Gå til innhold

Det må jo være noe juks på Idol... han ene kan jo ikke synge!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har stusset veldig på at han ene på Idol (Aniston) treffer mange feil noter, jeg synes rett og slett det er ganske dårlig til tider.. Hvordan kan han ikke bli stemt ut når han til tider treffer så surt på tonene? Jeg mistenker at det er noe juks med stemmene. Hva tror dere?

Anonymkode: 6d83d...892

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg har stusset veldig på at han ene på Idol (Aniston) treffer mange feil noter, jeg synes rett og slett det er ganske dårlig til tider.. Hvordan kan han ikke bli stemt ut når han til tider treffer så surt på tonene? Jeg mistenker at det er noe juks med stemmene. Hva tror dere?

Anonymkode: 6d83d...892

Tuller du? Han synger jo så fint, selvom han bommer til tider! Men stemmen som han har, er unik!

Anonymkode: 3f086...675

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes kun to av dem kunne synge, resten var bare jævlig. Surt, treffer ikke toner etc. Men det er nå min smak. Regner med stemmene er korrekte, men at det norske folk ikke ser talentet, men utseende og dømmer deretter

Anonymkode: 8a0b7...d87

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de som røk ut litt tidligere sitter stadig vekk hjemme hos oss og spiller og synger, jeg vet at vedkommende er råflink men settingen på idolopptreden gjorde at det ikke gikk veien, det er mer som skjer enn det seerene får se på TV. Idol er også en greie der deltageren selv må sørge for alt, det er ikke opplegg med proff hjelp som f.eks the voice osv. Egentlig er idol ganske ræva.

Anonymkode: ba35d...dee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Tuller du? Han synger jo så fint, selvom han bommer til tider! Men stemmen som han har, er unik!

Anonymkode: 3f086...675

Han synger IKKE fint. Gi han 2-3 år så kanskje. Men ikke nå, treffer ingen toner og synger bare surt

Anonymkode: 8a0b7...d87

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en idol-konkurranse. Ikke en sangkonkurranse.

Anonymkode: ebcba...dc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er i stemmeskiftet, noe som høres. Utenom det er han utrolig sjarmerende, noe som nok har innvirkning på antall stemmer.

Anonymkode: e17b4...11f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, har går videre kun på sjarm. Syns han har truffet godt et par ganger i løpet av konkurransen, men er på langt nær den beste der inne. Veldig skjønn gutt da, men ikke god nok for Idol syns jeg. Heier på Bendik, Anna Anita og Mari! 🙌🏻

Anonymkode: 19f38...d41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.3.2020 den 9.44, AnonymBruker skrev:

En av de som røk ut litt tidligere sitter stadig vekk hjemme hos oss og spiller og synger, jeg vet at vedkommende er råflink men settingen på idolopptreden gjorde at det ikke gikk veien, det er mer som skjer enn det seerene får se på TV. Idol er også en greie der deltageren selv må sørge for alt, det er ikke opplegg med proff hjelp som f.eks the voice osv. Egentlig er idol ganske ræva.

Anonymkode: ba35d...dee

Har hørt det motsatte men at Idol produksjonen ikke på langt nær er den samme som tidligere pga corona.
Bra at de klarer å få gjennomført tv sendingene synes jeg da.
Det er mange flinke Idol deltagere i historien som har røket ut for tidlig bare fordi i enkelte tilfeller har en deltager vært veldig flink og da har publikum tenkt at vedkommende går videre uansett så da stemmer jeg på en annen.(feks Maria Haukaas Storeng)
Er to som skiller seg ut nemlig Anna Anita og Mari.

Anonymkode: e7888...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/31/2020 at 9:41 AM, AnonymBruker said:

Hei!

Jeg har stusset veldig på at han ene på Idol (Aniston) treffer mange feil noter, jeg synes rett og slett det er ganske dårlig til tider.. Hvordan kan han ikke bli stemt ut når han til tider treffer så surt på tonene? Jeg mistenker at det er noe juks med stemmene. Hva tror dere?

Anonymkode: 6d83d...892

Klarer du å synge bedre selv?

Om ikke så har du ingen rett til å kritisere..

Anonymkode: 677ee...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klarer du å synge bedre selv?

Om ikke så har du ingen rett til å kritisere..

Anonymkode: 677ee...4a2

Med andre ord så er det altså en forutsetning at man er kokk for å ha lov til å ha meninger om mat? At man er filmregissør før man uttaler seg om man synes en film er bra eller dårlig? Det er kun forfattere som kan uttale seg om sine synspunkter rundt en bok? Og altså, hvis du ikke selv synger like klokkerent som Sissel Kyrkjebø, så har du ikke lov til å IKKE synes at hun synger fint...:sjenert:

Anonymkode: 048cd...763

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal jo finne noen som kan bli gode. De velger ikke folk som allerede er gode. Hadde du sett første audition så sa de at han har stort potensial, det har han fortsatt. Men han er ikke ferdig enda.

Anonymkode: 9ca13...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er bare et barn. Gi han 2-3 år

Anonymkode: 3d961...868

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre gode! Anna Anita, Mari og Bendik 😀

Anonymkode: 21441...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er enig med deg. Utrolig skjønn gutt, men han synger gjennomgående surt, og har ikke kontroll. Han går videre på grunn av sjarm, noe han har masse av ☺️ Men jeg er av dem som synes at det å synge rent er et minstekrav i en sangkonkurranse (selv om idol først og fremst ikke handler om sangteknikk og talent). 

Anonymkode: abc27...df1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 22.4.2020 den 10.22, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig med deg. Utrolig skjønn gutt, men han synger gjennomgående surt, og har ikke kontroll. Han går videre på grunn av sjarm, noe han har masse av ☺️ Men jeg er av dem som synes at det å synge rent er et minstekrav i en sangkonkurranse (selv om idol først og fremst ikke handler om sangteknikk og talent). 

Anonymkode: abc27...df1

Det er ingen tvil om at han i utgangspunktet er veldig god sangteknisk, men stemmeskiftet ødelegger mye for ham.

https://www.tv2.no/v/1460312/

Anonymkode: 1a22b...c55

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det burde være en aldersgrense blant deltagerne. Når dem går videre i idol uten å ha vært igjennom det nødvendige stemmeskiftet er jo bare tull. Når dem kommer ut av stemmeskifte så er det jo ikke sikkert at dem kan synge like fint mer! 

La barn være barn, og la potensielle idoler kjempe om å vinne idol. 

Anonymkode: ef681...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...