Gå til innhold

Noe du i ettertid oversåg når du innledet forholdet til din partner ?


Gjest Anonym Bruker

Anbefalte innlegg

Alt skal alltid handle om han, takler ikke at andre får oppmerksomhet. Hvis noen snakker, snakket han alltid høyest. Og han er veldig frekk mot meg i fylla og slår opp med meg hele tiden da. Han var ikke sånn det første halvåret vi var i lag 😕 

Anonymkode: a2804...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 hours ago, AnonymBruker said:

Jises, tar dere hva som helst her inne eller? Virker nesten sånn. Jeg har ikke vært i nærheten av sånne menn. Hvor finner dere de liksom 😂 alt det du nevner der er no go for meg fra første stund. Ingen oppegående kvinne med standarder er sammen med en alkis i ti år som krever og ser på sex som en plikt og ikke kjærlighet og noe spesielt mellom dere 🙄 må være fælt å bli sett på som et objekt og ikke en kvinne man elsker.

Anonymkode: 9fd6c...dd6

Tro meg. Hadde du møtt ham hadde du aldri i verden trodd han var sånn. Han fremstår som verdens mest sympatisk fyr ovenfor andre.

(Og de første 5-6 årene var det helt greit med sex hver dag, vi var stormende forelsket i mange, mange år ;)).

Men ja: tar kritikken til meg. Svakt og dumt av meg å holde ut så lenge. Aldri igjen.

Anonymkode: 4d4c5...ce8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overså vel med vilje at han behandlet alle andre jenter mye penere enn meg. Jeg fikk kjeft så øra flagra hvis jeg glemte å kjøpe noe på butikken, mens hvis han glemte noe (typ en bursdag, en viktig avtale) var det en menneskelig glipp som kan skje alle. 
 

Han snylta på meg og levde på meg for at han selv skulle kunne leve rikmannsdrømmen uten jobb, med tesla og å sjenke små jenter i bilen.. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...