Gå til innhold

Hvilken kjøttdeig er deres favoritt til fredagstacoen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Svin eller kyllingkjøttdeig er best, må være fra gilde/prior😅

Anonymkode: 31397...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg foretrekker karbonadedeig hvis jeg en sjelden gang lager taco, men det aller beste er å langtidssteke en svinestek (pleier å kjøpe når det er tilbud til 39/kiloen og fryse), så drar jeg den fra hverandre som pulled pork og har i taco- eller fajotaskrydder. Mye bedre en både kjøtt- og karbonadedeig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er så ekkel at jeg er ferdig med kjøttdeig for alltid. Kverna døde dyr med bruskklumper og tacopulver. På en fredag! 

Anonymkode: 7692a...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg smaker ikke forskjell på noen kjøttdeiger.

Det er bare såvidt jeg smaker forskjellen på kyllingkjøttdeig og svinekjøttdeig..og bare hvis jeg smaker på dem samtidig :ninja:

Anonymkode: 5eff6...349

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går det i den lokale menyen sin karbonadedeig til taco'n, synes det er litt ekstra viktig med godt produkt til det måltidet. I andre middager er jeg ikke like nøye på det, og bruker gjerne FP sin kjøttdeig, langt billigere.

Anonymkode: c6efa...de7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker karbonadedeig 🙂 hvordan den stekes og krydres er som regel enda viktigere enn hvem produsenten er.

For øvrig er pulled pork helt nydelig i taco! Også bønner er sterk undervurdert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags undermennesker er det som bruker karbonadedeig og ikke kjøttdeig i tacoen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.3.2020 den 23.50, AnonymBruker skrev:

Har flere ganger kjøpt de to karbonade pakkene som Coop Extra alltid har kampanje på. Men tror heller jeg vil legge mer penger til fordel for gilde karbonadedeig. Innbiller meg at smaken er bedre, og at kjøttet har mindre «skrot» i seg. Opplever ofte at coops kjøttdeig har bruskklumper og slikt. Mister lett matlysten når jeg tygger på noe som minner om skosåle😛

Hva med dere?

Anonymkode: b2abb...14e

Jeg er ekstremt var for brusk og beinbiter i kjøttdeig og annen bearbeidet mat som f.eks ferdiglagede burgere og karbonader. Er det noe snusk i de, så kan du banne på at jeg får akkurat den karbonaden/burgeren. Og da blir jeg «mett», og spiser ikke en bit til. Klarer ikke la være å brekke meg når jeg får dette i munnen. Vurderer å kjøpe kjøttstykker og kverne det selv. Da vet jeg i hvert fall hva jeg får. 

Anonymkode: 03719...c43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordfjord har uten tvil den beste kjøttdeigen. Både Nordfjords egen og Prima merket. Kjøpes på Rema. Handler bare kjøttdeig og ting jeg ikke finner i kiwi sitt sortiment der.

Anonymkode: c1f7b...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gildes karbonadedeig har et par ugunstige tilsetningsstoffer: salt og vann. På endel større butikker (eks meny) får du ren karbonadedeig, bedre på alle måter.

Ellers er kjøttdeig bedre til taco synes jeg, pga litt mer fett.

Anonymkode: 35127...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper fra Hansen & Andersen i Drammen. Kan ikke sammenlignes med det man får kjøpt i butikken. 

Anonymkode: cca24...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kyllingkjøttdeig! Helst first price faktisk🤪

Anonymkode: ae86d...2a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis kjøttdeig fra Spar, da det er den typen som oftest er på tilbud. Har ikke noen av billigkjedene i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttdeig; elg! Finnes ikke noe bedre 😍

Annet; bønner eller kyllingfilet i terninger. Digg med litt avveksling!

Anonymkode: 85338...b72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...