Gå til innhold

Tips ang seriøse nettbutikker for hudpleie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

I disse tider hvor mange parfymerier er stengt, hvilke nettbutikker kan en handle hos som er seriøse? Jeg kjenner bare til «Bli vakker»... 

Tar gjerne også i mot tips om nettbutikker som selger god hårpleie, fx Oribe og Shu uemura, nå mens frisøren er vanskelig tilgjengelig.

Anonymkode: 36e04...f7c

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lyko.no og hudpleieklinikken.no

Anonymkode: 3f90e...f07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.Beths.no - greit utvalg og fører mange kjente merker og bra produkter. Handlet derfra et par ganger. 

www.Kochparfymeri.no - fører linjer som er vanskelig å finne andre steder, kjente merker og bra produkter. Handler derfra ved noen anledninger. 

www.lyko.no - billigst av alle prisjakt tester og kjempestort utvalg. Her handler jeg mest fra. 

Fraråder å støtte blivakker.no. Eieren er i mot abort og ikke kvinnevennlig, helt sykt at han tjener millioner på kvinner. 

Les mere her:

https://www.nrk.no/kultur/pavirkere-oppfordrer-til-boikott-av-nettsteder-1.14707560

Ellers er blush og eleven gode forslag, men syntes personlig at skincity og kicks er veldig overpriset så jeg finner alltid det jeg leter etter billigere hos andre kjeder. 

Endret av Helena0102
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler ikke hos blivakker.

Lyko.no

Kicks.no

Jeg bruker også utenlandske sider som Cult Beauty, feelunique og lookfantastic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Scherbatsky skrev:

Jeg handler ikke hos blivakker.

Lyko.no

Kicks.no

Jeg bruker også utenlandske sider som Cult Beauty, feelunique og lookfantastic.

Nå er det vel toll på de utenlandske?

Anonymkode: acb7a...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beautybay liker jeg😊 Bra utvalg i alle prisklasser

Anonymkode: 76420...6b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Helena0102 skrev:

www.Beths.no - greit utvalg og fører mange kjente merker og bra produkter. Handlet derfra et par ganger. 

www.Kochparfymeri.no - fører linjer som er vanskelig å finne andre steder, kjente merker og bra produkter. Handler derfra ved noen anledninger. 

www.lyko.no - billigst av alle prisjakt tester og kjempestort utvalg. Her handler jeg mest fra. 

Fraråder å støtte blivakker.no. Eieren er i mot abort og ikke kvinnevennlig, helt sykt at han tjener millioner på kvinner. 

Les mere her:

https://www.nrk.no/kultur/pavirkere-oppfordrer-til-boikott-av-nettsteder-1.14707560

Ellers er blush og eleven gode forslag, men syntes personlig at skincity og kicks er veldig overpriset så jeg finner alltid det jeg leter etter billigere hos andre kjeder. 

Hvis mann er medlem får mann ofte personlige tilbud (hvertfall i kicks) jevnlig. Jeg handler mye her, men sjelden til full pris. Venter til de f.eks. har kampanjer (de har nettopp hatt 20% på foundation og nå 20% på fuktighetskrem, eller 25 % på en hel serie). Ellers får en relativt ofte personlige tilbud som 25% på en valgfri vare og i tillegg bonussjekker på 50 kr etter hvor mye du handler. Skincity er det lenge siden jeg handlet på, men de har også ofte kampanjer. Er veldig fornøyd med disse butikkene, og handler ofte her! Fraktfri levering rett hjem i postkassa er også et pluss😊.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://butikk.littleblackbrush.no
Virkelig fantastiske produkter fra WellU som gir en effekt jeg ikke har sett liknende til! Denne nettsiden er eneste i Norge som fører dette merket, og hun som driver salongen og nettbutikken er verdens mest omtenksomme hyggelige! 😻 Anbefales på det sterkeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler www.blivakker.no

Fraktfritt, billig og stort utvalg. Rask levering og føles godt å støtte en norsk butikk! 😍

Anonymkode: 4a0b7...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...