Gå til innhold

Norske kvinner må skjerpe seg hvis de skal få en god mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 30.3.2020 den 11.47, AnonymBruker skrev:

Naboen min fra Kenya er gift med en nordmann. Hun sier at mannen får servert middag når han kommer hjem fra jobb. Også får han respekt og anerkjennelse. Hun skryter ofte av han og mener at oss andre norske kvinner tar våre menn for gitt. Hun sier at norske kvinner er sjefete, masete og nærmest gir bort mannen sin til utenlandske kvinner. Jeg er født og oppvokst i Norge, men har opprinnelse fra et arabisk land. 
 

Har naboen min et poeng? Selv forventer jeg likestilling. Respekt må gå begge veier. 

Anonymkode: ee7e4...82b

Jeg vet ikke om det er et utbredt fenomen at kvinner eller mennikke har respekt for partneren sin i Norge. Har heldigvis ikke opplevd så mye sånt selv. Nå jobber både jeg og min kjære 100 prosent. Av og til lager jeg middag, av og til han og av og til lager vi mat sammen. Vi elsker begge å varte hverandre opp med små og store ting i hverdagen. Et forhold bygget på gjensidig respekt, kjærlighet og nærhet er temmelig fint! 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 30.3.2020 den 11.47, AnonymBruker skrev:

Naboen min fra Kenya er gift med en nordmann. Hun sier at mannen får servert middag når han kommer hjem fra jobb. Også får han respekt og anerkjennelse. Hun skryter ofte av han og mener at oss andre norske kvinner tar våre menn for gitt. Hun sier at norske kvinner er sjefete, masete og nærmest gir bort mannen sin til utenlandske kvinner. Jeg er født og oppvokst i Norge, men har opprinnelse fra et arabisk land. 
 

Har naboen min et poeng? Selv forventer jeg likestilling. Respekt må gå begge veier. 

Hun har helt rett! Helt dønn rett. Men problemet er at dette ikke bare gjelder kvinner, det gjelder like mye menn. De er like bortskjemte hele gjengen! Og stikker ved minste motstand. Egoismen råder og det er pokker ta ikke bare kvinnene sin skyld. Dette er en del av hele det vestlige samfunnet. Forskjellen på kvinner og menn er minimale på dette punkt er min påstand.

Det blir bare verre og verre, og dette har pågått i samfunnet siden midten av 1980 tallet! Dette er fakta, men ingen vil innse det. Jeg er ute etter den rette kvinnen som har litt moral og etikk, og hun vil få akkurat det samme tilbake fra meg. Men å finne de er som å lete etter nåla i høystakken :) Akkurat det samme gjelder for kvinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes norske bør skjerpe seg på ONS kulturen.

 

Det er ikke sjarmerende eller noe sånt. Faktisk ekkelt.

 

Sånn virus og smitte blir  til vett dere!

Anonymkode: 80abb...c62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er ikke enig i at det er noe bare kvinner skal jobbe med. Å være dørmatte er i hvert fall ikke løsningen. De kvinnene jeg vet om som er dørmatter og som gjør alt for mannen blir tatt for gitt og utnyttet så jeg tror ikke at det er løsningen.

Jeg tror man må sette pris på hverandre og respektere hverandre, men jeg har ikke hatt så store problemer med å finne gode menn. Nå sjefer ikke jeg eller er masete, men forventer å bli respektert og å gi den respekten tilbake.

Anonymkode: 534da...5a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...