Gå til innhold

Jeg ser ned på folk som er på Facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Nightcrawler skrev:

Dere kommer til å dø av sjokk når dere oppdager Instagram.

Det har jeg alt. Billige damer som legger ut bilder av rumpa si for å få bekreftelse. Verden i 2020...

Anonymkode: bede9...d62

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det har jeg alt. Billige damer som legger ut bilder av rumpa si for å få bekreftelse. Verden i 2020...

Anonymkode: bede9...d62

Vel, nå er det slik at man i herrens år 2020 kan velge helt fritt hvem man velger å følge på Instagram. Dersom du utelukkende får opp bilder av, for å bruke dine ord, "billige damer som legger ut bilder av rumpa si for å få bekreftelse" anbefaler jeg deg å rydde opp i lista over hvem du følger og heller finne noen kvalitetskontoer. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Litt forskjell på en telefon som kan redde deg i nøden og noe som tilrettelegger for selfies for å få likes av andre.

Anonymkode: bede9...d62

De færreste telefonsamtaler handler om å reddes fra døden. Som regel går det mer ut på å snakke med venner og familie, være i kontakt med kunder, brukere og arbeidsgivere, gjøre avtaler, og finne ut av ting. Facebook er helt topp til alt det der.

Som leder av en frivillig organisasjon, er jeg veldig glad for dette verktøyet; å kontakte samtlige medlemmer per telefon eller post hadde vært et knot uten like. Nettside og epost er bedre, selvsagt, men mulig ludditten TS ikke liker det heller? Skjønt, hun er jo forumbruker, så antar du ikke ser ned på KG-brukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser på dem som sauer rett og slett. Noen som er redde for å skille seg ut og er lite opptatt av viktigheten av personvern og det å ha rettighetene til egne bilder.

Er forresten en kvinne på snart 27 og har aldri hatt Facebook.

Andre med lignende syn?

Anonymkode: bede9...d62

Hva er det med dette stadige behovet enkelte har for å rakke ned på andre mennesker, som liker andre ting enn en selv. Er det usikkerhet, dårlig selvfølelse, behov for å skape et felleskap i et "vi som ikke liker de"! Må da vært andre ting å tenke på her i verden enn hva andre gjør, så lenge de ikke skader noen. 

Anonymkode: 2f1e1...053

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig ønske jeg ikke hadde facebook, men er greit til å holde kontakt med familie de gangene jeg ikke får tak i de på telefonen. Også kan man dele mye erfaringer gjennom gruppene i facebook. Men er helt enig i at jeg helst skulle brukt en annen platform. Er vanskelig å flytte alle over.

Anonymkode: 6a4a0...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, faren min har samme syn. Alltid en fryd når han fyrer seg opp over et medie han liksom skal drite i. Det kalles dømmesyke og er dessverre arvelig. Vokser man opp med dommere så blir man dommer selv. Så sitter han og dømmer fb-folk mens jeg dømmer han for å dømme dem. Innser at jeg tar del i en ganske ekkel uendelighet av å holde på med det der. Holder det ikke helt ut selv. Hvordan holder du ut, Ts, med egen dømmesyke over banale ting? Forsvarer du den alltid, eller innser du at noe av problemet ligger hos deg selv også?

Anonymkode: d7463...fd6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sier mye om noen at de er der. De har behov for å bli sett og legge ut bilder på nettet for bekreftelse, de bryr seg ikke om å beholde rettighetene til bilder eller personvernshensyn. De aller fleste lar også "vennene" sine se hvem de har på kontaktlisten, mange også fremmede som de ikke er venn med. De har også behov for å være en av alle andre som er der og vil ikke skille seg ut.

Anonymkode: bede9...d62

Tror du skal åpne øynene dine og ta av deg dømmehatten og innse at verden ikke er svart hvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg alt. Billige damer som legger ut bilder av rumpa si for å få bekreftelse. Verden i 2020...

Anonymkode: bede9...d62

Hvis du har mange «billige damer som legger ut bilder av rumpa si» i Instagram-feeden din, så er det jo fordi du følger dem. Du kan enkelt slutte med det.

Selv har jeg ingen slike, men anbefaler å følge kontoer som poster om ting man selv er interessert i - om det så er biler, mote, interiør, mat, håndarbeid, fotball, jakt eller noe helt annet. Man velger jo selv hvem man vil følge. Og det er over 150 millioner registrerte brukere der, så det bør jo være noe for en hver smak! 

 

Anonymkode: 66cb5...ccd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvis du har mange «billige damer som legger ut bilder av rumpa si» i Instagram-feeden din, så er det jo fordi du følger dem. Du kan enkelt slutte med det.

Selv har jeg ingen slike, men anbefaler å følge kontoer som poster om ting man selv er interessert i - om det så er biler, mote, interiør, mat, håndarbeid, fotball, jakt eller noe helt annet. Man velger jo selv hvem man vil følge. Og det er over 150 millioner registrerte brukere der, så det bør jo være noe for en hver smak! 

 

Anonymkode: 66cb5...ccd

Jeg tipper TS er en sånn som baserer sitt syn på Facebook og Instagram på fordommer og forumkommentarer fra andre som henne, fremfor reell erfaring med disse tjenestene. Hun er nok som de som hele tiden messer om at "Tinder er bare for ONS". Hun virker jo fullstendig uvitende.

Anonymkode: 58dc3...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...