Gå til innhold

Antall partnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan jeg spørre hvorfor du har hatt så mange sex partnere?  Bare nysgjerrig på årsaken. 

Anonymkode: b50eb...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får hele tiden beskjed om at jeg flørter veldig, mens jeg mener jeg bare er hyggelig.
Så det å "ikke mene noe med det", kan fort bety at man faktisk bare mener å være hyggelig, og derfor ikke selv ser på det som flørting. 

Heldigvis har jeg ikke trangsynt kjæreste, så han skjønner den nyansen. 

Anonymkode: 5390a...a3c

Han er ikke trangsynt, men reagerer svært mye på at du har hatt sex med andre før dere traff hverandre? Dette rimer slett ikke, og jeg tror han også reagerer på din flørting med tidligere sexpartner. Veldig rart at han reagerer slik på tidligere sexpartnere, men ikke reagerer på at du så åpenlyst flørter med denne andre.

Anonymkode: a21cc...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han er ikke trangsynt, men reagerer svært mye på at du har hatt sex med andre før dere traff hverandre? Dette rimer slett ikke, og jeg tror han også reagerer på din flørting med tidligere sexpartner. Veldig rart at han reagerer slik på tidligere sexpartnere, men ikke reagerer på at du så åpenlyst flørter med denne andre.

Anonymkode: a21cc...d5b

Jeg er ikke TS, som du kan se av anonymkodene våre. 

Anonymkode: 5390a...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke TS, som du kan se av anonymkodene våre. 

Anonymkode: 5390a...a3c

Ups, ja, ser det nå. Beklager. Da kan nok din kjæreste være "vidsynt". 😉

Anonymkode: a21cc...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ups, ja, ser det nå. Beklager. Da kan nok din kjæreste være "vidsynt". 😉

Anonymkode: a21cc...d5b

Poenget mitt var; Ikke alt som kan se ut som flørting, er faktisk ment som flørting fra den som er hyggelig. 

 

Anonymkode: 5390a...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Hadde  selv  vert betenkt og innlede  eit forhold til eit kvinnfolk dersom eg viste at 11 mannfolk har brukt henne sexuelt før.         

Brukt henne? Hun er ikke et toalettpapir eller en engangsserviett. Jeg er enig i at slikt kunne være svært ekkelt å overta brukt. Et menneske derimot har levd et liv, og det burde være greit. Det er ingen flekker etter slikt, ingen rest, utover erfaring og livserfaring som kan komme godt med videre. 

Vanvittig hvordan noen av dere menn skal ha en "nonne" som har levd et veldig dydig og lite seksuelt liv, ikke "gitt etter" for lyst og behov, ikke vært seksuell og "syndig". SÅ bruker dere gjerne halve livet etterpå på å klage over at kvinnen som var så dydig og lite tilbøyelig til å være seksuell aktiv (innen hun traff dere) til å klage på at hun har for lite lyst, og sexlivet er for dødt og kjedelig. 

Vel, kåte damer har stort sett sex ganske jevnlig. Damer som "klarer" å styre seg fra å ha sex har gjerne ikke så store lyster og behov. Do the math! Gå gjerne for de dydige, men man får gjerne det man ber om da. 

11 seksualpartnere når man nærmer seg 30 år er antagelig under 1 i snitt hvert år. Det er ikke akkurat et utsvevende liv. 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Trolltunge skrev:

Brukt henne? Hun er ikke et toalettpapir eller en engangsserviett. Jeg er enig i at slikt kunne være svært ekkelt å overta brukt. Et menneske derimot har levd et liv, og det burde være greit. Det er ingen flekker etter slikt, ingen rest, utover erfaring og livserfaring som kan komme godt med videre. 

Vanvittig hvordan noen av dere menn skal ha en "nonne" som har levd et veldig dydig og lite seksuelt liv, ikke "gitt etter" for lyst og behov, ikke vært seksuell og "syndig". SÅ bruker dere gjerne halve livet etterpå på å klage over at kvinnen som var så dydig og lite tilbøyelig til å være seksuell aktiv (innen hun traff dere) til å klage på at hun har for lite lyst, og sexlivet er for dødt og kjedelig. 

Vel, kåte damer har stort sett sex ganske jevnlig. Damer som "klarer" å styre seg fra å ha sex har gjerne ikke så store lyster og behov. Do the math! Gå gjerne for de dydige, men man får gjerne det man ber om da. 

11 seksualpartnere når man nærmer seg 30 år er antagelig under 1 i snitt hvert år. Det er ikke akkurat et utsvevende liv. 

 

👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre hvorfor du har hatt så mange sex partnere?  Bare nysgjerrig på årsaken. 

Anonymkode: b50eb...cae

Det er jo nesten ingen, skjerp  deg!

Anonymkode: 9ab0e...dbd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og jeg hadde heller ikke et forhold til han som var mørk. Han var en venn som jeg klarte å ligge med 2-3 ganger. 5 år siden og etter det vært venn med han men mulig hatt en flørtende tone uten at jeg har ment noe med det og dette har jo da kjæresten min sett. Så sikkert derfor han ikke glemmer han heller så lett. 
RETTELSE: jeg har ikke kontakt med han her mer. den flørtende tonen ble avsluttet før jeg traff min kjæreste. disse meldingene var gamle meldinger som han hadde setet.  så jeg har ikke vært utro og kunne aldri ha vært det heller. Så jeg flørter ikke med noen gutter i det hele tatt 

Anonymkode: 3ad6e...f6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker
36 minutter siden, Trolltunge skrev:

Brukt henne? Hun er ikke et toalettpapir eller en engangsserviett. Jeg er enig i at slikt kunne være svært ekkelt å overta brukt. Et menneske derimot har levd et liv, og det burde være greit. Det er ingen flekker etter slikt, ingen rest, utover erfaring og livserfaring som kan komme godt med videre. 

Vanvittig hvordan noen av dere menn skal ha en "nonne" som har levd et veldig dydig og lite seksuelt liv, ikke "gitt etter" for lyst og behov, ikke vært seksuell og "syndig". SÅ bruker dere gjerne halve livet etterpå på å klage over at kvinnen som var så dydig og lite tilbøyelig til å være seksuell aktiv (innen hun traff dere) til å klage på at hun har for lite lyst, og sexlivet er for dødt og kjedelig. 

Vel, kåte damer har stort sett sex ganske jevnlig. Damer som "klarer" å styre seg fra å ha sex har gjerne ikke så store lyster og behov. Do the math! Gå gjerne for de dydige, men man får gjerne det man ber om da. 

11 seksualpartnere når man nærmer seg 30 år er antagelig under 1 i snitt hvert år. Det er ikke akkurat et utsvevende liv. 

 

Ingen flekker , Ingen rester,  bare  noe  livserfaring  som kan komme godt med.

Kanskje kan du konkretisere hva du mener med livserfaring, og kan komme godt med senere  ?.    Kanskje reise rundt og holde knullekurs for menn ?

 

 

Endret av Anonym Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

takk for svar.  det er fint å høre at det er flere som også mener jeg ikke skal angre. regnet jo med det og jeg har aldri angret på dette før før han kom inn i bilde og skulle pirke på det. 
det er vanskelig å gå fra han da jeg har blitt såpass glad i han. men jeg vet jo at det er det beste da han presser meg ned og får meg til å føle meg liten. det er ikke slik en kjæreste skal være. 

jeg hadde selvtillit før jeg var med han men han har tråkket mye på meg og har nå fått meg til å føle meg mindre vært. og det er ikke sånn det skal være. 

og det at han ene var mørkhudet er han nok opptatt med det med str. jeg får ofte høre om han mørkhud fyren. 

Ikke helt greit det her. 

men nei tviler på at han var jomfru når han møtte meg for å si det sånn. så synes det er feil han skal dømme meg. vi lever tross alt i 2020. greit man har hatt sex med noen man kanskje ikke vil men har ikke da hatt den anger følelsen. 

Anonymkode: 3ad6e...f6f

Kjære ts, du fortjener så mye mer enn dette! Håper du klarer å innse det og dumper ham ❤️

Anonymkode: 5cab2...02f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjære ts, du fortjener så mye mer enn dette! Håper du klarer å innse det og dumper ham ❤️

Anonymkode: 5cab2...02f

 Han har nok dumpet henne forlengst , så det slipper hun å tenke på 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym Bruker skrev:

Ingen flekker , Ingen rester,  bare  noe  livserfaring  som kan komme godt med.

Kanskje kan du konkretisere hva du mener med livserfaring, og kan komme godt med senere  ?.    Kanskje reise rundt og holde knullekurs for menn ?

 

 

Det burde være unødvendig å konkretisere det, men sex er også noe som må læres. Til og med hva man selv liker, trenger og ikke ønsker. Man utvikler seg seksuelt gjennom å ha sex. Flere partnere gir større erfaring med både seg selv og sin egen seksualitet, og med hva andre liker og trenger. Man finner sine preferanser, og grenser, og man lærer seg ulikt, og utvikler seg. 

Joda, man kan gjøre det med en og samme partner også, men ikke i samme bredde, for det er mye man oppdager gjennom ulike partnere man kanskje ikke engang hadde tenkt på med første og eneste, som heller ikke tenkte i de baner. Jeg foretrekker slik, og ikke sånn. Oi kan det gjøres slik også? Jeg var ikke klar over at menn/kvinner... 

Jeg har ikke hatt så mange jeg heller (som ts), men nok til å ha erfart at det er store forskjeller, og hva jeg foretrekker, liker og ikke ønsker. Det var med i min erfaring og livserfaring, så jeg slo meg til ro med en partner jeg visste at jeg var seksuelt kompatibel med. Vi hadde derfor et godt grunnlag for å ha et levende sexliv, tilfredsstillende for begge to. År etter år. Å være seksuelt kompatibel var en faktor i at vi valgte hverandre. 

Uten tidligere erfaring hadde jeg ikke engang visst det, at dette er en viktig faktor, hvor det er store ulikheter. Man kan selvfølgelig ha flaks og tidlig finne en man har et tilfredsstillende sexliv med, men uten annen erfaring vet man egentlig ikke hvor ulikt mye kan være. Om det kunne være mye bedre med andre. 

Det er jo kanskje akkurat det noen menn frykter. At de skal bli "veid og funnet for lett", men har man seksuell erfaring, har lært hva man liker og ikke, er det lite sannsynlig at man slår seg til ro med en man ikke synes strekker til seksuelt.

Det er også en fare for at nysgjerrigheten på hvordan det er med andre kan bli for sterk til å ikke ville teste det ut senere, om man ikke fikk ulik erfaring før man slo seg til ro. 

Jeg har vært trofast hele dette forholdet, for jeg vet hva jeg har, også i sammenligning med andre. VET at vi passer sammen slik. Vet at jeg passer ham, og han meg, og at det skal noe til å finne like god match. 

Det samme kan ikke sies om en jeg kjenner som giftet seg ung, med første. Den erfaringen hentet hun senere, da nysgjerrigheten på det vokste. At mannen da viste seg å ikke nå opp til senere erfaringer har ikke akkurat styrket forholdet. 

Nå er ikke alle som har erfaring fra før trofaste, og ikke alle uten tidligere erfaring utro, det er ikke det jeg vil si, men også sex læres. Man kan det ikke godt i det man begynner å ha sex. 

Nå var ikke jeg så uheldig med min første, men hadde andremann vært første, og varig, og jeg ikke visste bedre, da hadde han så definitivt kunne vært en av de menn som klager på aldri sex, for min seksualitet hadde ikke overlevd lenge med ham. Vi passet ikke sammen slik! 

Takk og pris for at jeg visste at det kunne være bedre! Takk og pris også for at jeg og min kjære har erfaring nok begge to til å vite at vi passer sammen. Det styrker vårt forhold. 

Begynte du med sex fullt opplært i hvordan sex helst skal og kan være? Du visste alt om egne preferanser og hva alle av det motsatte kjønn (eventuelt samme om du er homofil) liker og misliker? Isåfall er du ganske så unik.

Jeg lærte og utviklet meg iallefall. De fleste gjør det. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonym Bruker
1 time siden, Trolltunge skrev:

Det burde være unødvendig å konkretisere det, men sex er også noe som må læres. Til og med hva man selv liker, trenger og ikke ønsker. Man utvikler seg seksuelt gjennom å ha sex. Flere partnere gir større erfaring med både seg selv og sin egen seksualitet, og med hva andre liker og trenger. Man finner sine preferanser, og grenser, og man lærer seg ulikt, og utvikler seg. 

Joda, man kan gjøre det med en og samme partner også, men ikke i samme bredde, for det er mye man oppdager gjennom ulike partnere man kanskje ikke engang hadde tenkt på med første og eneste, som heller ikke tenkte i de baner. Jeg foretrekker slik, og ikke sånn. Oi kan det gjøres slik også? Jeg var ikke klar over at menn/kvinner... 

Jeg har ikke hatt så mange jeg heller (som ts), men nok til å ha erfart at det er store forskjeller, og hva jeg foretrekker, liker og ikke ønsker. Det var med i min erfaring og livserfaring, så jeg slo meg til ro med en partner jeg visste at jeg var seksuelt kompatibel med. Vi hadde derfor et godt grunnlag for å ha et levende sexliv, tilfredsstillende for begge to. År etter år. Å være seksuelt kompatibel var en faktor i at vi valgte hverandre. 

Uten tidligere erfaring hadde jeg ikke engang visst det, at dette er en viktig faktor, hvor det er store ulikheter. Man kan selvfølgelig ha flaks og tidlig finne en man har et tilfredsstillende sexliv med, men uten annen erfaring vet man egentlig ikke hvor ulikt mye kan være. Om det kunne være mye bedre med andre. 

Det er jo kanskje akkurat det noen menn frykter. At de skal bli "veid og funnet for lett", men har man seksuell erfaring, har lært hva man liker og ikke, er det lite sannsynlig at man slår seg til ro med en man ikke synes strekker til seksuelt.

Det er også en fare for at nysgjerrigheten på hvordan det er med andre kan bli for sterk til å ikke ville teste det ut senere, om man ikke fikk ulik erfaring før man slo seg til ro. 

Jeg har vært trofast hele dette forholdet, for jeg vet hva jeg har, også i sammenligning med andre. VET at vi passer sammen slik. Vet at jeg passer ham, og han meg, og at det skal noe til å finne like god match. 

Det samme kan ikke sies om en jeg kjenner som giftet seg ung, med første. Den erfaringen hentet hun senere, da nysgjerrigheten på det vokste. At mannen da viste seg å ikke nå opp til senere erfaringer har ikke akkurat styrket forholdet. 

Nå er ikke alle som har erfaring fra før trofaste, og ikke alle uten tidligere erfaring utro, det er ikke det jeg vil si, men også sex læres. Man kan det ikke godt i det man begynner å ha sex. 

Nå var ikke jeg så uheldig med min første, men hadde andremann vært første, og varig, og jeg ikke visste bedre, da hadde han så definitivt kunne vært en av de menn som klager på aldri sex, for min seksualitet hadde ikke overlevd lenge med ham. Vi passet ikke sammen slik! 

Takk og pris for at jeg visste at det kunne være bedre! Takk og pris også for at jeg og min kjære har erfaring nok begge to til å vite at vi passer sammen. Det styrker vårt forhold. 

Begynte du med sex fullt opplært i hvordan sex helst skal og kan være? Du visste alt om egne preferanser og hva alle av det motsatte kjønn (eventuelt samme om du er homofil) liker og misliker? Isåfall er du ganske så unik.

Jeg lærte og utviklet meg iallefall. De fleste gjør det. 

Da så ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ønsker en jomfru så får han finne seg en jomfru i stedet for å plage deg!

Du har lov til å kose deg uten å skulle få pepper etterpå. Er han selv jomfru siden han har så store problemer med at du har levd før han kom inn i bildet?

Fysj for en type! Gjør deg selv den tjenesten å ikke angre på en dritt! Han bør heller se seg heldig at du i det heletatt gidder bruke tid på han. Tydeligvis er du ikke upopulær. ;)

Anonymkode: 016bd...4b2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg er snart 30 år og har hatt sex med 11 stk. 2 ons, 1 fast person i to år, kjæresten min 1 år og de andre har jeg hatt sex med 2-3 ganger.

Etter jeg fikk meg kjæreste så har han påpekt at han synes det er ekkelt å tenke på at jeg har hatt sex med de. Jeg har aldri ville sagt hvem men han har vært så nysgjerrig og snoket seg til å vite hvem (altså å gå inn på mobilen min og sett på ting jeg ikke hadde slettet for mange år siden).

Jeg har aldri angret før på hvem jeg har hatt sex med men nå har han fått meg til å angre. Han har spesielt hengt seg opp i som er mørkhudet som jeg hadde med meg i 2015. Det synes han er forkastelig. Jeg har ikke angrer før som sagt men nå angrer jeg helt sykt og klarer ikke å stoppe å tenke på det. 

har dere selv opplevd dette og er det noe jeg kan gjøre for å bli kvitt den anger følelsen? 

Anonymkode: 3ad6e...f6f

Fyller 28 til helgen og har hatt like mange partnere som deg. Jeg skjønner ikke hvorfor det er så feil? Drit i den patetiske og usympatiske kjæresten din, han får skjerpe seg eller så er han ikke noe å samle på. Altså hva er greia med at folk går inn i tlfen til partnerne sine og snoker og bestemmer over livene deres? Hadde aldri funnet meg i sånn oppførsel! Nei jeg har aldri opplevd at noen av mine ekser eller menn jeg holder på med spør om partnere og mener jeg er ekkel eller burde angre. Wtf?! Steinalder psykopat må du ha funnet deg. 

Anonymkode: 9e8f3...3a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym Bruker skrev:

 Han har nok dumpet henne forlengst , så det slipper hun å tenke på 😃

Da hadde jo ikke dette blitt en tråd.

1 time siden, Anonym Bruker skrev:

Så du hadde 11 sexualpartnere før du endeleg følte du hadde nok erfaring ?.   

Eventuelt før hun fant en å roe seg ned med. 

Selv denne partneren ble feil, ikke alle finne rett partner på første eller tredje forsøk. 

Skjerp deg. 

Anonymkode: 5390a...a3c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Så du hadde 11 sexualpartnere før du endeleg følte du hadde nok erfaring ?.   

Antar denne var til meg. Jeg skrevet ingenting om antall, jeg skrev at jeg ikke har hatt mange, som ts. 11 er ikke mange i dagens samfunn. 

Jeg har aldri skrevet antall her på kg, for synes egentlig ikke at noen har noe med det. Kanskje også fordi jeg irriterer meg litt over at jeg er en som ble påvirket av alt dette med at vi kvinner måtte passe oss for å ikke være horer, løse, lett på tråden, og alt den dritten kvinners seksualitet må overleve.

Jeg skal være ærlig, jeg skammer meg ikke over antallet jeg HAR hatt sex med, jeg skammer meg over hvor mange år jeg adopterte synet på at vi kvinner må passe oss for å få stempel som løse, og at jeg ikke våget å bryte fri fra dette. Hvordan dette begrenset og bekymret meg. Hvordan jeg talte, og passet på, for å ikke få stempel. 

Jeg brøt løs fra dette da jeg var 26 år. Endelig! Forsto at vår seksualitet også er fri, og noe bra. Ikke noe vi skal skamme oss over, men glede oss over. Nyte og utforske. Dyrke. Til vår og menns glede. Uten skam. 

Kall det gjerne skjebnens ironi, men første mann jeg traff som frigjort fra slike lenker ble min ektemann. Ikke fordi så eller så var "nok erfaring", men fordi han viste seg å være den store kjærligheten.

Så kort ble min tid som frigjort kvinne, og nei jeg verken angrer på eller skammer meg over dem jeg hadde sex med. Jeg angrer på og skammer meg over hvor påvirket jeg var av de lenker og krav som så urimelig settes på kvinnelig seksualitet. Noe som skal være til glede pådyttes så mye skam. 

DET er skammelig! Og skadelig, ødeleggende og egentlig flaut for oss moderne og opplyste mennesker. Likevel lever det i beste velgående. Hos deg for eksempel. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg må tenke igjennom om det er noe jeg kan leve med. Vil han fortsette å være sånn? Vil han stole på meg eller vil han alltid være usikker på meg.

Han er kontrollerende, og det vil bare bli verre. Det høres også ut som han har gjort andre ting mot deg.

Kom deg unna nå før det blir enda verre - før han får enda mer kontroll over deg.

Igjen, han vil ikke bli bedre. Han er den han er. Og det vil kommer mer og mer frem etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...