Gå til innhold

Hva vet Madonna om det som skjer nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og en annen ting corona betyr krone. Mange ting har det navnet slik som den gamle skrive maskinen som er ett kjent merke

Anonymkode: ab7b4...c9b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fant også denne videoen av Justin Bieber som er utrolig bisarr, og som også har med dette med mat, og det er en fisk ved 3:05. Se på hele, den er veldig interessant, særlig det hun sier på slutten om mikrofonene.

 

Anonymkode: 2c873...3fb

Jeg er ingen fan av han men det finnes ingen grunn til å tro at han er pedofil. Miley har også hatt sine rare videoer der hun kledde seg som en sexualisert baby. Vet ikke om det var bevisst, men jeg følte at på ett punkt i karrieren prøvde hun å appellere litt til pedofile menn.. men tror det mest kanskje er at kreativiteten tar overhånd?

 

 

Anonymkode: d64d4...aaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og en annen ting corona betyr krone. Mange ting har det navnet slik som den gamle skrive maskinen som er ett kjent merke

Anonymkode: ab7b4...c9b

Ja, hun har jo på seg en krone også i videoen.

Anonymkode: c5d5b...d2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig hvordan noen mennesker klarer å se en ikke-eksisterende "dypere" ellet skjult mening i mange ting.

Anonymkode: d2563...156

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ingen fan av han men det finnes ingen grunn til å tro at han er pedofil. Miley har også hatt sine rare videoer der hun kledde seg som en sexualisert baby. Vet ikke om det var bevisst, men jeg følte at på ett punkt i karrieren prøvde hun å appellere litt til pedofile menn.. men tror det mest kanskje er at kreativiteten tar overhånd?

 

 

Anonymkode: d64d4...aaf

Det handler såvidt jeg vet ikke om at folk speskulerer i om Bieber er pedofil, men om han vært offer for det. 

Anonymkode: 6b2b9...d64

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og skrivemaskinen som Unabomberen brukte til å skrive de fleste dokumentene, deriblant manifestet sitt, var en Corona-maskin.
Unabomberen isolerte seg som kjent...
Duh-duh-duuuuuh

Må kanskje ta på seg foliehatten snart

Anonymkode: ae0bd...41a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her snakker om om covid 19

Anonymkode: d64d4...aaf

Herre allmektige så motbydelig hun ser ut, ser ut som en uttørket fisk som er i langt ut i forråtnelsesprosessen. Man skulle tro kjendiser av det kaliberet hadde råd til bedre plastiske kirurger.

Endret av Kaptein Klein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fant også denne videoen av Justin Bieber som er utrolig bisarr, og som også har med dette med mat, og det er en fisk ved 3:05. Se på hele, den er veldig interessant, særlig det hun sier på slutten om mikrofonene.

 

Anonymkode: 2c873...3fb

Ok jeg så på hele videoen nå, og jeg tenker at det kan absolutt være noe i dette! Jeg trodde først de skulle anklage Justin for å være pedofil, for jeg har også har folk snakke om at han posta bilder av barn for å promotere dette. Men ja.. og det er en smart måte å komme ut med det på den måten i stedet for å direkte begynne å anklage folk, og lage masse oppstyr. Men jeg tror nok det er sant, han var en søt og også fattig gutt som ønska å bli kjendis og det var sikkert ikke vanskelig å utnytte det for de rundt han.. 

Anonymkode: d64d4...aaf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi som følger med på nyhetene vet også hvilke følger covid-19 har for samfunnet. Er det merkelig at hun kommenterer det? Jeg skjønner ikke hva du mener er så mystisk?

Ja, mange vil dø

Ja, mange blir alvorlig syk

Ja, vår "natur" er og vil ikke bli den samme 

Hva er nytt? 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Googlet litt, og her er det jeg fant om "fried fish". Albert Fish var en amerikansk seriemorder, kannibal og sadomasochist. Han skrøt av at han hadde seksuelt misbrukt over 100 barn, og var mistenkt i forbindelse med minst fem drap. Han ble henrettet i den elektriske stolen, altså "fried". https://no.wikipedia.org/wiki/Albert_Fish  Tenker det kan bety døde barn, misbruk og drap av barn f.ex.

Noen sier også at det er kode for "false flag" men det tror ikke jeg. Hvis hun vil ha det istedenfor pasta, altså (pasta er kode for liten gutt) så gir ikke det mening.

Anonymkode: 2c873...3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kaptein Klein skrev:

Herre allmektige så motbydelig hun ser ut, ser ut som en uttørket fisk som er i langt ut i forråtnelsesprosessen. Man skulle tro kjendiser av det kaliberet hadde råd til bedre plastiske kirurger.

Er det ansiktet du sikter til? For kroppen hennes holder seg utmerket godt. Sprek 61 åring, som er fast i fisken. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Er jo en mening bak mange ting. Jeg synes i hvert fall det showet der de faller om som fluer med gassflasker på mens hun peker på publikum og synger "not everyone is coming to the future" er litt for godt til å bare være ren tilfeldighet.

Anonymkode: c5d5b...d2a

Hun har et show om apokalypsen og det er for godt til å være sant? Et tema som det lages film, bøker og serier om hele tiden, og du tror det må ha en sammenheng? 

Hallo?!? 

Hvor mye vin har dere drukket egentlig? 

🧐

Anonymkode: 1d8f6...ae5

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rant skrev:

Er det ansiktet du sikter til? For kroppen hennes holder seg utmerket godt. Sprek 61 åring, som er fast i fisken. 

For et ordspill mister. Ja, det var selvfølgelig den greske tragedien av et ansikt jeg refererte kaptein dad jokes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå hadde jo Madonna et budskap i opptreden grand prix i fjor. Skremmende. Vi blir ikke lurt da?

Anonymkode: 0166a...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Rant skrev:

 

Vi som følger med på nyhetene vet også hvilke følger covid-19 har for samfunnet. Er det merkelig at hun kommenterer det? Jeg skjønner ikke hva du mener er så mystisk?

Ja, mange vil dø

Ja, mange blir alvorlig syk

Ja, vår "natur" er og vil ikke bli den samme 

Hva er nytt? 

 

Videoen fra eurovisjon er jo et år gammel nå 

Anonymkode: d64d4...aaf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ingen fan av han men det finnes ingen grunn til å tro at han er pedofil. Miley har også hatt sine rare videoer der hun kledde seg som en sexualisert baby. Vet ikke om det var bevisst, men jeg følte at på ett punkt i karrieren prøvde hun å appellere litt til pedofile menn.. men tror det mest kanskje er at kreativiteten tar overhånd?

 

 

Anonymkode: d64d4...aaf

Hun er glad i pizza iallefall.

 

Anonymkode: 2c873...3fb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Kaptein Klein skrev:

For et ordspill mister. Ja, det var selvfølgelig den greske tragedien av et ansikt jeg refererte kaptein dad jokes.

 

Mister? Kremt. 

Absolutt en tragedie. Tapt ansikt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Videoen fra eurovisjon er jo et år gammel nå 

Anonymkode: d64d4...aaf

 

Ja?

Om du leser svaret mitt så er ikke det rettet til den videoen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Rant skrev:

 

Mister? Kremt. 

Absolutt en tragedie. Tapt ansikt. 

Jasså? Du har en veldig mandig fremtoning, hvis jeg skulle tippe hadde jeg landet på en 44 år gammel mann med tre barn og en skillsmisse bak seg. (Ment som et kompliment tror jeg)

På den andre siden har jeg nikotinabstinenser så ikke tro et ord jeg skriver, vet såvidt hvor jeg er i verden.

Endret av Kaptein Klein
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge videoene er preget av hennes intense overbevisning via Kabbala. Det er ingen hemmelighet at hun har gått i lære der i mange år og dermed både blitt innviet og indoktrinert. Og det er heller ikke uten grunn at hennes eksmann Guy Richie og deres sønn tok sterkt avstand fra henne på grunn av dette. Religiøse mennesker kan fort tippe over til å bli fanatiske.

Ifølge religiøse er det jo flere skrifter som nevner et visst antall som skal komme til himmelen osv, noe som betyr at alle som ikke blir utvalgt liksom havner i helvete for evig. Like A Prayer er en sterkt religiøs sang som hun må ha skrevet rundt tiden hun ble voldttatt og dermed lette etter noe å klamre seg til. Og hennes oppvekst var også sterkt religiøs, så hun har vært dratt mellom barnetro og rebellen i seg.

Å bruke flammer og alt det der er kun et bilde på det heltvete som religiøse bruker som fryktbilde. Altså sterkt farget av Kabbala.

Kan hende hun mener at hun selv vil være en av de som kommer til fremtiden, men samtidig så viser badekar videoen at hun egentlig er pissredd og forsøker å skjule det. Derav at hun fjernet det fra instagram senere, Som hun sier Covid 19 skiller ikke mellom folk.

Corona er Krone, og navnet Madonna ble i sin tid valgt ford hun så på seg selv som den religiøse Madonna. Hennes egentlige fornavn er Louise, Og hun er fra en italiensk familie, derav sterk religiøs påvirkning under oppveksten.

Med andre ord, nei, hun har nok ikke sett inn i fremtiden og vet noe mer enn noen av oss andre.  

Anonymkode: 0dbb6...4e2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...