Gå til innhold

GOTAUSA SINE DAGER FREM TIL 12.08.06


gotausa

Anbefalte innlegg

Kjære dagbok!

Endelig klarte vi å bestemme datoen for bryllupet!

Hvordan vi møttes: Jeg tror det var i februar i 2000 mens jeg gikk på Høgskolen i Bergen. Vi hadde musicaloppsetning og imellom aktene og forestillingene hadde jeg ikke så mye å gjøre, så jeg surfa på nettet. Jeg lagde da en profil på Spraydate og snakka da med mange gutter.... Men det var en som utmerka seg. Når han skreiv så følte jeg det som om at han snakka direkte til meg. Sommeren kom og vi hadde da prata hver kveld på nettet. Da gjennom mail og gjennom private meldinger. Han reiste på ferie og skolen var over og jeg reiste hjem. Etter noen dager hjemme så ble han faktisk redd for at jeg hadde "ditcha" han og kutta strengen for godt. Svaret var at ISDN-linja til far var nede og jeg fikk derfor ikke sendt noen mail.

Men han klarte å finne mobilnr. mitt og sendte en litt sånn underfundig melding. Jeg måtte finne ut hvem dette var og ringte. Kun personsvar, men jeg syns han hørtes så koselig ut at jeg ringte minst 10 ganger for å høre på personsvaret hans.. SUKK!! :oops:

Den kvelden snakka vi i 7 timer i strekk på mobilen. Heldigvis jobba han da i Telenor og hadde gratis telefon! :hoho:

Frieri: Etter 7 måneder fridde han til meg på toppen av Fløyen i Bergen. En kald februarkveld, kun oss og stjernene. kjemperomantisk. Så gikk vi på pizzarestaurant og spiste taco (?)... men det er jo vår livrett så det gjør ingen ting. Vi ringte da til våre foreldre og de ble kjempeoverrasket!

Etter 2 år med pendlerstatus mellom Bergen og Telemark så kan jeg godt si at jeg har Flylån og ikke studielån. (selv om jeg har en utdannelse også da!). Jeg reiste da med Widerøe annenhver helg og forelskelsen blusset opp hver helg! Så fikk jeg endelig overflytting til en annen Høgskole og kunne flytte! Vi bodde sammen i hans to-mannsbolig i 6 måneder før vi kjøpte oss en enebolig som vi nå bor i. Med på lasse har vi en hvit dvergschnauzer som heter IdeFix.

på bursdagen min ringte jeg for gøy til et selskapslokale i Molde for å høre på hvilke datoer som var ledig neste år. Kun en dato ledig, fikk jeg beskjed om!! HAlloooo... Hun sa jeg kunne holde den av en stund og så sjekke litt rundt.. Ringte også presten og fikk holdt av datoen hos han også.

Jeg ringte straks til gotausamannen for å høre med han.. Han svarte: Ja, hvorfor ikke!!

Da han kom hjem hadde han med et fint kort hvor det stod: Skal vi gifte oss, kjære!!??

Og dermed var det bestemt!

Forlovere ble informert. Begge har visst hele livet hvem som skulle bli forlovere, så den saken var grei. Gjestelista har også begynt å ta form.

Nå har jeg 20000 på konto (noen av ferie pengene mine!) og når ferien starter skal jeg for alvor begynne å se meg omkring etter duppedingser jeg vil ha med på dagen.

Målet for bryllupet er en fin ramme uten for mye dill, ikke bruke alt vi eier og har av midler til å betale for gildet, men sånn vi vil ha det!

Men en ting er sikkert: Vi gleder oss! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med dagbok og :velkommen: i det gode selskap.

Skal bli spennende å følge deg frem mot den store dagen! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Hei på deg! Gleder meg til å følge planleggingen din! Godt det er flere som kan skylde på internett :wink:

Hilsen Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagbok :blomst:

Høres ut som om dere fant ut tidlig at dere var ment for hverandre,så kosli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen som dagbokskriver, og lykke til som kommende brud!

Det blir spennende å følge med deg her inne!

Gratulerer med frieri og kommende bryllup! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Kjekt at du set pris på velkomsten vår!! Du skal nok få det fint her inne!!! Eg hadde aldri greidd meg utan KG i denne planleggings-tida!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei igjen.

Endelig sommerferie og tid til å tenke på bryllup og stas. Skal i et bryllup i august, så da får jeg nok flere ideer tenker jeg!

Men en ting: Hvordan får jeg linken til min dagbok til å vises som et ord eller noe, og ikke hele linken med alle de rare tegnene????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Hvordan får jeg linken til min dagbok til å vises som et ord eller noe, og ikke hele linken med alle de rare tegnene????

Skal vi sjå... Dersom du set musepeikaren oppå der det står URL på verktøylinja over innlegga, så kjem det opp ei oppskrift på korleis du lagar linkar. Skriv den inn her: Legg til URL: adressa til dagboka di]navnet på dagboka di

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Får du det til, trur du? Har det blitt noko meir bryllups-planlegging på deg i det siste, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...