Gå til innhold

GOTAUSA SINE DAGER FREM TIL 12.08.06


gotausa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ÅÅÅ så søte dere er.. Føler meg skikkelig savnet.. Skal inn og lese på sidene deres nå..

Det har ikke blitt så veldig mye planlegging her. Vi diskuterer og snakker veldig mye om hvordan vi vil ha det, men regner med at vi tar det mer nøyaktig når vi er over i 2006.

Har ikke sett så mye mer på kjoler, men her finner jeg jo mange søte da: www.lilly.dk

Min venninne (forloveren min) venter en liten odelsgutt i januar. Skal da oppover til Molde for å se på han og skal da samtidig prøve noen kjoler. Regner med at det blir til at jeg leier en kjole i Molde.. eller vi får jo se.!! har jo en stund på å ombestemme meg på.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Ja.... så var det det at i dag, 11. okt så er jeg 12 uker og 2 dager på vei.

Foreløpig venter vi en baby 25. april. så bryllupsplanlegginga gjorde vei i vellinga og lurte mine rare sykluser!!

Er kjempelykkelig for tida, men jeg tror at bryllupet skal stå som planlagt. Har en kjempesnill familie som gjerne hjelper til for å få bryllupet i gang.

Evig takknemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Markblomsten

Ojsann, her var det spennende nyheter ja!

Gratulerer. Har jo drøyt 3 måneder etter babyen kommer da, til å få i stand bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..

Ja dette er egentlig nytt for meg også. Fant det ut da jeg var 10 uker på vei så vi er egentlig sånn veldig overraska ennå.. :ler:

I og med at vi har prøvd i snart to år, og var på vei inn til klinikken for hjelp, så er det ekstra morsomt.

Tre måneder å organisere et bryllup. Tja. Hvorfor ikke??

Vi trenger jo egentlig ikke så veldig mye organisering.

Telt + utstyr er OK. Må bare bookes

Kjole + dressutstyr leies i Molde.

Farger er bestemt. Svigers skal lage oppsatser (er proff)

Svigerinne ansvarlig for pynting ellers.

Brudemarsj er bestilt og ferdig komponert.

Presten er innformert.

Salmer vet jeg sånn ca. + hva presten skal snakke om går fort. Skal ha om Salmenes bok og Visdomslitteratur i KRL med elevene snart.

Kokken er informert om ønske for mat. Fisk / småsei til forrett. Elg til hovedrett og rispsgreier til dessert. Nattsuppe også. Kaker blir fordelt utover alle slektningene.

invitasjoner, bordkort og kirkeprogram skal lages på et lokalt reklamebyrå. Sambo skal designe og bare levere det til trykking!

Gjestene som blir invitert har fått vite det, slik at 3 mnd frist kanskje ikke kommer som et sjokk!!

:overrasket:

Det som kan tilte hele greia er jo at vi får et barn som får kollikk, urolig eller at det er noe spesielt som skjer, samt at vi kanskje er ganske så bankorotto etter all babyting-innkjøpene!! Da spørs det jo om ho mor og han far vi sponse?? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Ja det er vel økonomien som ofte styrer disse bryllupene. Og babyting er DYRT!

Blir kanskje kombinert bryllup og dåp/navnedag da? Slik som @riel skal ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, dårlig med planlegging Veslo! Bryllupet er bare i tankene, og litt på papiret. Er heldig å ha to hjelpsomme familier som er med og tar i et tak.

Dessuten. Var på UL forrige fredag. Knøttet var bare 11 mm og det tilsa en alder på 7 uker og noen få dager. Er i dag 8 uker på vei. Foreløpig termin er nå 31. mai... så avstanden fra fødsel til bryllup skrenkes inn.

Tror vi må diskutere med mor og far om vi kan gjennomføre bryllupet litt senere på året, eller utsette det ett år. Det må vi rett og slett se ann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, dårlig med planlegging Veslo! Bryllupet er bare i tankene, og litt på papiret. Er heldig å ha to hjelpsomme familier som er med og tar i et tak.

Dessuten. Var på UL forrige fredag. Knøttet var bare 11 mm og det tilsa en alder på 7 uker og noen få dager. Er i dag 8 uker på vei. Foreløpig termin er nå 31. mai... så avstanden fra fødsel til bryllup skrenkes inn.

Tror vi må diskutere med mor og far om vi kan gjennomføre bryllupet litt senere på året, eller utsette det ett år. Det må vi rett og slett se ann..

Kva med å framskunde bryllupet? Eller er det heilt uaktuelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Kanskje det... men da må vi gjøre det nå snart, for jeg har allerede fått en god kul på magen! Det er nok for kaldt ute nå til å ha partytelt og da, så jeg vet ikke.. har ikke diskutert det en gang... men tror nok at mannen ser for seg at vi utsetter det til neste vår. men nå tar vi en ting om gangen.

Er jo tidlig i svangerskapet ennå, så mye kan jo skje ennå.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...