Gå til innhold

Når på dagen startet fødselen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når på dagen merket du at tiden var kommet/riene startet/vannet gikk?😊

Anonymkode: dcea7...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Midt på svarte natta, de svake riene ble med i drømmen min og når jeg våknet var de for ille til å sove på. Klokka var halv 06. Hadde ikke sovet godt som noen mener på man gjør før fødsel... 

Anonymkode: fc076...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannet gikk på kvelden, riene bygde seg opp igjennom natten og fødselen skjedde sent på formiddagen. 

Anonymkode: 89d75...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rier begynte ettermiddag, tok seg opp utover kvelden, de tok vannet mitt etterhvert, fikk epidural som bremsa det, og så fødte jeg på formiddagen.

Anonymkode: 13ed3...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at det var rier da, for det var bare dunkende, smertefulle ryggsmerter i korsryggen, men jeg våknet av det klokken åtte en lørdags morgen. Vedvarte med ujevne mellomrom gjennom dagen. Fødte så kl halv ni på kvelden ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første fødsel gikk vannet kl 01 på natten, men riene begynte ikke før i 20 tiden neste kveld. Andre fødsel startet på ettermiddagen med kynnere som ble regelmessige. Barnet kom den natten. 

Anonymkode: 44a01...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begge mine fødsler startet med rier halv fire/fire på natten. Første født femten timer senere, andre født atten timer senere. 

Anonymkode: a82ab...ad6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet med at vannet gikk ved 05 tiden på morgenen. Riene begynte kl 1 natta etter.

Anonymkode: 3f2ce...dde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl 6 på morgenen var noe i ferd med å skje. Fra kl 10 var jeg i aktiv fødsel og før kl 14 var han ute. 

Anonymkode: 0c639...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 av 3 fødsler startet på natta.  En med vannavgang, og en med rier, så vannavgang. Fødsel nr 2 startet med vannavgang på butikken en ettermiddag. 

Anonymkode: ba987...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riene startet veldig svakt i 5-tiden. Såpass svakt at jeg kunne sove videre noen timer. Kl 14 var riene så tette at vi drog på sykehuset. Hadde da 6 cm åpning. Baby var ute kl 19.

Anonymkode: 63e9e...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannet gikk helt ut av det blå kl 17.30

Anonymkode: 42275...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstemann startet med vannavgang kl 04. Ute kl 20 samme dag.

Med nr to hadde jeg hatt maserier flere kvelder på rad. Våknet i firetiden og skjønte at de aldri hadde gitt seg og var blitt skikkelige rier. Ute fire timer senere.

Anonymkode: 14bcb...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg våknet om morgenen begge gangene (vannavgang). 

Anonymkode: 689d5...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 04 på morgenen vannavgang

Ca 2230 vannavgang

Ca 20.00 rier

Anonymkode: 57e8f...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første fødsel startet på dagtid med regelmessige kynnere, de vonde riene kom ikke før ca kl 01 samme natt. 15 timer senere kom baby.

Andre fødsel startet litt før tolv på natta med vonde rier, 2 timer senere kom baby😅

Tredje fødsel startet med vannavgang halv sju på morgenen, riene startet samme formiddag og fødselen tok ca 5 timer. 

Anonymkode: e6baf...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vannet begynte å lekke halv 3 på natten, kort tid etterpå fikk jeg rier - men ikke så ille, for jeg sov til 10 på morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge startet med plutselige rier på kvelden. Kl 21 første gang og kl 19 andre gang. Fødte i underkant av 5 timer senere begge ganger.

Anonymkode: 514e3...f3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...