Gå til innhold

Ny kjæreste med nordsjøturnus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere andre som har kjærester som jobber sånn, hvordan takler dere dette?

Han går 4-4 så det er fire uker med sex hver dag, så 4 uker i sølibat. Sove alene, lage mat til én plutselig.

Også er jeg redd for å gå tilbake til start når han kommer hjem igjen. At det føles fremmed og uvant.

Noen tips?

Anonymkode: e4bcf...f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min bestevenninnes mann jobber på plattform (2 uker på, 4 av). Husker hun syntes det var tøft i starten, men etter som årene har gått virker det som at hun har satt mer pris på det. Holder mer på spenningen i forholdet, og man får samtidig mye egentid til å pleie egne hobbyer. Tror selv jeg ville likt det, særlig om det ikke er barn i bildet.

Anonymkode: cc099...ede

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg selv jobber på båt, eneste kvinne ombord. 4-ukers turnus. For meg hadde ikke forholdet til min mann vært det samme om jeg jobbet på land. Vi får kjenne på savnet etter hverandre og "forelsker" oss på nytt når jeg går på fri. Får faktisk sommerfugler i magen når det nærmer seg fritur. Men det er tøft, bruker å si at det er en egen livsstil, det er ikke for alle. Mitt tips er send daglige meldinger dersom det er mulig og ring ofte. Mange har faktisk litt godt av å savne hverandre, det kan styrke forholdet 👍 og de første dagene med sex er mindblowing! 

Anonymkode: 4bd55...abe

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har samboer som jobber sånn, og vi er veldig fornøyd med det. Jeg digger det faktisk. Som nevnt så rekker man å savne hverandre, får tid til egne hobbyer og venner. 

Daglig kontakt, omså bare noen meldinger gjennom dagen hjelper veldig på savnet, og det å oppdatere hverandre på små hverdagslige ting synes jeg er greit, da blir det ikke så mye å oppdatere hverandre på når dere ses igjen. 

Jeg bruker gjerne en dag eller to på å bli vant til å være alene igjen, men ofte så har jeg prosjekter jeg kan holde på med når han er på jobb, og da blir det litt enklere. Men det samme gjelder når hn kommer hjem, da må vi bli litt vant til hverandre igjen. Synes bare det er spennende og koselig da 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klage klage klage.. Han må tjene fett med penger. Bare slapp av gi mannen kos når han er der. Når han ikke er der så finn en erstatter. Færdig da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke bo sammen i samme hus hvis det er spenningen i forholdet man vil opprettholde. 😄 

Anonymkode: 1b352...f4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man trenger ikke bo sammen i samme hus hvis det er spenningen i forholdet man vil opprettholde. 😄 

Anonymkode: 1b352...f4e

Flere og flere er da også særboere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...