AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #1 Del Skrevet 30. mars 2020 Hender i ny og ne at jeg orker å se på hopprenn. Altså jeg bryr meg ikke så fryktelig mye. Men gikk meg forbi å se noen som hoppet i klassisk stil i en hoppbakke like ved her jeg bor og ergo så jeg litt på nettet etterpå. Jada, de hopper nok litt kortere, men samtidig ser det mye mere classy ut og mere risky. Tror faktisk hoppsporten hadde vært tjent med å ha klassiske hopprenn. Vanlig hopp er nesten litt kjedelig å bare se på. Er jeg inne på noe her? Anonymkode: ade46...8df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #2 Del Skrevet 31. mars 2020 Jeg tenker at enhver sport har godt av variasjon. Hopprenn blir det samme hver gang. Bakkene blir likere og likere, hopperne blir jevnere og jevnere. Hadde vært interessant om de hadde to stilarter som langrenn. Problemet er vel økonomisk. Der langrenn kan bruke det samme (relativt billige) løypenettet til begge stilarter, hadde klassisk hopp krevd egne, mye brattere bakker. Anonymkode: 3110e...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå