Gå til innhold

Menn som mye deiligere enn dama.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er av den formening at de fleste menn som er heitere enn dama si,er utro på et eller annet tidspunkt.En kompis og et familiemedlem har gjort dette,synes det er så typisk.Alle tror de er familiekjære og hel ved,så vil de bare ha noe pent å k..... for en gangs skyld.Slippe å ta dama i doggy lissm.Hva mener dere?

Anonymkode: 4b53f...64a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Møter få menn som er heite. Mange er greie og søte nok, noen er kjekke, veldig få er så heit at de er heitere enn ei dame. De fleste damer jeg ser er fine. Så dette har jeg null formening om. De utro menn jeg vet om er ikke pene menn. Lukter svette i tillegg.

Anonymkode: 22e84...75d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dummeste jeg har hørt. Er ikke alle som er like overfladisk som du! 

Anonymkode: 8f2d1...c99

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, om utseendet er viktig for disse mennene du snakker om, så hadde de vel ikke giftet seg med en mindre attraktiv dame. Hvorfor gjøre det tungvint for seg selv.

Anonymkode: 6a11b...c27

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, om utseendet er viktig for disse mennene du snakker om, så hadde de vel ikke giftet seg med en mindre attraktiv dame. Hvorfor gjøre det tungvint for seg selv.

Anonymkode: 6a11b...c27

Herlighet,det er jo sikkert mange grunner til at menn blir fanget av uattraktive damer.

Anonymkode: 4b53f...64a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dummeste jeg har hørt. Er ikke alle som er like overfladisk som du! 

Anonymkode: 8f2d1...c99

Loililoia lelelele loila.

Anonymkode: 4b53f...64a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var sammen med en fyr som var MYE kjekkere enn meg. Han var utro ja. Så jo den komme også. Jeg var sammen med han fordi han var en god person, også var han visst kjekk i tillegg. Han mente selv at jeg var altfor pen for han..... Noe som er tull. 

Anonymkode: b13bb...8a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forandrer nok mening den dagen du opplever kjærlighet. Mulig du enten ler eller gremmes over dette innlegget. Hm  Oppdater 😅

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er av den formening at de fleste menn som er heitere enn dama si,er utro på et eller annet tidspunkt.En kompis og et familiemedlem har gjort dette,synes det er så typisk.Alle tror de er familiekjære og hel ved,så vil de bare ha noe pent å k..... for en gangs skyld.Slippe å ta dama i doggy lissm.Hva mener dere?

Anonymkode: 4b53f...64a

Kanskje angrer de på dama si, kanskje synes de hun er fin etter deres smak. 

Det er vel mer det at blant de mennene som ønsker å være utro , har de pene bedre sjans på å dra tilfeldige damer....

Mannen min er drithot og def penere enn meg. Han trener hele tida. Jeg er 0 bekymra for utroskap fordi han er en forutsigbar type som i tillegg synes jeg er spennende. Han er derimot redd for at jeg skal slå opp eller være utro. 

Anonymkode: c91d6...739

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg var sammen med en fyr som var MYE kjekkere enn meg. Han var utro ja. Så jo den komme også. Jeg var sammen med han fordi han var en god person, også var han visst kjekk i tillegg. Han mente selv at jeg var altfor pen for han..... Noe som er tull. 

Anonymkode: b13bb...8a0

Ja han var god han utro fyren din. Kjempegod 😆til å være utro :ironi:

Anonymkode: 2ddf6...b2f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dummeste jeg har hørt. Er ikke alle som er like overfladisk som du! 

Anonymkode: 8f2d1...c99

Vel, mener å ha lest at muligheten til å være utro har stor innvirkning på hvor utro folk er, så at såkalte heite menn er mer utro stemmer nok. Enten kona er hot eller not 🙃

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Menchit skrev:

Vel, mener å ha lest at muligheten til å være utro har stor innvirkning på hvor utro folk er, så at såkalte heite menn er mer utro stemmer nok. Enten kona er hot eller not 🙃

Tror ikke det. Men de som har flere valg alternativer pleier å være det. Har sett både uattraktive menn og kvinner være populære og ha nok valgalternativer, og motsatt. Enten er man en som er i kontakt med følelsene sine, vil ha noe dypt og langvarig og som ser verdi i andre mennesker. Også har vi de som aldri klarer å slå seg til ro eller ser kun verdier i å ha en partner for status og gjerne flere, får det gir boost til et skjørt selv.

Anonymkode: be095...a31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at svært få menn er spesielt deilige bør teorien din innebære at utro menn er en sjelden forekomst.

En annen sak er at mange utro menn oppgir mangel på bekreftelse som årsak. Attraktive mennesker har sjeldent behov for å oppsøke bekreftelse på den måten, de får den uansett. Derfor vil jeg si at det er mer sannsynlig at menn med dårlig selvtillit er utro.

Anonymkode: c79c7...f51

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 hours ago, AnonymBruker said:

Møter få menn som er heite. Mange er greie og søte nok, noen er kjekke, veldig få er så heit at de er heitere enn ei dame. De fleste damer jeg ser er fine

 

1 hour ago, AnonymBruker said:

I og med at svært få menn er spesielt deilige bør teorien din innebære at utro menn er en sjelden forekomst

Jeg slutter aldri å bli forbløffet over at kvinner mener de fleste menn er under snittet attraktive, mens de fleste kvinner er over snittet attraktive 🤔 Ikke rart tinder er helt på styr

Anonymkode: c89db...b56

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lukter svette i tillegg.

Anonymkode: 22e84...75d

Jo heitere, desto mer svette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg slutter aldri å bli forbløffet over at kvinner mener de fleste menn er under snittet attraktive, mens de fleste kvinner er over snittet attraktive 🤔 Ikke rart tinder er helt på styr

Anonymkode: c89db...b56

Helt enig. Er helt fascinerende. Jeg synes det er likt fordelt over kjønn.

Anonymkode: 92740...2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er av den formening at de fleste menn som er heitere enn dama si,er utro på et eller annet tidspunkt.En kompis og et familiemedlem har gjort dette,synes det er så typisk.Alle tror de er familiekjære og hel ved,så vil de bare ha noe pent å k..... for en gangs skyld.Slippe å ta dama i doggy lissm.Hva mener dere?

Anonymkode: 4b53f...64a

Sjeldent jeg har møtt menn som ligger over dama si på skala. Men mulig det er tema hos oss, hvert fall nå som jeg går gravid 😅

Anonymkode: a3a98...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er av den formening at de fleste menn som er heitere enn dama si,er utro på et eller annet tidspunkt.En kompis og et familiemedlem har gjort dette,synes det er så typisk.Alle tror de er familiekjære og hel ved,så vil de bare ha noe pent å k..... for en gangs skyld.Slippe å ta dama i doggy lissm.Hva mener dere?

Anonymkode: 4b53f...64a

Vel, min samboer er en tier, jeg er en toer. Han er helt tussete etter meg og vil helst ha sex 24/7. Til tross for at vi har barn, har vi sex flere ganger om dagen. Han er introvert og er kun på jobb og med familien/på besøk hos sine foreldre og slekt. Ikke kan han være utro på jobb heller, da det er kun menn der. Til og med sekretæren er mann 😁

Anonymkode: 053fc...dac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også erfaring med to ekser, som var utro etter noter. Ingen av dem var spesielt kjekke. 

Anonymkode: 053fc...dac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hele koker ned til moral. Har man ikke tro på at ting henger sammen, så har man verken moral eller sunn fornuft. Man kan ikke lure andre, og man kan til syvende og sist ikke lure seg selv. Dette VET folk som har litt kontakt med seg selv. De som ikke VET det, er det større sannsynlighet for at er utro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...