Gå til innhold

Antall partnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slike kommentarer som dettee sammen med "11 er for mye" er direkte idiotiske - hva er "passende" da? Hvordan mener DU at en potensiell partner skal ha vært i fortiden for å være "bra nok" uten å fortjene slik dritt? 

Jeg blir litt oppgitt over at @Trolltunge for eksempel som svarer utrolig bra må skrive så detaljert for at noen skal skjønne at hun holder seg til tema uten at det sier noe om henne - mennesker som må dra andre ned burde krype tilbake tilhulen de krøp ut av. 

og TS, han er en dust - slike blir aldri bedre uansett hvor det utvikler seg herfra. 

Anonymkode: e108f...1fe

bra skrevet :)

nei de sier så :( altså at de ikke blir bedre 

Anonymkode: 3ad6e...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

jeg håper jo på at hjelp (psykolog eller annet) kan hjelpe han. Men vet ikke om det vil hjelpe

Er han villig til å gå til psyk da? 

Anonymkode: 5390a...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke helt mulighet p.t. men jeg håper han vil prøve å gå dit. Tenkte å ta det opp igjen med han nå snart. jeg håper det kan være verdt et forsøk. 

Anonymkode: 3ad6e...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Var det han har sagt også men jeg er ikke enig. han sa han kunne aldri ha vært med en dame han ikke visste noe om. så ja svir for den nå. ser hvordan dette ødelegger for oss.

Det lyser mange rød flagg her dessverre og jeg har gitt etter for ting for han. jeg gjør jo alt for han. 

ja han har nok hatt den tanke gangen på mye. Han sa jo selv i går at han angret på noen ligg men har "kommet" over det. Det har jo jeg også og ikke angret på samme måte som jeg gjør nå. Før har jeg tenkt jaja, får ikke gjort noe med det nå. Men etter jeg ble sammen med han så gnager det meg noe sinnssykt  Ja han har sagt det en gang at han gjerne ville at jeg skulle ha vært jomfru (dog sikkert pga sjalusien hans).

ja han får meg til å føle meg ekkel og angre over ting jeg ikke har angret på før. Det er den siste tiden det har gnaget meg.

jeg håper jo på at hjelp (psykolog eller annet) kan hjelpe han. Men vet ikke om det vil hjelpe

takk for ord ❤️ tror ikke mange hadde holdt ut dette her nei

Anonymkode: 3ad6e...f6f

Du skal verken føle deg ekkel eller angre på at du har hatt noen sexpartnere før han. Ingen kan gjøre noe med fortiden. Godta det og gå videre. Det bør kjæresten din også gjøre.

Jeg er glad for at min kone gjennom mange år har hatt noen partnere før vi traff hverandre. Da har hun fått "rast" fra seg og fått litt sammenlikningsgrunnlag til å synes at jeg er den beste i hele verden. Jeg har imidlertid absolutt ingen lyst til å vite hvem hun har vært sammen med eller hva de har gjort. Av og til kan hun under/etter at vi har hatt sex si at "dette har jeg ikke gjort med noen andre" og da begynner tankene mine å vandre.... eller at vi møter noen på gata og hun sier at dette er en av hennes ekser. Hun prøver så langt det er mulig å unngå disse 🤔. Jeg føler at slik info ikke gjør meg noe godt og derfor vil jeg helst ikke vite. Dette er et tilbakelagt kapittel. Så jeg skjønner ikke TS sin kjæreste som oppsøker dette og helst vil vite ALT. Dette vil bare plage han framover.

Anonymkode: a21cc...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skal verken føle deg ekkel eller angre på at du har hatt noen sexpartnere før han. Ingen kan gjøre noe med fortiden. Godta det og gå videre. Det bør kjæresten din også gjøre.

Jeg er glad for at min kone gjennom mange år har hatt noen partnere før vi traff hverandre. Da har hun fått "rast" fra seg og fått litt sammenlikningsgrunnlag til å synes at jeg er den beste i hele verden. Jeg har imidlertid absolutt ingen lyst til å vite hvem hun har vært sammen med eller hva de har gjort. Av og til kan hun under/etter at vi har hatt sex si at "dette har jeg ikke gjort med noen andre" og da begynner tankene mine å vandre.... eller at vi møter noen på gata og hun sier at dette er en av hennes ekser. Hun prøver så langt det er mulig å unngå disse 🤔. Jeg føler at slik info ikke gjør meg noe godt og derfor vil jeg helst ikke vite. Dette er et tilbakelagt kapittel. Så jeg skjønner ikke TS sin kjæreste som oppsøker dette og helst vil vite ALT. Dette vil bare plage han framover.

Anonymkode: a21cc...d5b

nei det er det jeg også tenker og jeg får ikke gjort så mye med den nå. Jeg synes det er dumt at han har hengt seg opp i den. og synes det er leit at han ville vite så mye som mulig.

Det er det samme som jeg også har tenkt og tenker. jeg har en følelse av at han vet hvor mange og slikt vil ødelegge for fremtiden. og at det ikke er noe fremtid for oss fordi jeg tror dette vil plage han hele tiden :( 

Anonymkode: 3ad6e...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.4.2020 den 14.54, AnonymBruker skrev:

jeg er snart 30 år og har hatt sex med 11 stk. 2 ons, 1 fast person i to år, kjæresten min 1 år og de andre har jeg hatt sex med 2-3 ganger.

Etter jeg fikk meg kjæreste så har han påpekt at han synes det er ekkelt å tenke på at jeg har hatt sex med de. Jeg har aldri ville sagt hvem men han har vært så nysgjerrig og snoket seg til å vite hvem (altså å gå inn på mobilen min og sett på ting jeg ikke hadde slettet for mange år siden).

Jeg har aldri angret før på hvem jeg har hatt sex med men nå har han fått meg til å angre. Han har spesielt hengt seg opp i som er mørkhudet som jeg hadde med meg i 2015. Det synes han er forkastelig. Jeg har ikke angrer før som sagt men nå angrer jeg helt sykt og klarer ikke å stoppe å tenke på det. 

har dere selv opplevd dette og er det noe jeg kan gjøre for å bli kvitt den anger følelsen? 

Anonymkode: 3ad6e...f6f

Ja, nå fikk du jo meg til å føle meg kjempebra da (hehe). Jeg er 23 og har hatt sex med 11 stk, flesteparten var one night stands. Og jeg har aldri sett en norsk kuk i hele mitt liv.

Altså, den fyren virker dritsnål, usikker og kontrollerende. Minner meg om en jeg var i et forhold med. Hvorfor skal man få andre til å føle seg dårlig? Kvinner bør ha så mye sex de vil, livet er for kort for å ha bare 1 kuk.

Anonymkode: 494f5...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nei det er det jeg også tenker og jeg får ikke gjort så mye med den nå. Jeg synes det er dumt at han har hengt seg opp i den. og synes det er leit at han ville vite så mye som mulig.

Det er det samme som jeg også har tenkt og tenker. jeg har en følelse av at han vet hvor mange og slikt vil ødelegge for fremtiden. og at det ikke er noe fremtid for oss fordi jeg tror dette vil plage han hele tiden :( 

Anonymkode: 3ad6e...f6f

FAKK HAN. Se hvor mange menn det er i verden, og så skal 1 tafatt fyr som ikke engang vil ditt eget beste, få styre deg??

Anonymkode: 494f5...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, nå fikk du jo meg til å føle meg kjempebra da (hehe). Jeg er 23 og har hatt sex med 11 stk, flesteparten var one night stands. Og jeg har aldri sett en norsk kuk i hele mitt liv.

Altså, den fyren virker dritsnål, usikker og kontrollerende. Minner meg om en jeg var i et forhold med. Hvorfor skal man få andre til å føle seg dårlig? Kvinner bør ha så mye sex de vil, livet er for kort for å ha bare 1 kuk.

Anonymkode: 494f5...74f

:) jeg synes ikke antall har noe å si. og synes det er dumt at folk henger seg opp i det.

huff :(  det er ikke bra at de henger seg sånn opp i dette. skjønner ikke hvorfor de vil gjøre seg så vondt. 

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

FAKK HAN. Se hvor mange menn det er i verden, og så skal 1 tafatt fyr som ikke engang vil ditt eget beste, få styre deg??

Anonymkode: 494f5...74f

ja, det er jo mange der. men man er redd for å gå fra han fordi man er redd for å ende opp alene samt så har jeg sagt til han før at det er han jeg vil ha. så vanskelig å gå fra han. 

Anonymkode: 3ad6e...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

man er redd for å ende opp alene

Dette er grunnen til at folk blir i voldelige forhold. Utrolig trist.

jeg vil tro det er bedre å være alene, en å bli trykt ned sånn som dette. Men det er meg. 

Anonymkode: 5390a...a3c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er grunnen til at folk blir i voldelige forhold. Utrolig trist.

jeg vil tro det er bedre å være alene, en å bli trykt ned sånn som dette. Men det er meg. 

Anonymkode: 5390a...a3c

han kan være  litt utagerende også når han drikker. hadde en krangel i natt og da hev han puter etter meg. ikke gjort det før så den var ny.

ja jeg blir trykt ned gang på gang. trodde dette skulle bli bedre med tiden men det gjør det ikke. 

Anonymkode: 3ad6e...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

han kan være  litt utagerende også når han drikker. hadde en krangel i natt og da hev han puter etter meg. ikke gjort det før så den var ny.

ja jeg blir trykt ned gang på gang. trodde dette skulle bli bedre med tiden men det gjør det ikke. 

Anonymkode: 3ad6e...f6f

Psykisk vold, er også vold. Det trenger ikke være fysisk. 

Kom deg vekk, det er mitt råd. Finn deg en som er snill mot deg. 

Anonymkode: 5390a...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.4.2020 den 17.36, AnonymBruker skrev:

Psykisk vold, er også vold. Det trenger ikke være fysisk. 

Kom deg vekk, det er mitt råd. Finn deg en som er snill mot deg. 

Anonymkode: 5390a...a3c

Det er nok det lureste! 

han driver med små herske teknikker hele tiden også for at jeg skal bli hos han. han liker nok å ha en han kan kontrollere. 

Anonymkode: 3ad6e...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...