Gå til innhold

Hva syntes dere om folk som fikser seg selv til bryllup?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Folk som selv fikser sitt sminke og hår. For å unne å Betale 4000 For det.

mener dere det er lite profesjonelt eller hva tenker dere

Anonymkode: c536d...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså hvem gidder å bruke 4000kr på hår og sminke for å se bra ut noen timer??

Ja jeg er den som fikser det selv og ikke bruker latterlige summer på slikt, hvorfor skal andre legge seg oppi hva andre gjør og ikke?

Endret av Missk89
Kom borti post knappen for tidlig
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjorde faktisk det. Tross at vi la 400 000 i bryllupet ellers. 

Handlet ikke om å spare penger. Men jeg har aldri vært fornøyd når jeg blir sminket, eller andre fikser håret mitt. Og hår og sminke har alltid vært en stor interesse, så kan også mye om hva som holder en lang dag. 

Stoler utelukkende på meg selv. 

Anonymkode: dac65...599

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundret at noen i det hele tatt tenker over dette som en problemstilling. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ingen reagerte på det i mitt. Fikk hjelp av min søster da men ingen kjenner huden og håret mitt så bra som meg 😅. Hadde lavbudsjettbryllup men ble så bra 

Anonymkode: ee1f2...68a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvifor brukar nokon 4000 kr på noko ein ofte kan gjere vel så bra sjølv (ein kjenne sjølv best til både ansikt og hår)? 
 

Eg fiksa meg sjølv, fekk det resultatet eg ynskja. 
 

Brudebuketten derimot, som eg bestillte, var overhode ikkje slik eg hadde skildra til dama. Så... ikkje alltid proffane gjer slik ein vil, gitt. Angra på at eg brukte den, burde berre gått utan ned midtgangen. 

Endret av DMS
Skrivefeil
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen i min familie har betalt for profesjonell makeupartist og hårstylist, som brud. Det var noe som fikk hjelp med hår av familiemedlemmer eller venner, men ellers så gjorde alt av pyntingen selv. 

Anonymkode: f33a9...852

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sminket meg selv og det var jeg glad for, min søster og tante ble sminket og det ble så som så.   Hadde prøvetime på håret men endre opp med en helt annen frisyre på selve bryllupsdagen, da jeg oppdaget det var det selvsagt for sent å begynne på nytt.  Beit det i meg men angrer i dag. Kunne like gjerne fiksa håret selv. 

Anonymkode: 951dc...479

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kate Middleton sminket seg selv.

Anonymkode: 4116e...bc0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syntes jeg er finest og mest lik meg selv når jeg sminker meg selv så jeg vil personlig bare bruke frisør for å fikse hår, fordi der har jeg ikke peiling. Ville aldri tenkt over hva andre gjorde, og har heller aldri tenkt tanken at noen skulle hatt noen tanker om mitt valg!?

Anonymkode: 6827c...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens! Dette er ikke for å henge ut noen. Spør bare om meninger. Hva folk syntes om de som betaler mye og om de som dermed velger å gjøre alt selv! 
 

Anonymkode: c536d...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Folk som selv fikser sitt sminke og hår. For å unne å Betale 4000 For det.

mener dere det er lite profesjonelt eller hva tenker dere

Anonymkode: c536d...4c3

 

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folkens! Dette er ikke for å henge ut noen. Spør bare om meninger. Hva folk syntes om de som betaler mye og om de som dermed velger å gjøre alt selv! 
 

Anonymkode: c536d...4c3

Jeg datt helt av på grunn av det rare språket ditt Altså: I går syntes jeg, å synes. Hva folk synes. Man unner seg noe fint, du mener unnlate å betale 4000 for det. Det kan ikke være lite profesjonelt for det å være brud er ikke et yrke man skal være profesjonell i. Man kan få hår/sminke fikset av en som er profesjonell. Dermed antyder at noe er en konsekvens, mens å gjøre det selv eller betale noen er et valg. Bruken av tegnsetting og store bokstaver bør du også se på. 

Anonymkode: 9fe77...76d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...