Gå til innhold

Hvorfor snakker folk stygt bak ryggen til folk i familier?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva får de ut av de? Har de aldri hørt om den gyldne regelen? Hvorfor kan de ikke bare akseptere at folk er forskjellige. Vet ikke om det er noe religiøse gjør mest eller ikke religiøse. Men jeg blir bare trist at de ikke har selvinnsikt og bare synes det er en normal ting istedet for dårlige vaner

Anonymkode: 8c378...0e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vokst opp i en sånn familie. Foreldrene mine snakka dritt om meg til min søsken, og om søskna mine til meg. De snakka dritt om tantene mine, onkler, foreldrene deres igjen og til og med vennene deres. Men når de var med var de superblide og oppførte seg så hyggelig.

En av søskna mine har fortsatt i samme spor, og kan snakke dritt om et familiemedlem, forså i neste sekund facetime det familiemedlemmet å være superkoselig.

Jeg er IKKE sånn, og tar avstand fra slik oppførsel og kommer aldri til å utsette mine barn for slik falskhet.

Anonymkode: 5eed6...ce5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min søster har alltid vært sånn, og i en alder av 55 holder hun på fremdeles. Hun står og hvisker og baksnakker meg eller andre til min mor så snart jeg/vi har gått ut av rommet. 

Anonymkode: b5bc0...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...