Gå til innhold

Noen som har klart å miste 15-20 kg her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Startet på Ritalin pga ADD i oktober. Pga nedsatt matlyst gikk jeg ned 22 kg til Jul. Gikk i loff/knekkebrød 1-2 ganger daglig og vanlig middag nesten hver dag..

Anonymkode: 60dcd...33b

Kan også legge til at jeg spiser burger King, tale away pizza osv i snitt 2-3 ganger i uka pga latskap.. ellers sitter jeg bare på ræva dagen lang.  Gikk fra ca 85 til 63, og har lagt rundt der siden jul

Anonymkode: 60dcd...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan også legge til at jeg spiser burger King, tale away pizza osv i snitt 2-3 ganger i uka pga latskap.. ellers sitter jeg bare på ræva dagen lang.  Gikk fra ca 85 til 63, og har lagt rundt der siden jul

Anonymkode: 60dcd...33b

Spiller egentlig ingen rolle hva slags mat man spiser, men hvor mange kalorier man spiser og hvor mange man bruker. Kan godt spise en burger til rundt 500 kcal, ligge i senga resten av dagen og gå ganske solid ned i vekt. Kan også spise bananer til 3000 kcal, jogge i 30 min og gå opp i vekt. For å sette ting litt på spissen. 

Anonymkode: 35d63...9e8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned fra 97kg til 73kg på 10mnd. 15 av kiloene gikk jeg ned de første 5mnd. 
Nå har jeg vært litt på kjøret matmessig, så har de siste tre månedene gått opp og ned 4kg, men planen er å etterhvert gå ned til 67kg i løpet av 2020. 

Anonymkode: 72286...b3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, har gått ned over 80 kg, riktignok over et tidsrom på litt over fem år. Vet ikke om det teller. ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knekkebrøddietten Masse rå grønnsaker og gikk tur 2 ganger hver dag. Lykke til. 

Anonymkode: c9d9f...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg veide 88 kg gikk jeg ned 10 kg på akkurat 1 mnd. Trente i flere timer om dagen og veide ALL mat. Sørget for å få i meg nok proteiner for å ikke miste for mye muskelmasse. Er 165 cm høy så det er nok mye tøffere å gå ned fra 70-tallet til 60-tallet.

Nå tok jeg meg sammen igjen og har gått ned 4 kg på 2 uker. Vil tro det meste er vann, men merker forskjell på kroppen. Jeg trener i mange, mange timer om dagen. 

Anonymkode: 95ecc...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finn vedlikeholds kalorier å spis 500 kcal mindre i 6-8 uker...  Spis så vedlikehold kalorier 14 dagers tid slik at forbrenningen ikke blir nedjuster så gjenta prosessen med 500 kalorier under vedlikehold i 6-8 uker.

Anonymkode: 9e5d0...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for diskusjon rundt daglig matinntak under 1500 kcal. 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har gått ned 19 kilo ca, men har brukt 9 mnd ca. Brukte 6 mnd på de første 10 ca og ca 3 mnd på de siste 9. Skal ned 5-8 kilo til før juli 🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! På Eurodiet, var overraskende lett når maten kom i posten, får på en måte «servert» det man kan spise, ble mye enklere å forholde seg til enn når man skal finne oppskrifter på egenhånd 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, gikk en periode opp 18 kg. Jeg kuttet ut snop, åt mandariner når jeg ble snooesyk, gikk en time tur hver dag, åt vanlig mat ellers i mindre porsjoner, drakk mye vann. Gikk ned etpar kg hver måned. Jojo effekt er bare tull. 

Anonymkode: 5c899...b88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jepp, gikk en periode opp 18 kg. Jeg kuttet ut snop, åt mandariner når jeg ble snooesyk, gikk en time tur hver dag, åt vanlig mat ellers i mindre porsjoner, drakk mye vann. Gikk ned etpar kg hver måned. Jojo effekt er bare tull. 

Anonymkode: 5c899...b88

De atten kg var borte etter ca ett år. Går fortsatt turer. 

Anonymkode: 5c899...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk ned rundt 20 kg. fra slutten av juni til begynnelsen av desember. I snitt hadde jeg et vekttap på 1.kg i uka i den perioden når jeg tar bort slankepausene (ferie osv.). Spiste det jeg ville, men telte kalorier og gikk en del tur. Ingen mat som var fy-fy, men passet på mengdene. Når snøen kom i slutten av oktober begynte jeg å gå på ski. Etter en slankepause i jula har jeg nå gått ned 10 kg til med samme metode. Det går litt saktere nå når det ikke er like mye å ta av. Kalorier inn vs. kalorier ut har vært nøkkelen for meg. Det er jo litt viktig å understreke at jeg hadde en BMI på over 40 når jeg startet. Var med andre ord ekstremt overvektig. Skulle jeg med det utgangspunktet jeg har nå gått ned 15 kg. de neste 4 mnd., så hadde det jo vært snakk om spiseforstyrrelse. 

Anonymkode: c2b25...22d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ned 16 kg fra april-juli i fjor, så er fullt mulig. 

Telte kcal, brukte myfitnesspal, unnet meg litt sjokolade hver lørdag, spiste krom hver dag, og det funket fett 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ned 16 fra juni til desember. Kostholdsplan og trening. 

Anonymkode: e7758...612

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...