedre neste. Ulike vitaminer kan også hjelpe. Håper ikke neste tråden din er om at egg som har vært fryst gir dårligere barn 😆

Anonymkode: 1793a...94e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått 2 barn, med en mann som har så elendig sperm, at det er et mirakel at vi har klart å få 2 barn. Og barna er friske og fine. Jeg som mor har mye allergi, astma og atopisk eksem, da er det 50% sjanse for at de kan få det. Men ingen av de har det, de er begge tenåringer i dag. Begge barna er og smarte, ene talent i idrett, andre i kunst. 

Anonymkode: e6951...e18

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått 2 barn, med en mann som har så elendig sperm, at det er et mirakel at vi har klart å få 2 barn. Og barna er friske og fine. Jeg som mor har mye allergi, astma og atopisk eksem, da er det 50% sjanse for at de kan få det. Men ingen av de har det, de er begge tenåringer i dag. Begge barna er og smarte, ene talent i idrett, andre i kunst. 

Anonymkode: e6951...e18

❤️❤️❤️

Anonymkode: 16fc8...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.4.2020 den 17.14, AnonymBruker skrev:

Er dette en form for aprilsnarr?😂

Anonymkode: 0654e...65e

Neida, var ikke det. Altså.. syns jeg har lest noe om emnet for mange mange år siden.. er det så rart noen tanker melder seg når man ikke får det til? Ts

Anonymkode: 97dcc...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.4.2020 den 17.20, AnonymBruker skrev:

Det er et helt kurant spørsmål Ts kommer med. Du er veldig uvitende hvis du tror spermkvalitet og "feil" på fosteret ikke har noen sammenheng. 

Ts: Dessverre kan det se ut som om det er en sammenheng der, men det betyr jo ikke at det MÅ bli noe feil med fosteret. Nå bare gjetter jeg, men kan det være at dårlig spermkvaliteten kvalifiserer til flere ultralyder etc? Det er jo en fordel å kunne følge godt med på utviklingen for å se det tidlig dersom noe er (synlig) galt. Les mer om temaet her: https://forskning.no/medisinske-metoder-sykdommer/saedkvalitet-og-sykdomsrisiko/1062728

 

Anonymkode: d3826...ef5

Takk😇

Anonymkode: 97dcc...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.4.2020 den 17.54, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått 2 barn, med en mann som har så elendig sperm, at det er et mirakel at vi har klart å få 2 barn. Og barna er friske og fine. Jeg som mor har mye allergi, astma og atopisk eksem, da er det 50% sjanse for at de kan få det. Men ingen av de har det, de er begge tenåringer i dag. Begge barna er og smarte, ene talent i idrett, andre i kunst. 

Anonymkode: e6951...e18

❤️Takk for svar!

Anonymkode: 97dcc...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en elendig svømmer, så hvordan jeg vant og slo titalls millioner andre, er ikke til å forstå. Må ha vært et elendig heat!🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...